Hei!
Onko kellään tietoa London-nimisestä paikasta Ontariosta? Onko siellä miten suomalaisia tai muuten helppo sopeutua? Kokemuksia? Hintataso?
Itsellä mahdolisuus muuttaa työn perässä, Kanada houkuttelee, mutta onko London se oikea paikka..
London, Ontario
4
297
Vastaukset
- london?
Eipä tämä foorumi näyttänyt olevan tehokas tämän tiedon etsintään. Jos jollekin kuitenkin tulee jotain mieleen Londonista, niin laittakaahan tähän postauksia :)
- aurinkoinentoronto
Moi!
Itse asunnu Kanadassa nyt 2 vuotta. Siita puoli vuotta asuttiin miehen tyon takia Londonissa.
Toronton jalkeen ei Londoni oikeen napannut. Mutta jos opiskelemaan menee, niin kelpo kaupunki! Miksei muutenkin! Varmaan oisin tykannyt enemman jos en olisi enenn sita asunnut torontossa... :D
Itse en tavannut yhtaan suomalaista, auto on hyva olla kaytossa kun julkinen ei ole yhta hyva kun isoimmissa kaupungeissa.
Hinta taso esim. asunnoissa paljon halvempi ku Torontossa!
Mutta eihan londonista ole kuin 2h junamatka torontoon...
Mutta kylla sita kokeileisin, paaseehan sita aina suomeen takaisin - vain kaynyt siella
londonissa ei todellakaan ole paljoa finneja...kaupunki siisti varsin englantilainen...
komeat ja hyvat yliopistot sairaalat muutkin koulut..hyva opiskelukaupunki.- hockey urkki
Jos opiskelemaan menee (tietty riippuu mikä ala) paras opisk.paikka Kanadassa ehdottomasti OTTAWA. opiskelin siellä matkailu/tiedotusalaa v 2002-09. Suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882