Viikon suosituimmat listat

Viikon suosituimmat

* (73) Ateistien erikoiset mielipiteen ilmaisut
* (42) Nooan arkki...
* (58) Lopettakaa kitinä!
* (70) Messiaanisten lopun aikojen odottelua
* (31) Kirkko kuulolla -palstan tilastoja ja ...
* (84) Antikristuksen palvelijoitten bannaus
* (38) Raamattu kohtelee naista ...

Onks toi yhtä luotettava listaus kuin on kirkon aiemmin tällä viikolla julkistamat kävijämäärät/viestit palstalla?

Jos ton listauksen mukaan menee ne kävijämäärätkin ym. niin perceellänsä nekin on...
1<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

mave

73 Kirkko on ateisti. Ne ovat vailla Jumalaa. Koska naulitsevat Jeesuksen aina vaan uudestaan.

42 Onhan noita kaikenlaisia jollia ollut. Mutta se mitä Raamatussa lukee Nooan arkista on vertaus.

58 Joo. Mäkin olen aseöljyllä voidellut eteisen oven saranat, kun se kitisee. Oliiviiviöljyllä hiukseni, etten itse kitise :)

70 Voihan sitä odottaa vaikka p.askahätää. Mutta mä koittaisin mielummin varmistaa, että on p.askapaperia, kun se gagga tulee.

31 Mä en niin kovin jaksa tsiigata tilastoja. (Mä olen niin tyhmä. etten tajua niistä mitään). (PI kaavioitakin olen piirtänyt kouluajoillani omilla pikku kätösilläni. Mutta on vain yksi tilasto mikä vaikuttaa loppujenlopuksi.).

84 Jumala bannas Kainin vaan paratiisista. Ei suinkaan elämästään.

34 Mä en edes viitsi kommentoida tohon. Ämmät luulis kuitenkin, että vihaan naisia. Vaikka NAISTA arvostan todella suuresti!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

sannimatias kirjoitti:

Viikon suosituimmat

* (73) Ateistien erikoiset mielipiteen ilmaisut
* (42) Nooan arkki...
* (58) Lopettakaa kitinä!
* (70) Messiaanisten lopun aikojen odottelua
* (31) Kirkko kuulolla -palstan tilastoja ja ...
* (84) Antikristuksen palvelijoitten bannaus
* (38) Raamattu kohtelee naista ...

Onks toi yhtä luotettava listaus kuin on kirkon aiemmin tällä viikolla julkistamat kävijämäärät/viestit palstalla?

Jos ton listauksen mukaan menee ne kävijämäärätkin ym. niin perceellänsä nekin on...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu