Minkä verran lähtee jouleja .45 kaliiperin mustaruutikivääristä? Jos ladataan valmistajan (Ardesa S.A Ranger)suositusten mukainen maksimi lataus?
Lähinnä kiinnostaa että mitä sillä saa metsästää. Lupa kun tullee helpommin metsästys perusteella?
.45 mustaruutikivääri metsästykseen?
2
696
Vastaukset
- 338
Jos tuollaista havittelet kannattaa ottaa yhteyttä osaavaan ase-seppään koska heiltä saat varmimmin sen tiedon millainen ase ja mihin sitä meinaat käyttää.
Se on varma että kaikelle peuraa pienemmälle riistalle riittää tehot varmasti ja tätä suuremmallekin mutta sitten tulee eteen jo muut kuin vain metsästysluvat.
0.45 on luodinhalkaisija joten mutu tuntumalla voisi sanoa että ei paljoa vauhtia tarvita kun riittää tehot jo vaikkapa peuraan.
Aseseppiä löytyy googlettamalla ja vaikka he eivät itse osaisikaan tästä kertoa he varmasti taas tietävät linkkiä eteenpäin. Toisaalta varmasti Suomeasta löytyy myös mustaruutiharrastajien kerhokin tai jotain vastaava. - Jorgus
Vaikkapa www.lahdeniemi.fi löytyy paljon tietoa ja ite mustaruutipelejäkin. Ollos hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146