Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyviä virtuaalimaailmoja?

jotain maailmoja????

moi,elikkäsiis mää tahon uuden virtuaalimaailman käyn näissä: runescape habbo prohotel clubpenguin moipal stardoll jane en oikeii tiedä oon semmonee 8v ja... tyttö. jote mulla ois tarpeeks varaa eitartte koittaa turvallisuutta panfus esim mut kato vaikka olis K-13 niin älä huoli kylmää oon iha ok kuntone pinkkurahan käyttäjä taisi iha pelaaajaaa nyt etitää virtuaalimaailmaa kyljotkut pellisivutki käy mut ei useita ´ja miniclipistä tulee viruksii eli eisitä mun naakkoihi



kiitos avusta!

20

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuTyyppi..

      tiedännnnnnnnnnnnnn

      joo mul o ykssii rahalaakso no eiiiiiihh oon iha noobi eiksvaa no hmm
      VÄLÄYS! joo nytte oloko meevaa panfu tunnuksillas kera oot panfus

    • Virtuaalihullu

      Panfu, prohotel ( On samallainen kuin habbo hotel mutta kun aloittaa saa 50 000 kolee ja joka viides minuutti saa 100kolee lisää saa käydä alle 10v kin ja vip asuja saa käyttää vapaasti. ) ja ... runescape :)

    • Rosa

      Sun kannattais käydä Gosupermodelis se on tytöille tarkotettu

      • Amalyn

        Niinmä gosu on paras oon siellä Amalyn ♥


    • Tyttö -00

      mul on sama ongelma...moviestarplanet munmielestä 12-16 tarkotettu iha kiva tee oma elokuva ja kerro hahmon nimi moro!

    • 9v paras tietämään

      Migoland on ehdottomasti paras! Siellä saa tehdä tytön tai pojan hahmoks ja sisustaa huoneen koti voi olla linna tai merirosvolaiva ja iha normi koti. Sielä juostaan pitämälla siftii pohjassa ja liikuttaa arrow keyssejä NUOLINÄPPÄIMET XD ja ihan hyvä peli täsä Small World ehdoton skeittipeli vippi oikeeta rahaa semmoset maxissa 10e KALLISTA! muuten ilmanen peli

    • GANGAMPORKKANA

      Ei noin nuoren Pitäis Saada Olla Runescapessa :D

    • Sanibstich

      Panfu, GoSu, Movie star planet, Pet party, ClubPonyPal, Howrse, MoiPal, jne... ;)

      • jerrycottongotton

        MoiPalii ei oo enää....:)

        PS.Oon MSP:ssä .Jonskuliini.


    • movie1

      moviestarplanet on hyvä peli kaikille nuorelle

    • pets1

      Moi täs on jotain peli paikkoja: pro hotelli dark hotelli tuuli hotelli habbo moviestarplanet zoomumba moipal (en pääse sinne) stardol

    • cirppu1

      Tiiän nämä: Stardoll, Zen Hotel, Habbo Hotel, Pro Hotel, goSupermodel ja Moviestarplanetin =)

    • määäääääääääääää xD

      Noh,Ainaski.....................:MovieStarPlanet (silly11 oon) Pro hotelli (oon ilona-9) Howrse (ilonatuulia (oon) ) Star doll (oon honeytuuli1) No nuo on ihan ok!;) Hyviä peli hetkiä kaikille♥!

    • Kaikki tietäjä

      Onko mitää muit / uusii käyn näissä: MovieStarPlanet (EllaKaarina) goSupermodel (Uusi koska unohin) Panfu (sanna35) Oloko (sanna35) Minyan Land (eng.) (EllaKaarina) yms muut...

    • nellat3
    • mitä jos..

      ...eläisit vaikka tässä maailmassa

    • Amskuu

      www.daz3d.com

    • Auttaja;)

      No...
      Jos olet yhtään kiinnostunut tyylistä ja vaatteista, sosiittelen moviestarplanettia.
      Siinä juot hahmon jolle voit ostaa vaatteita, tehdä elokuvia, seikkailla chatromeissa,..

      GoSupermodel on tytöille tarkoitettu virtuaalipeli jossa voit mmssa ostaa vaatteita ja jutella kavereillesi.

      Hevosista kiinnostuneille howrse.

      Minecraft on ehkä enemmän poikien peli, mutta suosittelen sitä lämpimästi :)

      No sitten on nämä prohotellit ja habot yms...

      Mukavia pelihetkiä ja toivottavasti nämä auttoivat edes vähän ;)

    • 9.v Likka

      Itse oon 9.v likka.. ;)
      Pelaan:

      MovieStarPlanettia.

      Gosupermodelia.

      Habboa ja Staraa yms.

      Panfuu harvemmin...

      Olokoo harvemmin..

      Cluppengui. (Ihan okei, mutta englannin kielinen! Mutta monia suomalaisia löytyy kun alat etsimään!!)


      Siinä parit ehdotukset.

      Mukavia pelihetkiä ja toivottavasti näist olis jtn apuu sulle. ;) PS: Movessa oon Suvikki x3

    • Jasmine

      Helou. Itse oon semmon 9v tyttö. Pelaan:

      Moviestarplanettia (Oon # Jasmine #)

      Stardollia (En muista nimee.. Heh Heh)

      Ja sitten käun välillä 1001 paikassa. Siel on yli 3500 peliä.. :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe