Vm -00 1.6 16venttiilinen kone(ajet.150tkm).Onko vaihteisto ongelmia ollut.On vaihteensiirto jäykän ja vaikeantuntuinen?
Bora vaihteisto
5
351
Vastaukset
- fd433
Vaihta autoa!
- Jo vain!
Vm -99 1.6 autom. ajettu vain reilut 130tkm. Kolmas vaihdelaatikko... hajoamassa
- Näveri
Vm 03. 175 tkm. Vaihdekeppi ykkösellä ja kakkosella on kuin vanhassa Zetorissa. Tuntuu kuitenkin notkistuvan kilometrien myötä. Muut vaihteet pelaavat kuin muissakin autoissa. Oiskohan vaihteiston öljyllä vaikutusta asiaan?
- Tomppa-tstsstssst
Taitaa olla enemmänkin ominaisuus. Minullakin Borassa sama homma, että kankea vaihtaa. Öljynvaihto ei auttanut. Sama oli Octaviassa sekä Ventossa.
- VW laatua
Bora 02 2.0 L ajettu 150 000, ei mitään ongelmia vaihteistossa eikä yleensäkään, paitsi öljynkulutus. Syönyt uudesta asti öljyä n. 3-4 litraa kahdessa vuodessa eli n. 15 000 km matkalla. Paras auto mitä minulla on ollut, ei tosiaankaan ole tarvinnut pajalla juosta tämän kanssa.
Tänä vuonna tehtiin ensimmäinen ilmastointihuolto, ja kylmäaineetkin olivat melkein kaikki tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882