Olen siis 19-vuotias nainen ja tahtoisin kovasti lähteä reissuun -yksin. Tahdon karistaa Suomen pölyt ihan hetkeksi ja nauttia jossakin auringosta, merestä, elämästä! Mikä olisi turvallinen, mutta kuitenkin elämää täynnä oleva matkakohde ulkomailla ? Olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä eikä haittaisi jos sattuisin törmäämään toiseen matkalaiseen matkani aikana, tahdon vain viikon ansaitun breikin täältä kotiarjesta!
Vastaukset 3
- Ha,haa.
tahdon vain viikon ansaitun breikin täältä kotiarjesta!
Aivan sama mihin meet viikoksi, kunhan pysyt pois palstoilta. - maailmantallaaja123
Noh, viikossa ei kovin kauas kerkiä. Sanoisin, että Sochi? Venäjällä, siellä toki rakennetaan paraikaa talviolympialaisia. Tai Bulgaria? Jaa-a. Se turvallisuus riippuu siitä, kuinka järkevä itse olet, yksin matkustaessasi joudut huolehtimaan itse kaikesta, tavaroistasiyms. Kännissä ei ole turvallista yksin olla vieraassa maassa kun ei Suomessakaan.
- rnnrnr
Munaa sä olet vailla ja ulkomaalaista sulla mieli tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1572475- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 76635
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498