Murros iän kulku (pojilla)

murrosikäinen

niin haluisin kuulla miten murros ikä etenee?

12

2718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika -16v

Alkuun peniksen pitäisi kasvaa lepotilassa 13-15 senttimetriin, jolloin täytyy saada ensimmäinen yhdyntäkerta, jotta murrosikä jatkaa kulkuaan. Kulku on tasaista ja sitten tulee äänenmurros ym.

• juym

itsellä meni näin: 13.5 vuotta (157cm)- huomasin ensimmäiset häpykarvat, sukupuolinen kiinnostus tyttöihin alkoi lisääntyä... 14-vuotta (159 cm)- kasvu alkoi kiihtyä, penis kasvaa, hiki haista, hiukset rasvoittua (suihkussa käynnit lisääntyivät ja dödön käyttö alkoi), spontaanit erektiot, siemennesteen eritys alkoi vähäisenä ja sitä tuli runkatessa, kainalokarvat...14.5-vuotta (165 cm)- äänenmurros alkoi, kasvu kiihtyi entisestään, säärikarvat, yölliset simenesyöksyt, siemenneste oli jo samanlaista kuin aikuisella, kasvonpiirteet alkoivat muuttua lapsesta aikuisemmiksi....15-vuotta (171 cm)- ääni muuttui edelleen, pituuskasvu oli edelleen nopeaa, karvoitus lisääntyi kovaa vauhtia kaikkialla paitsi kasvoissa, penis jo saman pituinen kuin aikuisella......16.6 vuotta (177cm)- kasvu jo lähes päättynyt, nuoren aikuisen näköinen kaikkialta, viikset alkoivet kasvaa, henkinen murrosikä jatkui edelleen....17.5 vuotta (178 cm)- pituuskasvu pättyi......21-vuotta - parta kasvoi jo niin voimakkaasti että se piti ajaa päivittäin.

• LOL

jos oot poika, ei sul oo häpyi ;D FAIL

• vitunnoloa!
        LOL kirjoitti:

jos oot poika, ei sul oo häpyi ;D FAIL

niitä sanotaan häpykarvoiksi miehilläkin, FAIL !

• okk

Minullakin suunnilleen samaan tahtiin ehkä vähän nopeemmin

• jookoskookos

mää täytän 3 kuukauden päästä 15 piituutta 150-155 cm olen poika penis levossa 6.5 cm stondikses 9 cm ei ole tullut karvoitusta ala päähän kivekset laskeutuneet peniksen varresta kives pussin ala osaan noin 5cm leveyttä 2 cm jaloissa käsissä karvoja ja koulun terkkari sano et mun pitäs käydä ottamassa joku murrosikää nopeuttava juttu onko sillä haitta vaikutuksia

• dsfsdfsdfs

ei ole mulla taas jarrutettiin sitä 3vuot koska mulla alko murrosikä ku olin 8

• cjdncjnasc

Aika usein se menee näin: Aluksi kivesten kasvu alkaa (voi alkaa milloin vain noin 11-14 vuotiaana), ja tätä et yleensä edes itse huomaa aluksi, vuoden sisään tästä tulevat ensimmäiset häpykarvat, hien hajun voimistuminen ja peniksen kasvun alkaminen. Lisäksi kivespussi löystyy ja tummuu väriltään, Tämän verran tapahtuu yleensä noin ensimmäisen vuoden aikana. Tyypillisesti 12,13 tai vasta 14 vuotiaana.
      Seuraavaksi tulevat siemensyöksyt, kasvupyrähdykset, kainalokaravat ja äänen murros. Lisäksi sukupuolielimet jatkavat kehittymistään edelleen. Keho saa nopeasti miehen mittasuhteet. Myös kasvot miehistyvät. Tämä vaihe kestää 1-2 vuotta, ja tyypillisimmin tapahtuu 14-vuotiaana, joillain jo 12-vuotiaana, joillakin vasta 16-vuotiaana.
      Tyypillisesti 16- vuotiaana pojat ovat pituudeltaan enää muutamaa senttiä vaille aikuismittaisia, pituutta voi tulla rauhalliseen tahtiin vielä 18-20-vuotiaaksikin. Tässä vaiheessa alkaa yleensä parran kasvu ja lihaksisto voimistuu.

• dcsc

Voisi siis sanoa, että pojilla kehitys on kolmivaiheinen.

• pitkä poika

Siis täh.15-vuotiaana 171cm.Mä oon 11v ja oon 170cm,mutta mä oonki meiä luoka pisin

• Murrosiät

Pojillahan se alkaa 12-13 vuotiaana, ja kasvuprähdysvaihe, sekä äänenmurros on monilla siinä 13-15-vuotiaana. 15-vuoden jälkeenkin pojat monesti kasvavat vielä vuosia, muttei enää paljoa.

Tytöillähän murrosikä alkaa jo 10-11-vuotiaana, kuukautiset alkavat 12-13-vuotiaana, ja käytännössä pikkutytön keho on muuttunut lähes täysin naisen ruumiiksi jo 15-vuotiaana.

• Ifiigekgieig4

Monet kasvaa viellä armejassakin 😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2218
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1450
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1104
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1087
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1036
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe