elikka olisiko kenellakaan tietoa espool lahella siaitsevista airsoft mestoista missa olisi aktiivinen kavija mÄÄrÄ
espoon laheiset airsoft paikat
9
1958
Vastaukset
- ...........
Mä tiedän vaan Järvenpäässä olevan yhden mestan. Järvenpään Airsoft Ry järjestää pelejä siellä, joten katso heidän sivut ja siit on tietenkin Paloheinä Stadissa.
Miksei Espoon pellipaikat kelpaa? - hyvåolt
Korpilampi esim.
- ..........
Korpilampi on Espoossa. Tässä etsittiin Espoon lähellä olevia pelipaikkoja
- hyvoält
Siis jos esim. asuu Espoossa ja hakuaa lähellä olevia paikkoja mutta ei Espoossa olevia. Joko olen väärässä, tai sinä olet tyhmä tai aloittaja on tyhmä.
- ...............
Ei voi olettaa mitään, vaan vastata alkuperäiseen kysymykseen. Jos asuu Espoossa ja haluaa tietää Espoon pelipaikoista, niin silloin kysymys olisi rakenteeltaan ja sana valinnoiltaan erilainen.
AI niin, Kirkkonummella on Koivuhelvetti ja PKS Airsoft järjestää välillä pelejä siellä. Kannattaa seurata heidän pelikalenteria.
- apua tarvitaan
siis tarkoitin että espoossa siaitsevia tai lähellä espoota. nyt tuli selväksi
anteeksi virhe - ....................
No niin, kiitos selvennyksestä.
Espoossa sijaitsevat luvalliset pelialueet
Korpilampi
Lahnuksen ampumarata
Espoon ulkopuolella(lähialueet)
Koivuhelvetti - Kirkkonummi
Paloheinä (Helsinki)
Kaakkola(Järvenpää) - jäpsä
joo tuollakin tarjoustalon takan täällä petikossa vaikka se ei olekkaan espoota mutta ei sinnne aja kuin noin 10-20 min. siellä on hyvä softi metsä ja kysykää vaan multa jos haluatte lisää informatioo. multa voi kysyä minä käyn mun veljen ja isän kanssa softaamassa siellä. sinne on rakennettu ihan (isojakin) paikkoja. tämä paikka sopii erittäin paljon tarrkkaampujille yms. pistooleille myös ja sähköaseet. itse käytän yleensä haulikkoa. se oli mun ensimmäinen ase mutta joskus käytän sitä haulikkoa. mutta jos haluatte mennä softaamaan niin sinne vain. 2. jos et osaa mennä sinne kysykää informatioo koska voin opastaa sinne koska softaan noin 4-5 kertaa viikossa.
- Anonyymi
Haluaisin tietää lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030