espoon laheiset airsoft paikat

apua tarvitaan

elikka olisiko kenellakaan tietoa espool lahella siaitsevista airsoft mestoista missa olisi aktiivinen kavija mÄÄrÄ

9

2132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Mä tiedän vaan Järvenpäässä olevan yhden mestan. Järvenpään Airsoft Ry järjestää pelejä siellä, joten katso heidän sivut ja siit on tietenkin Paloheinä Stadissa.

Miksei Espoon pellipaikat kelpaa?

• hyvåolt

Korpilampi esim.

• ..........

Korpilampi on Espoossa. Tässä etsittiin Espoon lähellä olevia pelipaikkoja

• hyvoält

Siis jos esim. asuu Espoossa ja hakuaa lähellä olevia paikkoja mutta ei Espoossa olevia. Joko olen väärässä, tai sinä olet tyhmä tai aloittaja on tyhmä.

• ...............

Ei voi olettaa mitään, vaan vastata alkuperäiseen kysymykseen. Jos asuu Espoossa ja haluaa tietää Espoon pelipaikoista, niin silloin kysymys olisi rakenteeltaan ja sana valinnoiltaan erilainen.

AI niin, Kirkkonummella on Koivuhelvetti ja PKS Airsoft järjestää välillä pelejä siellä. Kannattaa seurata heidän pelikalenteria.

• apua tarvitaan

siis tarkoitin että espoossa siaitsevia tai lähellä espoota. nyt tuli selväksi
      anteeksi virhe

• ....................

No niin, kiitos selvennyksestä.

Espoossa sijaitsevat luvalliset pelialueet
      Korpilampi
      Lahnuksen ampumarata

Espoon ulkopuolella(lähialueet)
      Koivuhelvetti - Kirkkonummi
      Paloheinä (Helsinki)
      Kaakkola(Järvenpää)

• jäpsä

joo tuollakin tarjoustalon takan täällä petikossa vaikka se ei olekkaan espoota mutta ei sinnne aja kuin noin 10-20 min. siellä on hyvä softi metsä ja kysykää vaan multa jos haluatte lisää informatioo. multa voi kysyä minä käyn mun veljen ja isän kanssa softaamassa siellä. sinne on rakennettu ihan (isojakin) paikkoja. tämä paikka sopii erittäin paljon tarrkkaampujille yms. pistooleille myös ja sähköaseet. itse käytän yleensä haulikkoa. se oli mun ensimmäinen ase mutta joskus käytän sitä haulikkoa. mutta jos haluatte mennä softaamaan niin sinne vain. 2. jos et osaa mennä sinne kysykää informatioo koska voin opastaa sinne koska softaan noin 4-5 kertaa viikossa.

• Anonyymi

Haluaisin tietää lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3396
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2382
    3. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      12
      1190
    4. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1163
    5. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      927
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      854
    8. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      8
      845
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      35
      679
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      194
      656
    Aihe