Mistä kannattaisi ostaa aloe vera -juomaa. Ainakin Health & Beaty Systems ja Forever Living Products näyttävät myyvän tuotetta, mutta kumpi on parempi, vai suositteletteko kenties jotain muuta yritystä? Etsin siis tehokkainta tuotetta, enkä hae keskustelua pyramidihuijauksista :)
Aloe vera -juoma
6
155
Vastaukset
- troölololo
http://www.iherb.com/Aloe-Vera-Liquid
Tuolta kannattaa tilata kaikki luontaistuotteet, vitamiinit jne.
Koodilla ENU197 saat vielä viisi dollaria tilauksen hinnasta pois :) - tuorekurkkusalaatti
Jos rajataan suomenkielisille sivustoille, niin mistä sitten kannattaisi tilata?
- herbbi6
Haluatko ilmaiset postikulut iherb-vitamiineillesi?
Käyttämällä koodia SIV106 saat ensitilaajana -5$ alennuksen, joka kattaa airmail toimituskulut!
Kannattaa kokeilla ja käyttää alennuskoodia SIV106
www.iherb.com- iherb
Sori meni koodi väärin. Oikea koodi on IKV443.
- LR
Olen ollut tyytyväinen Health & Beaty Systems:n Aloe Vera geelijuomaan. Sain siedätettyä erilaisia allergioita. Kokeilin aiemmin Forever Living Products:n tuotteita enkä huomannut mitään vaikutusta.... tai oikeastaan ei sopinut minulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563220
- 302883
- 612815
- 62410
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514