Paras/Huonoin Koulumuistosi!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikilla on joku hyvä ja huono koulumuisto! Joten viestiä vaan tulemaan!

33

3309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras muisto on, kun opettaja ei ilmaantunut koko päivänä koululle, ja huonoin oli kun 9 luokkalaiset hakkas ja survo biojäteastiaan :S
      (Olin 7. luokalla)
      Ja nyt 8.

    • äikänopeolitrueMILF

      Paras kun jouduin äikän opettajan puhutteluun mut ettei se kerro porukoille nii annoin sen ottaa multa suihin.

    • duupadyy

      Ehdottomasi paras koulumuisto oli 3-6lk! Meillä oli sellanen pieni hauska riehujaluokka, joka heitteli lamput alas Nalle Puhilla, tunki kyniä Smurffin perseeseen, tiputettii yks tyyppi portaita alas sidottuna penkkiin, heiteltiin kattoon limaa, puolet joutunu erityisluokal, tytöt hakannu poikii, jokanen joskus ollu jälki-istunnos, pikkujouluna luokkan lattia täynnä styroksia ja ope vaihtu yhel luokal about 4 kertaa. Huonoin muisto oli se ku joutu eroon siitä ihanasta luokasta.

    • Parhaita muistoja oli ne kun eräs ihana poika katseli mua silmiin jännästi :D
      ja ja myös ne ihanat kapina tupakka-hetket oli herkullisen kiellettyjä.
      Huonoimmat koulumuistot olivat ne kun tungin täytteitä rintsikoihin ja koitin saada tissit näyttämään isommalta, ja ja kun näytin kamalalta koulussa ja itkeskelin niin mua kiusattiin.

    • hmhhhhh

      Huonoin muisto oli se ku koko paska koulu alko. Paras tulee oleen se et se loppuu. Oon 8lla

      • sadölasf

        aijotko lopettaa ysin jälkeen?


    • moimuummooijduhtiiig

      Paras muisto äsken alkaneesta ylä-asteesta on se kun 1 meiäluokkalaine poika kolautti päänsä toiseen pulpettii (älkääkysykö miten se o mahollista XD) ja si se sano AI ni sit matikan ope Marjishshsh... oli vaa et älä turhaan yritä kerjätä mitään huomiota minulta.. ja sit se poikavaa hiljaa sano: homo mut onneks se ei kuullu sitä XDDD

    • Tälläistä tääällä

      Paras kokemukseni oli kouluni kevätjuhlassa. Sain stipendin Taideaineista :). Olin silloin ysillä. Huonoin kokemukseni on koulukiusaaminen, jota tapahtui koko Ala-asteen. Hakattiin päivittäin sekä fyysisesti, että henkisesti :/

    • ...

      Koulu on perseestä

    • Scr3psx

      Paras muistoni oli se kun oli ystävänpäivä koulussa ja sain paljon haleja tytöiltä:D
      Huonoin taas se kun housuni repesivät kesken koulupäivän :D

    • Paras muisto on, kun kaverit päätti lintsata, koska ne ei halunnu nähä sen tunnin opee. Tunnilla oli sitten sijainen ja pelattiin kännyköillä yms. Luokanvalvoja sai ne kiinni kaupast sillä tunnilla, samalla kun oli ostamassa karkkia meidän luokalle. Kunnon naurut tuli siitä.

      • jokuihmerandom

        Paras: Mää ja mun ihastus käveltii sellasessa lumisateessa talvella, kahdestaan, ujosti välillä katsottiin toisiamme silmiin, sit taas jossain vaihees puhuttiin jotai randomii.. :3 Sit hauskoin oli kun kakkosella yks tyyppi pisti luokassa täysillä soimaan Frontside Ollien, ja me riehuttiin siel luokas, saatin sit haukut ja rangaistukset opelt mut hauskaa oli :D

        Sit ikävin on varmaan kun ompelin ompelukoneel sormeen ja sormen sisältä revittiin terveyskeskuksessa yhteensä 2cm neulaa ja jonkun verran lankaa :s Olin ihan shokissa XC

        Sitsitsit... Yks epämukava tilanne oli kun olin ollut törkee joillekkin tyypeil(Miltein kaikki niist on niitä, jotka ovat olleet mun hermoilla miltein aina, ja ovatkiusanneet minua), ja sit ne ruikutta TIETYSTI opelle -.-' Siinä sitten selvittelyä >=( Sitten kaikki katti mua kun jotain hirviötä konsanaan :P


    • Paras: Rooman luokkaretki, koko viikko (okei, Vatikaanin museot ei niin jaksanut viiden tunnin jälkeen innostaa) Saatiin mennä ohjelman jälkeen tosi vapaasti ja olla vielä suht myöhään ulkona tms. Oli sairaan kivaa.

    • dsddsdsdsdsds

      Parasta: Se aina kun puhu ihastuksen kanssa
      Paskin: se kun ihastus alko seurustelemaan.

    • ........

