Olen siis 19-vuotias nainen ja tahtoisin kovasti lähteä reissuun -yksin. Tahdon karistaa Suomen pölyt ihan hetkeksi ja nauttia jossakin auringosta, merestä, elämästä! Mikä olisi turvallinen, mutta kuitenkin elämää täynnä oleva matkakohde ulkomailla ? Olen sosiaalinen ja helposti lähestyttävä eikä haittaisi jos sattuisin törmäämään toiseen matkalaiseen matkani aikana, tahdon vain viikon ansaitun breikin täältä kotiarjesta!
19-vuotias yksin matkalle..
driimer
3
276
Vastaukset
- Ha,haa.
tahdon vain viikon ansaitun breikin täältä kotiarjesta!
Aivan sama mihin meet viikoksi, kunhan pysyt pois palstoilta. - maailmantallaaja123
Noh, viikossa ei kovin kauas kerkiä. Sanoisin, että Sochi? Venäjällä, siellä toki rakennetaan paraikaa talviolympialaisia. Tai Bulgaria? Jaa-a. Se turvallisuus riippuu siitä, kuinka järkevä itse olet, yksin matkustaessasi joudut huolehtimaan itse kaikesta, tavaroistasiyms. Kännissä ei ole turvallista yksin olla vieraassa maassa kun ei Suomessakaan.
- rnnrnr
Munaa sä olet vailla ja ulkomaalaista sulla mieli tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698