hei!
olisin hankkimassa tälläisen kun DNA Joustava 500 -liittymä
http://www.dna.fi/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/liittyman-tuotesivu.aspx?SWEPostnRowId=dna_joustava_500&Slot1=&Slot2=&source=/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/Default.aspx&features=&AgreementLength=&Sort=WebShop_DisplayName&Ascending=True
ja nyt halusin tietää mitä tää 500 minuuttia (( / )) tekstaria oikein meinaa.
sitäkö että minulla on käytössä 500 minuuttia puhe ja 500 tekstari
eli 500 puhe 500 tekstari???? vai miten ???
tää on vähän tyhmä kysymys mut joo :S
Dna Joustava 500
9
1043
Vastaukset
- Agrimantra
Käytössä on 500 min puheluita TAI 500 tekstaria. Eli siis jos lähetät kuussa 250 tekstaria, niin sinulla on käytössä pakettiin kuuluvaa puhetta 250 min.
- DNA khong!
Älä missään nimessä hommaa!!!
Itse olen monen muun tavoin kirjoittamassa reklamaatiota juurikin kyseisetä liittymästä kuluttajariitalautakuntaan.
DNA on siirtynyt tasaminuuttilaskutukseen elikkä maksat jokaisesta alkavasta minuutista ja SE ON KALLISTA!!!
Ennen minulle riitti aivan hyvin 500 minuutin paketti, mutta nykyään tulee 900 minuutin pakettiinkin tuplat lisämaksua, vaikka käyttö on pysynyt samana jo viimeiset 5 vuotta - koikl
Liittymävaihtoehtoja on mielestäni Suomessa riittävästi. Pitää vaihtaa halvimpaan jos käy liian kalliksi.https://kauppa.dnapro.fi/puheliittyma/
Tai: globetel.fi/index.html - Taasko käräjille?
Justiin tässä myös huomasin Joustavan olevan ns. kusetusta, edellisestä laskusta vielä ajattelin puhuneeni enemmän, nyt laskin minuutit ja kappaleet ja lievästi kyrvähdin! Lasku, jonka entisessä Ilonassa olisi pitänyt olla sen 19,90€ on nyt yli 50€ ja sama edellisessä eikä kyseessä ole kahden kk lasku kuten myös erheellisesti ajattelin edellisen laskun kohdalla sitä tarkemmin katsomatta. Vaihtoon lähti ja valitusta perään!
- Taasko käräjille?
Aiemmin olin jo käräjöimässä Saunalahden kanssa, jonka puhelinmyyjä vaihtoi liittymäni vaikka kieltäydyin. Lopulta pakkotilanteessa kortti oli haettava ja puhelimeen laitettava sillä vanha liittymä meni kiinni ja puhelin oli pakko olla toiminnassa. Pitkä tarina, mutta ei huvittaisi taas alkaa käräjöimäänkään!
huomasin myös, mun sopimuksen mukaan pitäisi olla se 18,90 € / kk,mutta mul tulee melkein joka kerta n. 35 € enkä käyttä edes niit 500 min tai tekstaria, olen nyt hankimassa uutta liittymää.
- Turha maksu
Paskinta näissä puhepaketeissa on, että yritysten ja virastojen numeroihin ei voi soittaa tuolla pakettimaksulla vaan ne tulevat aina laskuun päälle. 300 minuutin paketissa minulle kertyy soittoja vain noin 150min/kk, mutta pakko soittaa myös noihin muihin numeroihin, jolloin normaalin paketin lisäksi aina maksuja lähes kymppi. Mutta kai se on sama kaikilla operaattoreilla, vaihtaminen tuskin auttaa.
- UCantHandleTheTruth
Te paskahousut ette osaa vaan lukea niitä sääntöjä jne... Ehkä joku operaattori tarjoaa liittymätyyppiä Daiju 500?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637