Moi! Tutullani on luteita, siellä oli käyny myrkyttäjä ja sit se tuli mun luona käymään niin onko mahdollista että hänen mukanaan on tullut munia mun kotiini?
En tiennyt yhtään mitä ne on tai miten ne liikkuu mutta kun nyt oon lukenut näitä palstoi ja tietoa niistä niin oon ihan kauhees paniikissa! nukkumisesta ei tuu mitään tai mistään muustakaan.. Onko aihetta huoleen?
Kyseinen kaveri kyl käveli reilu2 kilsaa ulkona niin onko ne voinu hävii matkalla vai pitääkö soittaa myrkyttäjälle?
kertokaa kaikki mitä tiedätte, kiitos!
p.s. suurin huoleni on juuri se onko hänen vaatteiden mukana voinut kulkeutua munia tänne, vaikka käveli pitkään ulkona
luteet..APUA!!!
luteen pelkääjä
1
170
Vastaukset
- Anonyymi
En usko. Jos et ole huomannut mitään poikkeava normaalista elämästäsi niin huolen aihetta ei ole. Luteet eivät myöskään ole ihmisille haitaksi(tietääkseni)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1662991Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2962682Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501663Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221296
- 1041213
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3751130Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063