Olen siis 19-vuotias nainen ja tahtoisin kovasti lähteä reissuun -yksin. Tahdon karistaa Suomen pölyt ihan hetkeksi ja nauttia jossakin auringosta, merestä, elämästä! Mikä olisi turvallinen, mutta kuitenkin elämää täynnä oleva matkakohde ulkomailla ? Olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä eikä haittaisi jos sattuisin törmäämään toiseen matkalaiseen matkani aikana, tahdon vain viikon ansaitun breikin täältä kotiarjesta!
19-vuotias yksin matkalle..
driimer
3
244
Vastaukset
- Ha,haa.
tahdon vain viikon ansaitun breikin täältä kotiarjesta!
Aivan sama mihin meet viikoksi, kunhan pysyt pois palstoilta. - maailmantallaaja123
Noh, viikossa ei kovin kauas kerkiä. Sanoisin, että Sochi? Venäjällä, siellä toki rakennetaan paraikaa talviolympialaisia. Tai Bulgaria? Jaa-a. Se turvallisuus riippuu siitä, kuinka järkevä itse olet, yksin matkustaessasi joudut huolehtimaan itse kaikesta, tavaroistasiyms. Kännissä ei ole turvallista yksin olla vieraassa maassa kun ei Suomessakaan.
- rnnrnr
Munaa sä olet vailla ja ulkomaalaista sulla mieli tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256