Dna Joustava 500

hei!

olisin hankkimassa tälläisen kun DNA Joustava 500 -liittymä

http://www.dna.fi/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/liittyman-tuotesivu.aspx?SWEPostnRowId=dna_joustava_500&Slot1=&Slot2=&source=/verkkokauppa/matkapuhelinliittymat/Sivut/Default.aspx&features=&AgreementLength=&Sort=WebShop_DisplayName&Ascending=True

ja nyt halusin tietää mitä tää 500 minuuttia (( / )) tekstaria oikein meinaa.
sitäkö että minulla on käytössä 500 minuuttia puhe ja 500 tekstari
eli 500 puhe 500 tekstari???? vai miten ???

tää on vähän tyhmä kysymys mut joo :S

9

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agrimantra

Käytössä on 500 min puheluita TAI 500 tekstaria. Eli siis jos lähetät kuussa 250 tekstaria, niin sinulla on käytössä pakettiin kuuluvaa puhetta 250 min.

• ahaa,okei!!

Kiitos tiedosta!! :)))

• DNA khong!

Älä missään nimessä hommaa!!!
      Itse olen monen muun tavoin kirjoittamassa reklamaatiota juurikin kyseisetä liittymästä kuluttajariitalautakuntaan.
      DNA on siirtynyt tasaminuuttilaskutukseen elikkä maksat jokaisesta alkavasta minuutista ja SE ON KALLISTA!!!
      Ennen minulle riitti aivan hyvin 500 minuutin paketti, mutta nykyään tulee 900 minuutin pakettiinkin tuplat lisämaksua, vaikka käyttö on pysynyt samana jo viimeiset 5 vuotta

• koikl
    • Taasko käräjille?

Justiin tässä myös huomasin Joustavan olevan ns. kusetusta, edellisestä laskusta vielä ajattelin puhuneeni enemmän, nyt laskin minuutit ja kappaleet ja lievästi kyrvähdin! Lasku, jonka entisessä Ilonassa olisi pitänyt olla sen 19,90€ on nyt yli 50€ ja sama edellisessä eikä kyseessä ole kahden kk lasku kuten myös erheellisesti ajattelin edellisen laskun kohdalla sitä tarkemmin katsomatta. Vaihtoon lähti ja valitusta perään!

• Taasko käräjille?

Aiemmin olin jo käräjöimässä Saunalahden kanssa, jonka puhelinmyyjä vaihtoi liittymäni vaikka kieltäydyin. Lopulta pakkotilanteessa kortti oli haettava ja puhelimeen laitettava sillä vanha liittymä meni kiinni ja puhelin oli pakko olla toiminnassa. Pitkä tarina, mutta ei huvittaisi taas alkaa käräjöimäänkään!

• huomasin myös, mun sopimuksen mukaan pitäisi olla se 18,90 € / kk,mutta mul tulee melkein joka kerta n. 35 € enkä käyttä edes niit 500 min tai tekstaria, olen nyt hankimassa uutta liittymää.

• Turha maksu

Paskinta näissä puhepaketeissa on, että yritysten ja virastojen numeroihin ei voi soittaa tuolla pakettimaksulla vaan ne tulevat aina laskuun päälle. 300 minuutin paketissa minulle kertyy soittoja vain noin 150min/kk, mutta pakko soittaa myös noihin muihin numeroihin, jolloin normaalin paketin lisäksi aina maksuja lähes kymppi. Mutta kai se on sama kaikilla operaattoreilla, vaihtaminen tuskin auttaa.

• UCantHandleTheTruth

Te paskahousut ette osaa vaan lukea niitä sääntöjä jne... Ehkä joku operaattori tarjoaa liittymätyyppiä Daiju 500?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11198
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1086
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe