floridan lennot

alahuuli1962

mikä on halvin hinta millä sais floridan lennot helsingistä.täällä joku väittää saaneensa 432e edestakaset lennot.onks kenelläkään tietoa,mist sais halvimmat lennot.ei oo loma-osaketta,eikä tuu

51

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tampabaylighting

      Et saa tuohon hintaan mistään.

      • joogogi

        kyllä saa, jopauseammalle.


    • Voinee saada

      Voi saada jostain kampanjasta, el liene mikään mahdottomuus.

      Mutta katselin eilen lentoja Miamiin hakukoneiden kautta (Ebookers, Supersaver), niin hinta oli 580 euroa syyskussa tiettyinä päivinä.

      Mutta kannattaa tutkia niitä hakukoneita, esimerkiksi tuo www.ebookers.fi tai www.supersaver.fi ja mitä niitä nyt on ja vaihdella matkustuspäiviä. Hinnat voi nousea ja laskea ja vaihdell eri päivinä.

    • floridapantters

      joo voi saada ja voihan joku vaik maksaa jonkun matkan.käy floridassa 4 kertaa vuodessa ja otan aina netistä halvimmat lennot.ikinä en ole saanur 400e.just 600e kiepeillä on ollu halvimmat.

    • FLRealtor

      Hei, oletko miettinyt lomakodin tai sijoitusasunnon ostoa Floridasta? Taalla asuntojen hinnat tippuneet huimasti, varsinkin euro-ostajille todella hyvaa aikaa!
      Muista kuitenkin aina kayttaa luotettavaa asunnonvalittajaa, joka tekee kaupat turvallisesti ja laillisesti.
      Voit katsoa kaikkia Floridan myytavia kohteita sivullani www.raflorida.com

      Lue myos uutisia ja kommentteja facebookissa: www.facebook.com/palmbeachhomes

      terveisin,Petra Wood/ [email protected]

    • joogosgi

      Maksoin itse 401 euroa lipuista Miamiin, varasin noin vuos ennen matkaa.
      www.vacation village at weston.com
      fkikkirin kautta loytyy kuvia aivan riittavasti.

      • alahuuli1962

        niin yhteen suuntaan.miten noi kuvat liittyy lennon hintaan


      • pathersflomi

        sa et saa mistaan suomesta 401e edestakaisia lentoja floridaan.puhut paskaa.asun lahella miamia ja tiedän mista puhun.ja lomaosakebisnes taytta kusetusta.


      • joogosgi
        pathersflomi kirjoitti:

        sa et saa mistaan suomesta 401e edestakaisia lentoja floridaan.puhut paskaa.asun lahella miamia ja tiedän mista puhun.ja lomaosakebisnes taytta kusetusta.

        lyödäänkö vetoa?
        Lähden nyt lokakuussa orlandoon maksoin 436,- euroo, revi¨siitä


      • westhamunited
        joogosgi kirjoitti:

        lyödäänkö vetoa?
        Lähden nyt lokakuussa orlandoon maksoin 436,- euroo, revi¨siitä

        lyödään vaan vetoa.mikä panos.ja vedossa on kyse siitä,että lennot Suomi-orlando-suomi 436e.ei siis esim lontoo-orlando-lontoo.vetoja vetoja


      • saimaanpallo1976
        joogosgi kirjoitti:

        lyödäänkö vetoa?
        Lähden nyt lokakuussa orlandoon maksoin 436,- euroo, revi¨siitä

        mie haluun kans lyyvä vetoa,ET REVI SIITÄ.tuskin sie lyöt vetoa.oot trolli


      • westhamunited
        joogosgi kirjoitti:

        lyödäänkö vetoa?
        Lähden nyt lokakuussa orlandoon maksoin 436,- euroo, revi¨siitä

        ehdotit vetoa.otan vedon vastaan.mikä veto,vai veditkö puihin


      • joogosgi
        alahuuli1962 kirjoitti:

        niin yhteen suuntaan.miten noi kuvat liittyy lennon hintaan

        edesstakaisin sain kiput


      • joogosgi
        westhamunited kirjoitti:

        lyödään vaan vetoa.mikä panos.ja vedossa on kyse siitä,että lennot Suomi-orlando-suomi 436e.ei siis esim lontoo-orlando-lontoo.vetoja vetoja

        Kauheesti anteeksi , 2 hegen lippu maksoi yhteensä siis 879,14=on ojala laskuopin mukaa i hlö 439euroo 57 centti.
        hki-chigago orlado paluu samaa reittiä.


