Dna Joustava 500

hei!

olisin hankkimassa tälläisen kun DNA Joustava 500 -liittymä

http://www.dna.fi/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/liittyman-tuotesivu.aspx?SWEPostnRowId=dna_joustava_500&Slot1=&Slot2=&source=/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/Default.aspx&features=&AgreementLength=&Sort=WebShop_DisplayName&Ascending=True

ja nyt halusin tietää mitä tää 500 minuuttia (( / )) tekstaria oikein meinaa.
sitäkö että minulla on käytössä 500 minuuttia puhe ja 500 tekstari
eli 500 puhe 500 tekstari???? vai miten ???

tää on vähän tyhmä kysymys mut joo :S

9

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agrimantra

Käytössä on 500 min puheluita TAI 500 tekstaria. Eli siis jos lähetät kuussa 250 tekstaria, niin sinulla on käytössä pakettiin kuuluvaa puhetta 250 min.

• ahaa,okei!!

Kiitos tiedosta!! :)))

• DNA khong!

Älä missään nimessä hommaa!!!
      Itse olen monen muun tavoin kirjoittamassa reklamaatiota juurikin kyseisetä liittymästä kuluttajariitalautakuntaan.
      DNA on siirtynyt tasaminuuttilaskutukseen elikkä maksat jokaisesta alkavasta minuutista ja SE ON KALLISTA!!!
      Ennen minulle riitti aivan hyvin 500 minuutin paketti, mutta nykyään tulee 900 minuutin pakettiinkin tuplat lisämaksua, vaikka käyttö on pysynyt samana jo viimeiset 5 vuotta

• koikl
    • Taasko käräjille?

Justiin tässä myös huomasin Joustavan olevan ns. kusetusta, edellisestä laskusta vielä ajattelin puhuneeni enemmän, nyt laskin minuutit ja kappaleet ja lievästi kyrvähdin! Lasku, jonka entisessä Ilonassa olisi pitänyt olla sen 19,90€ on nyt yli 50€ ja sama edellisessä eikä kyseessä ole kahden kk lasku kuten myös erheellisesti ajattelin edellisen laskun kohdalla sitä tarkemmin katsomatta. Vaihtoon lähti ja valitusta perään!

• Taasko käräjille?

Aiemmin olin jo käräjöimässä Saunalahden kanssa, jonka puhelinmyyjä vaihtoi liittymäni vaikka kieltäydyin. Lopulta pakkotilanteessa kortti oli haettava ja puhelimeen laitettava sillä vanha liittymä meni kiinni ja puhelin oli pakko olla toiminnassa. Pitkä tarina, mutta ei huvittaisi taas alkaa käräjöimäänkään!

• huomasin myös, mun sopimuksen mukaan pitäisi olla se 18,90 € / kk,mutta mul tulee melkein joka kerta n. 35 € enkä käyttä edes niit 500 min tai tekstaria, olen nyt hankimassa uutta liittymää.

• Turha maksu

Paskinta näissä puhepaketeissa on, että yritysten ja virastojen numeroihin ei voi soittaa tuolla pakettimaksulla vaan ne tulevat aina laskuun päälle. 300 minuutin paketissa minulle kertyy soittoja vain noin 150min/kk, mutta pakko soittaa myös noihin muihin numeroihin, jolloin normaalin paketin lisäksi aina maksuja lähes kymppi. Mutta kai se on sama kaikilla operaattoreilla, vaihtaminen tuskin auttaa.

• UCantHandleTheTruth

Te paskahousut ette osaa vaan lukea niitä sääntöjä jne... Ehkä joku operaattori tarjoaa liittymätyyppiä Daiju 500?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8839
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3238
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1724
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1126
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1001
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65