Lontoon hotellit

Äiti+ 2 lasta

hakusessa mukavan hintainen hotelli lontoosta. Olemme siellä 5 vrk,lennot jo varattu. Tarjonta hotelleissa niin valtava. Aiomme lasten kanssa shoppailla,käydä vahakabinetissa,london eye jne....

Löytyykö kivaa hotelli jossa hinta n. 100 e /2hh / yö

Muitakin vinkkejä matkalle otan mielellään vastaan.

3

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsgfadfb

      Moro! Olin just viikonloppuna Lontoossa nahtavyyksia kiertelemassa. Valitettavasti en osaa hotelleista sanoa oikein muuta kuin etta yovyin itse keskustassa Imperial hotellissa yhden hengen huoneessa, joka maksoi 84 puntaa yolta. Huone oli melko pieni ja alkeellinen, mutta siisti ja ihan riittava minulle. Tosin single roomeja olis laheisissa hotelleissa ollut puolellakin hintaa (45 puntaa yolta), eika taso tuskin olisi jarkyttavasti huonompi ollut...ehka. Toki lasten ja reppujen kanssa ei varmasti viitsi kovin paljon kierrella eri vaihtoehto, joten toivottavasti joku osaa kertoa tarkemman vinkin, mutta ainakin tuollainen hintataso oli yhden hengen huoneissa edullisimmillaan keskustassa. Ja voihan huonetta kayda katsomassa ennen kuin ottaa sen.

      Mutta sitten itse vinkkiin. London Eye ja Madame Tussaudin vahakabinetti ovat todellakin suositeltavia kohteita. Eye maksoi aikuiselta 18 puntaa ja kabinetti oli samaa luokkaa. Suosittelen, etta menette aluksi sinne rantabulevardille, jossa Eye sijaitsee. Siella nimittain myydaan lippuja kaikkiin muihinkin turistinahtavyyksiin, ja lippuihin on kimppatarjouksia, eli esim "Eye vahakabinetti" yhteislipulla sai 10% alen. JA OSTAKAA IHMEESSA LIPUT SIELTA VALMIIKSI MM. VAHAKABINETTIA VARTEN, silla aurinkoisena lauantaina vahakabinettiin oli 2,5 tunnin jono niille, joilla ei ennakkoon ostettua lippua ollut!!

      Lisaksi Eyen vieressa sijaitsee Aquarium ja elokuvamuseo ja jonkinlainen "kauhunayttely" tai vastaava, jotka lienevat myos laadukkaita ja viihdyttavia kohteita. Itse en niissa kaynyt, mutta eipa Lontoon akvaario mikaan aivan turha mesta voi olla. Niihinkin siis myydaan lippuja siina Eyen vieressa olevassa toimistossa.

      Tarkeaa on ymmartaa, etta useimmat nahtavyydet kuten museot ovat VALTAVIA ja suosittuja, joten niihin kannattaa menna aamupaivalla, varata useampi tunti aikaa, ja vaikka omistaisikin ennakkolipun, voi joutua silti jonottamaan pitkaan.

      Lisaks National History Museum oli hieno paikka. Sisaanpaasymaksua ei ole, mutta siella on pari erikoisnayttelya, joihin taytyy ostaa lippu 5-10 punnan maksua vastaan. Museo ja nayttelyt menevat kiinni viiden maissa. Talla hetkella siella on menossa ainakin dinosaurusaiheinen nayttely.

      Lontoon metro eli "tube" -jarjestelma on paras (ja yllattavan helppotajuinen) tapa liikkua isossa kaupungissa. Paivalippu maksaa 6-7 puntaa, ja silla saa siis liikkua yhden paivan aikana niin paljon kuin haluaa. Ette siis valttamatta tarvitse hotellia aivan keskustasta, silla tuben kautta paasee helposti siirtymaan paikasta toiseen. Voisin lonkalta heittaa, etta esim Eyesta vahakabinettiin kestaa puolisen tuntia tubella, jotta tiedat vahan mittasuhteita. Googleta "London map" ja "tourist" ja "tube" ym, jolloin loydat mm. nahtavyys- ja tubekartat.

      Koska ootte useamman paivan kaupungissa, ei tietenkaan kannata juosta kaikkea lapi ensimmaisena paivana. Eka paiva vois olla esim. visiitti Eyeen ja rantakadulle, jossa on aurinkoisena paivana paljon ihmisia ja performanssitaiteilijoita yms. Siella voitte miettia, minne kaikkialle nahtavyyksiin haluatte tutustua ja ostaa niihin liput valmiiksi. Eyesta voisitte kavella puolen kilometrin paahan Westminster Abbeyyn, jossa myos Big Ben on. Sielta puiston kautta (kaunis ja rauhallinen paikka keskella vilkasta kaupunkia) Buckinghamin palatsin luo ja kavellen tai tubella kotiin. Seuraavana paivana aamulla esim. Luonnontieteelliseen museoon jne. Ja muistatte syoda ajoissa ja ottaa iisisti ja valttakaa minuuttiaikatauluja niin saatte varmasti hienon loman. Pitakaa hauskaa!!

    • Good luck!

      Katsokaapa Ascot Hyde Park hotel´n sivut. Paddingtonissa. Pari vuotta sitten "asuin" siellä viikon lasteni kanssa (olivat silloin 9 ja 12).

    • 14+17

      Edullinen ja siisti pikkuhotelli hyvällä sijainnilla on Rhodes Hotel ihan Paddingtonin aseman kupeessa.
      Omat lapseni pitivät eniten luonnontieteen museosta, Tower Bridgen ylätasanteesta ja Transport Museumista Covent Gardenissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe