Noniin nyt kun on tultu sinuiksi "uuden" auton kanssa, on seuraava ongelma ilmennyt.
Automaatti-ilmastoinnissa kun ei ole ollenkaan käsisäätöjä niin tuppaa puhaltamaan ilkeästi korvan juureen vaikka kojelaudan suuttimet on kiinni. Pitääkö tämän takkia auto vielä vaihtaa.
En muutenkaan tykkää ajella kojelaudan suuttimet auki.
Yleensä pidän puhalluksen jalkoihin ja tuulilasille. Tässä ei sitäkään mahdollisuutta ole, ainoastaan tuulilasille. Signum/Vectra opel
Puhaltaa korvan alle
herraosturt
2
161
Vastaukset
- lukutaito kunniaan
Lueppas se käyttöohjekirja ilmasoinnin kohdalta huolella, eiköhän sieltä löydy apu.
- herraosturt
Joo onnistuu mutta miten ne käsisäädöt saa muistiin ettei aina tarvitse uudestaan laittaa ruksia laatikoihin kun kääntää automaatilta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066