Mun yks sellanen puol tuttu oli menossa naimisiin täs kesällä mut yhessä bileissä näin kun tän tutun morsian paneskeli yhtä miestä ja päivää ennen häitä kerroin tälle tutulle morsiammen tekosista. Morsian väitti ettei mitään ollut tapahtunut mut olin parin metrin päässä kun näin mitä tapahtui joten tapaus oli aika selvä. Tää mun tuttu mies ei olisi aavistanut mitään ellen olisi kertonut. oli hauskaa pilata toisen häät päivää ennen. olisin voinut Kertoa siitä paria kuukautta aikaisemmin mut ei huvittanut. Nyt tää morsian vihaa mua mut eipä haittaa yhtään.
Pilasin tutun häät
5
571
Vastaukset
- lolololplororororooo
Onnea pilattujen häiden kunniaksi!
Maljat niille! :DD - hyvä mieli
Joo, se oli känni avautuminen kun oltiin samassa porukassa ja tää morsian puhui luottamuksesta jotain jollekkin ja sit kysyin siltä et oletko sä mielestäs luotettava ja uskollinen kumppani. Morsian vastas pokkana et olen ja meikä repes nauramaan ja sanoin et just joo. Siinä vaihees sulhanen alkokin kyselee morsiammelta et onko sillä jotain kerrottavaa. Sit kerroin pokkana kaiken. No eipä olisi isot häät kuulemma edes.
- Jou Jou
NÄITÄ LISÄÄ!!!!
- lellull
Menikö ne naimisiin seuraavana päivänä ?
- hyvä mieli
Ei mennyt. Mies pakkasi tavarat ja lähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134408Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja323288Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2993266Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112433Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk142077- 2551946
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2691533- 831464
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431234Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81143