      • joogosgi
        westhamunited kirjoitti:

        ehdotit vetoa.otan vedon vastaan.mikä veto,vai veditkö puihin

        lue Palstan vastaus


      • westhamunited
        joogosgi kirjoitti:

        Kauheesti anteeksi , 2 hegen lippu maksoi yhteensä siis 879,14=on ojala laskuopin mukaa i hlö 439euroo 57 centti.
        hki-chigago orlado paluu samaa reittiä.

        käsittääkseni puhuit vedosta.mikä panos.ei kai toi todista mitään,jos väität noin.


      • westhamunited
        joogosgi kirjoitti:

        lue Palstan vastaus

        toi sanookin paljon.kirjoitteletko niuasta


      • mrchigagoeliotness
        joogosgi kirjoitti:

        Kauheesti anteeksi , 2 hegen lippu maksoi yhteensä siis 879,14=on ojala laskuopin mukaa i hlö 439euroo 57 centti.
        hki-chigago orlado paluu samaa reittiä.

        2 lasta vai.pistäppä lentöyhtiö ja päivät,jos viitsit niin tarkistetaan.mut et taida laitaa,kun ei pidä paikaansa.vähän alle 500e olen päässyt chigagoon ja takas


      • peteerkkilä
        westhamunited kirjoitti:

        ehdotit vetoa.otan vedon vastaan.mikä veto,vai veditkö puihin

        paskanjauhajia piisaa.ei se mitään lentoja oo floridaa saanu tohon hintaan.kai olisi lyönyt vetoa.itse ehdotti.pelle mikä pelle


      • sniidari88
        joogosgi kirjoitti:

        lyödäänkö vetoa?
        Lähden nyt lokakuussa orlandoon maksoin 436,- euroo, revi¨siitä

        mul ei mee jakeluun,mikls pitää valehdella.ehdotetaan vedonlyöntiä ja sit pupu pöksyyn


      • töissämatkatoimistos
        joogosgi kirjoitti:

        Kauheesti anteeksi , 2 hegen lippu maksoi yhteensä siis 879,14=on ojala laskuopin mukaa i hlö 439euroo 57 centti.
        hki-chigago orlado paluu samaa reittiä.

        joillakin ihmisillä on pakko todistella,et saa kaiken halvalla.tää heppu viel valehtelee


      • joogosgi
        töissämatkatoimistos kirjoitti:

        joillakin ihmisillä on pakko todistella,et saa kaiken halvalla.tää heppu viel valehtelee

        Matkatoimistovirkailijaa selvästi vituttaa,


      • JOOGOSGI
        joogosgi kirjoitti:

        lyödäänkö vetoa?
        Lähden nyt lokakuussa orlandoon maksoin 436,- euroo, revi¨siitä

        E-meili todisteena, veto koskee hintaa 2 henkilöö yht veroton a´375,97 vero on yhteensä EUROISSA 870 euroo ja 14 centtii jaa tämä kahdella saat yhden hlön hinnan. myyjänä nettimatkatoimisto travelpartner.fi .
        varausvahvitus nähtävänä tarvittaessa.
        KOSKA VAAN


      • joogosgi
        peteerkkilä kirjoitti:

        paskanjauhajia piisaa.ei se mitään lentoja oo floridaa saanu tohon hintaan.kai olisi lyönyt vetoa.itse ehdotti.pelle mikä pelle

        OK VETO ON 100 EUROA VARAUSVAHVISTUS TODISTEENA, NÄHTÄVÄNÄ TÄNÄÄN bar 10 kirkonkyläntie 12 helsinki malmi.
        varaa satanen mukaan


      • joogosgi
        sniidari88 kirjoitti:

        mul ei mee jakeluun,mikls pitää valehdella.ehdotetaan vedonlyöntiä ja sit pupu pöksyyn

        varausvahvistus nähtävänä tänään klo 15--16.00 bar 10 Helsinki malmi kirkonkyläntie 12.
        varaa satanen mukaan.


