kuinka usein kylvetätte gerbiilejä ja voiko samaa hiekkaa käyttää usiamman kerran?mihin laitatte hiekkaa?
gerbiilin kylpyhiekkA
9
2253
Vastaukset
- lg
hiekka annetaan väh. kerran viikossa mieluusti joka päivä. laakea ja korkeareunainen kulho sopii. kokoasen verran että mahtuvat pyörimään. samaa hiekkaa voi käyttää monta kertaa mutta pissat ja kakat pitää korjata pois.
- min'
joo kiitos!
- lohtusara
Ei todellakaan anneta joka päivä. Kerran viikossa on hyvä. Liika hiekassa kieriminen kuivattaa ihoa ja saa sen hilseilemään.
Hiekka-astia annetaan olla tasan sen aikaa, että kierivät siellä muutaman kerran ja sit kippo pois.
Samaa hiekkaa voi käyttää parikin kertaa, mut sen jälkeen vaihto uuteen, puhtaaseen. - Justus ja Irmeli
Pesen molemmat gerbiilini noin kerran kuukaudessa, ja käytän koiran shamboota. Hiekan vaihdan kokonaan kaksi kertaa vuodessa.
En kyllä käyttäisi samaa hiekkaa uudelleen edes putsattuna. - kikkistuura
^ Ja on varmaan kivaa provoilla. Voi toista, etkö saa kotona ollenkaan huomiota? :)))
- min'
kiitos! Mutta gerbiilini ei oiken tykkää hiekasta, tai siis ei kieri sielä. Olen laittanut sinne vähän ruokaa niin ne kaivaa niitä sieltä.
- kikkistuura
Jos ei gerbiili itse siellä möyri, niin ehdottomasti sitten ripottele sitä hiekkaa turkille. Jotkut eivät siellä peseydy ja niitä pitää vähän avittaa.
- Anonyymi
Voiko samaa hiekkaa käyttää useamman kerran ilman mitään puhdistusta, jos voi niin kuinka monta kertaa?
- Anonyymi
Kyllä sitä kai voi ainakin eläinkaupassa sanoivat niin. Muutaman kerran voi eli just joku 2-3 kertaa ja sit putsaa✨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076