Elämäni duuni osa3

Fanta

Istuimme kaikki työntekijät siinä kahviossa varmaan tunnin verran ja tutustuimme toisiimme. Itse olin keskustelun lomassa melko vaivautunut, syystä jota en keksinyt. Päivän aikana kävin jokaisen työntekijän työpisteellä katselemassa miten he työnsä tekivät ja koitin ammentaa heidän kokemustaan huomiseen työpäivään.
Päivä päättyi ja lähdin kotiini, melko väsyneenä tietenkin kaupan kautta ja suoraan siitä koiran kanssa lenkille.

Kun koira oli lenkitetty ja muut päivän loput askareet tehty, pysähdyin hetkeksi keittiön pöydän ääreen juomaan kupin lämmintä ja rauhoittavaa teetä. Istuessani siinä mietin päivän tapahtumia ja aloin varmaankin aavistamaan miksi olin vaivautunut siinä kahvion pöydän ääressä, vatsanpohjasta kouraisi ja taas se sama kiimainen lämmin virta valui lävitseni.
Mielessäni välähteli pieniä hetkiä päivältä sieltä täältä, mitä esimieheni oli minulle sanonut poistuessani hänen huoneestaan:"Kuin avioliitossa" -aloin miettimään tämän tarkoitusta ja sitten ymmärsin.

Kaikki siellä firmalla ovat ilmeisesti jollain tapaa seksuaalisesti aktiivisia, sain äkkiä pieniä välähdyksiä siitä miten yksi naisista hiveli erään miehen niskaa ja hartioita jutellessaan tietokoneella olevasta jutusta ja tätä tapahtui melkein jokaisen työntekijän välillä sukupuolesta riippumatta pitkin päivää.
Arvasin että tämän olin vaistonnut siellä kahviossa kun kaikki oli paikalla, ilmapiiri oli ollut tietyllä tavalla sähköinen.

Ajattelin että ei se voi olla totta, päätin lähteä lämpöiseen suihkuun tyhjentämään mieleni noin hulluista ajatuksista.
Siellä suihkun lattialla istuessani mieleeni tuli se jumalainen punapää.
Lopputuloksena tästä ajatuksesta ja fantasiasta olin niin kiimoissani että hain yöpöytäni laatikosta kesken suihkun dildoni ja nostin itseni aivan valtavaan orgasmiin suorastaan ennätysajassa.

Erittäin hyvin nukutun yön jälkeen heräsin kauniiseen ja aurinkoiseen aamuun, koiran käytettyäni kävin pikaisesti suihkussa ja laitoin vaatteet päälleni ja suuntasin työpaikalleni.
Päästyäni töihin asti kävelin suoraan omalle työpisteelleni mistä näkee sermien yli kahvioon. Sivusilmällä havaitsin että punapää ja eilinen testosteronia uhkuva mies olivat kahviossa sekä ainoat tällä hetkellä töissä olevat. He juttelivat keskenään naureskellen, havaittuaan minut he vinkkasivat minua tulemaan myös kahvioon. Istahdin kahvion tuolille ja taas se mies tarjoili minulle kahvia, kun olin ottamassa kahvikuppia hänen kädestään mies yllättäen ottikin kupin kauemmaksi ja punapää istui eteeni siihen pöydälle hame päällä, havaistin että hänellä ei ollut pikkuhousuja.



Jatkuu...

1

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattiapu

      Sairasta...tosi sairasta fantasiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe