niin olen ajellut tolla mad forcella noin 5 tankillista. muuten on mennyt ihan hyvin mutta eilen viimeinen ajo jäi lyhyeksi takaset herkesi vetämästä syy löyityi. tasauspyörästössä rattaat sileänä. onko ne noin heikkoja vai onko se tässä automallissa näin heikko??? onko savagessa paremmat?? auto on olut 12 päivää niin kannattaako purkaa koko kauppa vai ostaa vaaan repullinen rattaita?? jos joku vitsisi laittaa vastauksia
mad force tasauspyörästön ongelmat?????? RATTAAT SILEINÄ
3
196
Vastaukset
- joo oo
Jos olet auton ostanut uutena kaupasta 12 päivää sitten niin diffin rattaat pitäisi mennä takuun piikkiin. En tiedä kyseisestä mallista mutta kyoshon rtr autojen diffin rattaat on melkoista kuraa laadultaan. Kun ostat varaosana diffinrattaat niin saat laadukkaammat osat eli kyosholla on kahta laatua osissa. On rtr osat ja varaosat.
- jontu8795
joo tilasin helsingistä rattaat tulee oikein tupla rattaa niin pitäs ruveta kestämään
joo olis pitänyt maksaa jotain 5 euroa ja olisi saanut torstaina niin nämä tulee jo huomenna.... jospa se siitä alkais taas mennä... - joo oo
Muista shimmata diffi kunnolla niin sitten pitäis kestää pidemmän aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315733
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134684- 1972419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661800Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801753Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361499En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741397Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241224- 941205