Elikkä pulmanani on siis tämä : koneellani on elokuva joka on tiedosto tyyppiä ISO tiedosto ja minun pitäisi saada se muutettu esim. video tiedostoksi jotta pystyisin katsomaan sitä muistitikun avulla televisiosta.Olen selanut koko netin läpi etsien apua mutta en vaa oo löytäny, joten jos joku viisas ihminen voisi auttaa minua !!! todella turhauttavaa kun lähes kaikki elokuvat koneella ovat ISO tiedostoja ja televisio ilmoittaa vain että : laita ei tue tiedosto muotoa tms...
ISO - tiedosto
apuakiitos
3
172
Vastaukset
- Ei_huolta
Polta cd:lle tai dvd:lle *.iso-tiedosto ja sen jälkeen konvertoi tietokoneen kiintolevylle haluamaasi muotoon.
.iso-tiedosto on levykuva optisten tallennuslaitteiden käyttöön, ts. cd, dvd. - apuakiitos
kiitos tästä, jospa nyt onnistuisin !
- oh hoi jaa
Ainahan kaupastakin saa iso tiedostona leffan heh
On se tyhmää ladata leffoja jos ei osaa edes avata niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913