      Paras: se, kun pääsin pois ala-asteelta.
      Paskin: se, kun olin 3 vuotta luokassa jossa opetta oli oikea ämmä, valitsi silmätikukseen kaikki hiljasimmat (olin yks heistä), ja suosi kiusaajia.

    • muistojaa!

      parhaasta en tiiä mut huonoin ehkä ku lintsatii pari kaveri kaa 6 luokalla ja hengailtii vaa kylillä se päivä ja sain kaiken lisäks 110e sakot sen kylällä hengailu aikana (älä kysy miks:D) kyl isä tykkäs. jäi tietenki jäin kaikelisäks kiinni lintsaamisesta :) mut oliha se hauskaaki!

    • Paras oli, kun vitosella kirjotin taululle jotain järkevää kuten "koulu on perseestä" tai bltain vastaavaa. Sitten kun ope tuli luokkaan ja kysy että kuka sen teki ni kaikki nosti käden pystyy xD. Saatiin siit kyl jokainen 10min jälkkää mut kyl se oli sen arvost :D. Huonoin on kun kutosel saatiin "hymytyttö" ja "hymypoika" patsaat, mulla oli sillon siis melkein kaikki meijän luokasta kavereina, mut en silti saanu yhtään ääntä :(

    • 6-luokka silloin

      Huonoin koulumuisto oli ku yks saatanan hullu opettaja rages meille koko tunni ko ei osattu päättää mitä tehtäis päivää enne joululomaa.Paras muisto oli ko se opettaja sai potkut.XD Mutta sen tilalle tuli vielä huonompi opettaja :(

    • dfghfghun

      huonoin/paras 3lk ku meil oli sijainen joka haukku meit oltii viel uimas ja ne uima opet kuuli ja seuraavana päivänä siit luki lehdessä

    • ESJOMPSUKKA

      Huonoin muisto on koulu

    • fnfn

      Paras on kun nelosella juhlittiin itsenäisyyspäivää ja muut joutui menemään välkällä ulos, mutta meidän luokan annettiin jäädä sisälle ja me kaikki mentiin ylimmän kerroksen pimeään käytävään juoksemaan ja se, kun me koko luokka karattiin enkuntunnilta pelaamaan lentopelloa liikkasaliin ja mentiin piiloon kun meitä tultiin etsimään.

      Yksi huono on kun vaihdoin koulua, jossa enkuntunnilla enkunope katseli kasvojani ja mietti mistä muistaisi minut (sinne oli tullut muitakin uusia oppilaita) ja yksi poika huusi "Se on se rumin!"

      Huonoin on, kun istuin masentuneena hissanluokassa ja pahin kiusaajani istui toisella puolella pulpetissa ja otti minusta kännykkäkameralla kuvia ja katseli niitä entisen parhaan ystäväni kanssa, joka oli muuttunut pissikseksi ja he yhdessä nauroivat miten oksettavalta näytin.

      Nyt lukiossa en ole enää yhtä ruma ihmisten mielestä, se lapsen pyöreys on hävinnyt kasvoista, aknen on parannettu, olen opetellut meikkaamaan ja hiukset eivät ole enää keltaiset ja olen melko pidetty. Ja mikä parasta, näiden kiusaajapissisten 5 vuoden jatkuva alkoholinlipitys on saanut heidät lihomaan varmaan kolme kertaa isommiksi.

    • 15+1

      Huonoin muistoni on 3 luokka, jolloin minua kiusattiin niin pahasti että että aloin lintsata koulusta kiusaamisen pelon takia, ja ennen pitkää aloin harkita itsemurhaa. Mutta onneksi pääsin kavereiden avulla yli siitä, ja nykyään kaikki menee hyvin :)

      • Hdjdjjfbf

        Paras Ysin luokkaretkeltä tulo, juttelin koko matkan ihastuksen kanssa, huonoin kiusaaminen


    • Livia12

      Liikkatunnilla pelattiin pesäpalloa ja ihastus kysyi että haluanko mä ottaa sen hansikkaan siksi aikaa kun se lyö palloa.
      Huonoin sit varmaan kaikki ne kerrat kun ope kysyy multa matikantunnilla että mikä on tämän laskun vastaus ja en tiiä sitä ja sit jumitun siihen 10 minuutiks ja sanon: öö..................................................................Nooo........................................Varmaan...........

    • ice_princess

      Parhaat muistot on varmaankin siitä kun ensilumi alkaa sataa, niin on ihanaa rynnätä ulos hiutaleiden keskelle :) (tosin lupaahan ei oo ikinä kesken kaiken siihen ulosmenemiseen ollut muttamutta XD)

      ja sitte ehdottomasti paskin kokemus on 6lk luokkaretki. Olihan siellä ihan ok kivaa olla mut ehh, se oli maailman paskin viikko jos kaverisuhteita miettii. Tuli hirveitä riitoja, (en oo vieläkään sovussa yhen kaverini kanssa joka meni valittamaan opelle musta koska olin yhen toisen kaverin kaa mielummin), luokan poika vietiin ambulanssilla tyksiin yms :( Niin ja hauskaakin oli, nimittäin se että se valittaja ei osannu soutaa ja jäi keskelle järvee kunnes opettajan piti hakee se X) Ei varmaan pitäis nauraa mut oikeesti se oli hauskaa...

    • YYY

      Parasta lukio jossa nyt olen. Paljon kiinnostavia oppiaineita ja miellyttävä ilmapiiri.

      Huonoin koulumuistoni koulukiusaaminen, josta kärsin yläkoulussa aina välillä. Vuosi 2012 oli mahtava, koska silloin siirryin yläkoulusta lukioon!

    • Paskaluokka-oy

      Paras: Ku päästiin ylä-asteelle, pois meidän armeijankomentajaopen luota... Se kuri "kuri" oli helvettiä, jokane oli tarkkailun alla, koko ajan
      Paskin: Paskat luokkalaiset yläkoulus, ku avaat suus ja sanot mitä vaan nii saat vastauksen: Mutsis on... Perrrrrrkeleen äršyttävää! >=[

    • Saanalydi04

      No huonoin oli ku heiteltii frendien kaa jalkapallon käytävältä ni mulle tuli vähä matalalta se pallo ni päätin sit potkasta kaikki kellot ja laatat romahti alas Mut ei kenenkää päälle siit on ny kaks vuotta ja se pallo on vielkii siel katto luukkujen pään mut sellai äkäne mies opettaja pistää kaikki heittelijät 1,5 tunnin jälkkää

    • JeeKouluu

      paras oli se, että olin yrityskyläässä 6B luokan kanssa.
      huonoin:ei ole

    • Hyppää_katolta

      Aika vanha keskustelu mutta
      Paskin; kun melkein koko koulu vihas mua 4-5 luokalla
      Paras; kun 8 luokalla mun kaverit nousi 3mesta 54jään

    • Jonnemän

      Huonoin muisto oli kun oltiin 5.luokalla uimahallissa ja siellä oli myös ykkösluokkalaisia jotka fäppäs yhdessä ja teki kaikenlaisia "läpsimisleikkejä"

    • Anonyymi

      Hei
      Minulla oli 70-luvun alussa lemmikki lintu.
      Naakka, jota poikasesta asti syötin ja hoitaisin.
      Se oli tosi läheinen ja seurasi mukana.
      En aina tiennyt miten se osasi perääni.
      Kouluni oli 5 km päässä kodistani ja usein se ilmestyi koululle.
      Jonkin ajan päästä se osasi ja tiesi luokkani ja vieraili siellä, kulkien avoimista ikkunoista.
      Luokan valvovani , jätän nimen mainitsematta..
      Uhkaili jonkin kerran linnun vierailuista, sillä
      hänen mielestään se oli haitta eläin.
      Sitten kerran kun sen jätöksiä löytyi opettajan pöydältä, tämä opettaja hakkasi sen hengiltä kartta kepillä.
      Sain sen itse haudata, ja hoitaisin samalla kaiken kiinnostukseni koulunkäyntiin.
      Kävin koulussa ainoastaan enää syömässä..

      Pertti

    • Anonyymi

      No oon kasilla joten koulumuistoja on todella paljon hyviä sekä etenkin huonoja, mutta paras oli ehkä se, kun meidän ope joka oli sellainen vähän lihava mies käveli meidän luokassa ja oli juuri terveystiedon tunti ja se saarnas liikasyömisen haitoista joista hän varmasti tiesi. No kesken saarnan sen open jalka meni lattiasta läpi ja kenkä tippu alakerran luokkaan. Ja syy sille miks näin kävi on se et meidän koulu on ennen sotia rakennettu iso hirsitalo eli pieni kyläkoulu. Lähes sata vuotta vanha lattia ei kestänyt yli satakiloista opettajaa. Olen nykyään erikoulussa kun oon yläasteella, mutta aina, kun on pikkusiskolla joka käy sitä mun aiempaa koulua todistusten jako niin tuun sinne ja kyllä siinä muistot herää etenkin se ku se opettaja meinasi tippua ku siinä lattiassa on kaks uutta lankkua siinä kohtaa niin ne muistuttaa siitä tapahtumasta mua aina :)

      Huonoin on ehkä se, kun oltiin uimassa uimahallissa ja mulla ei ollutkaan tullut omia uikkareita mukaan niin kävelin sit open käskystä suihkuilta munat paljaana sinne valvomoon missä valvotaan valvontakameroista altaita kyllä te tiedätte mitä paikkaa tarkotan. Sitten sielä joku noin 40v nainen kymmenisen sekuntia katseellaan mittaili ja antoi sitten jotkut lainauikkarit jotka näyttivät sopivilta. Ne olivat kuitenkin aivan liian isot, kun mä oon niin alipainoinen ja laiha ettei mulle löytynyt sopivii. Ope käski kuitenkin uimaan ja ne uikkarit tippu koko ajan ja yhes kohtaa jopa pyysin lupaa uida ilman niitä kun sekin olis ollut helpompaa. Eipä lupaa tullut ja oli tosi nolo päivä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe