Dna Joustava 500

hei!

olisin hankkimassa tälläisen kun DNA Joustava 500 -liittymä

http://www.dna.fi/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/liittyman-tuotesivu.aspx?SWEPostnRowId=dna_joustava_500&Slot1=&Slot2=&source=/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/Default.aspx&features=&AgreementLength=&Sort=WebShop_DisplayName&Ascending=True

ja nyt halusin tietää mitä tää 500 minuuttia (( / )) tekstaria oikein meinaa.
sitäkö että minulla on käytössä 500 minuuttia puhe ja 500 tekstari
eli 500 puhe 500 tekstari???? vai miten ???

tää on vähän tyhmä kysymys mut joo :S

9

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agrimantra

Käytössä on 500 min puheluita TAI 500 tekstaria. Eli siis jos lähetät kuussa 250 tekstaria, niin sinulla on käytössä pakettiin kuuluvaa puhetta 250 min.

• ahaa,okei!!

Kiitos tiedosta!! :)))

• DNA khong!

Älä missään nimessä hommaa!!!
      Itse olen monen muun tavoin kirjoittamassa reklamaatiota juurikin kyseisetä liittymästä kuluttajariitalautakuntaan.
      DNA on siirtynyt tasaminuuttilaskutukseen elikkä maksat jokaisesta alkavasta minuutista ja SE ON KALLISTA!!!
      Ennen minulle riitti aivan hyvin 500 minuutin paketti, mutta nykyään tulee 900 minuutin pakettiinkin tuplat lisämaksua, vaikka käyttö on pysynyt samana jo viimeiset 5 vuotta

• koikl
    • Taasko käräjille?

Justiin tässä myös huomasin Joustavan olevan ns. kusetusta, edellisestä laskusta vielä ajattelin puhuneeni enemmän, nyt laskin minuutit ja kappaleet ja lievästi kyrvähdin! Lasku, jonka entisessä Ilonassa olisi pitänyt olla sen 19,90€ on nyt yli 50€ ja sama edellisessä eikä kyseessä ole kahden kk lasku kuten myös erheellisesti ajattelin edellisen laskun kohdalla sitä tarkemmin katsomatta. Vaihtoon lähti ja valitusta perään!

• Taasko käräjille?

Aiemmin olin jo käräjöimässä Saunalahden kanssa, jonka puhelinmyyjä vaihtoi liittymäni vaikka kieltäydyin. Lopulta pakkotilanteessa kortti oli haettava ja puhelimeen laitettava sillä vanha liittymä meni kiinni ja puhelin oli pakko olla toiminnassa. Pitkä tarina, mutta ei huvittaisi taas alkaa käräjöimäänkään!

• huomasin myös, mun sopimuksen mukaan pitäisi olla se 18,90 € / kk,mutta mul tulee melkein joka kerta n. 35 € enkä käyttä edes niit 500 min tai tekstaria, olen nyt hankimassa uutta liittymää.

• Turha maksu

Paskinta näissä puhepaketeissa on, että yritysten ja virastojen numeroihin ei voi soittaa tuolla pakettimaksulla vaan ne tulevat aina laskuun päälle. 300 minuutin paketissa minulle kertyy soittoja vain noin 150min/kk, mutta pakko soittaa myös noihin muihin numeroihin, jolloin normaalin paketin lisäksi aina maksuja lähes kymppi. Mutta kai se on sama kaikilla operaattoreilla, vaihtaminen tuskin auttaa.

• UCantHandleTheTruth

Te paskahousut ette osaa vaan lukea niitä sääntöjä jne... Ehkä joku operaattori tarjoaa liittymätyyppiä Daiju 500?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      365
      12317
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5387
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      212
      3918
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      196
      2588
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1972
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1824
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      880
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      842
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      762
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      716
    Aihe