pojille kysymys

kiinnostas tietää..

Moi! Olen 17-v ja nyt lukion tokalla. Haluaisin pojilta mielipiteitä itsestäni, mitkä on teidän mielestä hyviä ja huonoja piirteitä(seuraavista). Ja että mitkä piirteet on parhaita/ haittaa eniten.

155cm
70b
42kg
perus ruskeet hiukset, ei tummat, ei vaaleet, n. lapaluiden tasolle, otsis
ujo/arka
tutun ihmisen kanssa puhelias
helposti punastuva
hymykuopat
pitkät ripset
valokuvaaminen ja luonto ovat minulle tärkeitä
en urheile säännöllisesti
en juo tai polta
keskittymis kyky huono, jos asia ei kiinnosta
hymyilen usein ja erityisesti hieman vieraissa tilanteissa tai vieraiden ihmisten seurassa
en käytä muoti vaatteita, vaan ihan normi, vähän retrot on parhaita
en meikkaa

luonteesta voi kysyy enemmän, en nyt heti keksi paljon mitää, monen mielestä kiltti, mutta mun hermot menee kyllä helposti tiettyjen asioiden kanssa, en vaa aina näytä sitä

en siis nyt etsi ketään jonka kanssa seurustella, mielenkiinnosta vaan päätin tällästä kysästä, kun ei niitä mielipiteitä tästä aiheesta yleensä livenä saa (tai minä ainakaan)

13

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfgh

      oon 16v ja mun mielestä on ainaki parhaita noi ettei polta/juo.Tuo punastuminen on vaan plussaa :D

    • poika täältä

      Mun mielestä kaikki nuo mitä luettelit on hyviä piirteitä, tai ainakaan eivät haittaa.

    • Pelkkiä hyviä piirteitä, ja kuten sanottu, punastelu on vain söpöä :)

    • 14v poika

      Täysin samaa mieltä aikaisempien kommenttien kanssa. Punastuminen on erittäin söpöä

    • poika 17w.

      hehe mäki oon 17 ja lukios (3lk) ja luonteen perusteella voitais olla identtiset kaksoset. :p
      muutenki on samoja piirteitä:
      ujo/arka
      tutun kanssa puhelias
      hymykuopat
      en urheile säännöllisesti
      en polta
      keskittymis kyky huono jos ei kiinnosta
      hermot menee tiettyjen asioiden kanssa(tosin ajan mittaan myöskin näytän sen)

    • 16

      Kaikki vaikutti oikein hyvältä, erityisesti tuo ettei juo eikä polta on mielestäni positiivinen asia.

      Ps. Punastuminen on tosi söpöä, kuten edelläolevista kommenteistakin jo lienee kävi selväksi :D

    • Hassuja

      Nuoret naiset, itsevarmuus on parasta, se on kuin huumaava hajuvesi joka vetää poikia puoleensa, olkaa itsevarmoja ja olkaa sen näköisiä ja oloisia kuin olette :) Olkaa juuri sellaisia kuin olette ja olkaa ylpeitä siitä, näin pojat kiinnostuvat :)

      • kiinnostas tietää..

        "olkaa itsevarmoja ja olkaa sen näköisiä ja oloisia kuin olette :)"

        En itse ole kovin itsevarma, mutta mielestäni sekin piirre on osa minua. Tunnut ajattelevan hieman eri tavalla tästä itsevarmuus jutusta kuin minä :)

        Eri asia on ehkä sitten se että häpeää itseään (esim. lihavuuden/laihuuden takia), mutta mielestäni se ei tarkoita samaa kuin olla epäitsevarma.


    • kaikki vain hyviä puolia

    • Poika 95

      Kaikki pelkkää hyvää. Vaikutat tosi söpöltä ja just sellaiselta kuin naisen pitääkin olla. Ei mikään kreisi rämäpää, vaan rauhallinen ja söpö miehen mieleen(ainakin itseni) oleva, tunteikas, hellä nainen.

    • lappalainen94

      ei tossa oo mitään huonoja piirteitä :)

    • kiinnostas tietää..

      Kiva kun ootte jaksanu vastailla. Palaute on ollut ylättävän positiivista, kiitos siitä. Myönnän olevani hieman liian itsekriittinen, mutta kyllä niitä oikeita puutteitakin löytyy :)

    • ylättävän...

      ...yllättävän. sorry kirjotusvirheet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe