Viikon suosituimmat
* (73) Ateistien erikoiset mielipiteen ilmaisut
* (42) Nooan arkki...
* (58) Lopettakaa kitinä!
* (70) Messiaanisten lopun aikojen odottelua
* (31) Kirkko kuulolla -palstan tilastoja ja ...
* (84) Antikristuksen palvelijoitten bannaus
* (38) Raamattu kohtelee naista ...
Onks toi yhtä luotettava listaus kuin on kirkon aiemmin tällä viikolla julkistamat kävijämäärät/viestit palstalla?
Jos ton listauksen mukaan menee ne kävijämäärätkin ym. niin perceellänsä nekin on...
Viikon suosituimmat listat
1
<50
Vastaukset
- elakim
mave
73 Kirkko on ateisti. Ne ovat vailla Jumalaa. Koska naulitsevat Jeesuksen aina vaan uudestaan.
42 Onhan noita kaikenlaisia jollia ollut. Mutta se mitä Raamatussa lukee Nooan arkista on vertaus.
58 Joo. Mäkin olen aseöljyllä voidellut eteisen oven saranat, kun se kitisee. Oliiviiviöljyllä hiukseni, etten itse kitise :)
70 Voihan sitä odottaa vaikka p.askahätää. Mutta mä koittaisin mielummin varmistaa, että on p.askapaperia, kun se gagga tulee.
31 Mä en niin kovin jaksa tsiigata tilastoja. (Mä olen niin tyhmä. etten tajua niistä mitään). (PI kaavioitakin olen piirtänyt kouluajoillani omilla pikku kätösilläni. Mutta on vain yksi tilasto mikä vaikuttaa loppujenlopuksi.).
84 Jumala bannas Kainin vaan paratiisista. Ei suinkaan elämästään.
34 Mä en edes viitsi kommentoida tohon. Ämmät luulis kuitenkin, että vihaan naisia. Vaikka NAISTA arvostan todella suuresti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450