      • virkailija11
        mrchigagoeliotness kirjoitti:

        2 lasta vai.pistäppä lentöyhtiö ja päivät,jos viitsit niin tarkistetaan.mut et taida laitaa,kun ei pidä paikaansa.vähän alle 500e olen päässyt chigagoon ja takas

        Lentojen hinnat elävät, juuri nyt saattaa maksaa 650 euroa, ens yönä 3 aikaan saman lipun samalle lennolle saattaa saada 600 tai allekin


      • joogosgi
        mrchigagoeliotness kirjoitti:

        2 lasta vai.pistäppä lentöyhtiö ja päivät,jos viitsit niin tarkistetaan.mut et taida laitaa,kun ei pidä paikaansa.vähän alle 500e olen päässyt chigagoon ja takas

        2 KPL AIKUISTA LENSI TÄLLÄ HINNALLA, hki-chigago-orlando ja sama reitti takaisin.
        Liput olivat Iberian ja kone american airlines.

        jos 2 lippuu maksoi yhteensä 870,14 euroo veroineen jaa luku 2 niit saat yhden hlön hinnan.


      • gamblertasde88
        joogosgi kirjoitti:

        2 KPL AIKUISTA LENSI TÄLLÄ HINNALLA, hki-chigago-orlando ja sama reitti takaisin.
        Liput olivat Iberian ja kone american airlines.

        jos 2 lippuu maksoi yhteensä 870,14 euroo veroineen jaa luku 2 niit saat yhden hlön hinnan.

        varmaan voit laittaa kuitin palstalle.mis olit kun porukka halusi lyödä vetoa


      • westmamunited88
        joogosgi kirjoitti:

        2 KPL AIKUISTA LENSI TÄLLÄ HINNALLA, hki-chigago-orlando ja sama reitti takaisin.
        Liput olivat Iberian ja kone american airlines.

        jos 2 lippuu maksoi yhteensä 870,14 euroo veroineen jaa luku 2 niit saat yhden hlön hinnan.

        tuolla aikaisemmin lippu oli 879,14.patologinen paskanpuhuja


      • joogosgi
        gamblertasde88 kirjoitti:

        varmaan voit laittaa kuitin palstalle.mis olit kun porukka halusi lyödä vetoa

        olin Amerikassa.


      • lentolippu
        gamblertasde88 kirjoitti:

        varmaan voit laittaa kuitin palstalle.mis olit kun porukka halusi lyödä vetoa

        ei ole sitä v-*******scanneria mutta yritetään laittaa kunhan töiltä ehtii


    • Thanks 2

      Hyvä tieto.

    • joogosgi

      Ninpä niin ite maksoin lennoista miamiin 401,- eur edestakaisin.
      1.vaatii vaivaa
      2.taitoa

      • kärpätforever

        joo ja mä kävelin kadulla ja mulle annettiin ilmaiset lennot.miks puhut skeidaa.ehkä saat siitä tyydytystä.jos sait lennot suomesta noin halvalla,mikset kerro miten.vastaan itse.et kerro,koska puhut paskaa


      • JOOGOSGI
        kärpätforever kirjoitti:

        joo ja mä kävelin kadulla ja mulle annettiin ilmaiset lennot.miks puhut skeidaa.ehkä saat siitä tyydytystä.jos sait lennot suomesta noin halvalla,mikset kerro miten.vastaan itse.et kerro,koska puhut paskaa

        TIETO ON VALTAA JA SE EI OLE ILMAISTA


      • skeidanjauhaja
        JOOGOSGI kirjoitti:

        TIETO ON VALTAA JA SE EI OLE ILMAISTA

        HAKEUDU PELLE HOITOON.TÄÄLLÄ UHOSIT 2 KUUKAUTTA SIT VEDOSTA JA NYT ILMESTYT TAKAS PULLISTELEEN.LUUSERI MIKÄ LUUSERI.OLIT VARMAAN NIUASSA,KU ET OLLU PALSTALLA


      • westham88

        joo ja täs olis yhteensä 802e.miks valehtelet


      • joogosgi
        westham88 kirjoitti:

        joo ja täs olis yhteensä 802e.miks valehtelet

        Kannattaa mennä kouluun uudelleen nyt oli kysmys lipuista 2 kpl yht 870, euroo ja 14 centtii.


    • Travelling gal

      Floridan edestakaiset lennot Hesasta ovat noin 700 euron molemmin puolin, ainakin American Airlinesilla. Joskus olen bongannut myjet.fi sivustoilta Floridan lentoja hieman alle 500 eurolla - vaatii kylla melko hyvaa tuuria.

      • niingosgi

        varmaa pitää paikkaansa.joogoski ei tainnutkaan ottaa vetoa vastaan,vaikka itse ehdotti


      • virkailija11

        maailmassa kyllä riittää lentoyhtiöitä ei aa ole ainoa joka lentää usa han


    • joogosgi

      EIPÄ OLLUT HALUKKAITA häviämään sataa euroo, elktroninen lippu oli todisteena.
      Tämä lentolippun etsintä ei ole kovin helppoa muista seuraavat ainakin.
      1.kun enemmän kysyntää = enemmän hintaa
      2.lipun hankkiminen todella halvoilla hinnoilla on todellista metsästystä

      • ilducelazio

        sulla on 3 eri hintaa tällä palstalla.melkein 2 kk sitten ehdotit vetoa ja nyt tuut tänne taas jauhaa paskaa.ootko lomalla niuanniemestä


    • FLORIDALAINEN

      LUFTHANSALLA TAMPA FLORIDASSA ALK 449,-EUR
      VOIMASSA RAJ AJAN

    • joogosgi

      Juuri äsken varasin lennot helsinki-tukholma-new york newarkin kenttä-west palm beach-paluu frankun kautta perillä n. 1 kk.lipussa verot teki enemmän kuin lentolipun hinta.
      Yteensä lysti maksoi luottokorttimaksuineen 497,42 euroo,hinta oli musta erittäin edullinen.
      l

      • niuanniemi1988

        joo,nyt puhut asiaa.et enää paskanjauhaja saa niin halvalla,kuin ennen.eli 2lta lähemmäs tonnin.tosin epäilen et floridaa et oo nähny ku elokuvissa


    • westhamunited

      joo hullu se on.tuolla aikaisemmin on saanut 401e lippu.mistä näitä paskanjauhajia tulee

      • lomaosakkeenostanut

        Paskanjauhajia on maailma täynnä ja petetyksi tulevia.Toivottavasti teidän matikkapää pelaa.


      • Matkaan!
        lomaosakkeenostanut kirjoitti:

        Paskanjauhajia on maailma täynnä ja petetyksi tulevia.Toivottavasti teidän matikkapää pelaa.

        Meidän 5-henkinen perhe (aikuiset lapset) käy joka vuosi kerran tai pari nauttimassa kesästä keskellä talvea tai loskakeliä Floridan rannoilla (lennot aina MIamiin, sieltä vuokra-auto). RCI-hotellihuoneisto 2 mh:lla 120 e/vko. En pidä sitä kalliina, varsinkin kun neliöitä on n. 90-100m2 ja monet altaat ja merenranta vieressä.
        Meistä lomaosake on ollut paras ostos vuosiin!


    • Anonyymi

      Helsinki-Miami-Helsinki 592€

    • Anonyymi

      10-24.5.2023 lennot 670€

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe