Hauskat pilat

Dofgas

Kuinka moni harrastaa erilaisia, mitä ihmeellisempia piloja? Voin kertoa yhden tekemistäni piloista:

Teen usein sillä tavalla esim. papalle, mummolle, äidille, että siirtelen heidän tavaroita niitten huomaamattaan eri paikkoihin ja siirrän myös tavaroita sillain, että jos vaikka piirongin päällä oikealla puolella on ollut digikamera, lääketabletteja, ja vasemmalla puolella taskulamppu, niin olen vaihtanut niiden paikkoja naureskellen samalla. Sitten saa naurusuin katsella niiden ihmettelyä, että onpa kumma että tässä kohtaahan piti olla nämä mun tabletit, että miten ne tuossa on, onkohan isäntä käyny vahingossa syömässä näitä. Sitten esim. kukkamaljakko on yllättäen siirtynyt valokuvan paikalle ja valokuva kukkamaljakon paikalle. Ja sitten raapivat päätään, että miten kummassa? Häh? Koko ajan joku tavara löytyy jostakin muualta, vaikka pitäs olla eri huoneessa. Kerran tein sillain, että kun olohuoneen seinällä oli alun perin taulu, jonka kuvassa oli isopappa, ja makuuhuoneen seinällä oli taulu leikkivistä lapsista, niin siirrin isopapan taulukuvan makuuhuoneen seinälle ja sen toisen olohuoneenseinälle. Ja sitten joskus puoliltaöin, kun pappa ja mummo oli alkamassa nukkumaan, niin pappa alko kattomaan kummallisesti sitä taulua seinällä ja sanoi että "mitä helevettiä, miten helevetissä papan taulu on meidän makuuhuoneessa!? jumalauta perkele, onko pappa tullu noutamaan meidät pois!? Täällähän kummittelee Katohan sinäkin Kaisa (mummo), tuota taulua!" No sitten mummo meni hakemaan suolaa keittiöstä ja ripotteli sitä eri paikkoihin ja pappa hahahahaha, haki raamatun olohuoneen kirjahyllystä ja hoksasi sen toisen taulun, jolloin huudahti, että "nyt toimitaan!" No, minä kurkkailin käsi suun edessä niiden touhuja siellä, kun nauratti niin perkeleesti. Ja aamulla kahvipöydässä sitten huokasivat helpotuksesta, että "ei tullu ei", niin silloin se nauru tuli väkisin ulos ja pappa kysy multa että mitä hirnut, johon minä että ei mittään yks juttu vaan nauratti. Eivät arvanneet, että täällä on joukossa yks pilailumaisteri.

Että tälläisen hyvän pilan olen ihan itse keksinyt. Ja se pila pisti vipinää töppösiin. Onko joku muu tehnyt koskaan tämän tyyppisiä piloja?

2

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

      EIM OLE

    • Aprilliystävä

      Kastele hius, laita ikkunaan ja se näyttää säröltä :D Toimii oikeasti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe