Puhelin jäi kesäksi käyttämättä ja akku tietysti tyhjeni totaalisesti.
Latauksen jälkeen se ei toiminut.
Sillä voi kirjautua Skypeen ja päivitystä pyytäessä se ilmoittaa, että uusin päivitys on jo asennettu.
IP-osoite näkyy nimi näytössä, mutta Skypessä se ei näy aktiivisena, eikä siihen voi soittaa Skypellä. Lankapuhelimella voi, joten yhteys tukiasemaan on.
Yrittäessäni itse soittaa, se ilmoittaa, että "toiminto ei ole käytössä" Samaten, kun haen nimeä luettelosta.
Historiatiedoista löytyy numerot, mutta painaessani vihreää luuri saan saman ilmoituksen "toiminto ei ole käytössä".
Mikä sitä vaivaa?
Olen yrittänyt sulkea ja avata sen monta kertaa, ottanut välillä akun tunniksi irti, mutta niillä konsteilla se palaa lähtökohtaan.
Miten siihen saa tehdasasetukset palautettua? Ohjeista ei löydy, enkä löytänyt netistäkään.
Dualphone 3088 nollaus?
P.
2
170
Vastaukset
- kertoi jo...
http://dualphone.net/Files/Billeder/3058_88/3088/user manual/Dualphone_3088_User_Manual.pdf
Olisit voinut itsekin etsiä....
Sivu 56, puhelimen resetointi...
Ja jos ei englanti taivu niin etsi itse muilla kielillä ! - P.
Kiitti. Tuo valikko oli yksi niistä joihin ei päässyt. Nyt pääsi ja puhelin pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932020Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121849Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2421367Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77999Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel52961Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56759
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713