Nuorten tyyli

Rrh

Oletteko te nuoret lainkaan tietoisia siitä että teidän tyylinne vastaa sitä kuin valelisi kaatopaikkojen sontaa yllensä vailla mitään hyvää makua ja että tämä vieläpä on hyvin raivostuttavaa toisille ihmisille? Mitä teillä on sanottavaa tähän?

11

328

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oho, housut tippu

Sanoisin että pistä itestäs kuva näytille niin tsiikataan mallia.

• Rrh

• :=)

• ...

• Pottu.

Joskus kun minulla on tylsää, menen istumaan pimeään nurkkaan ja kuvittelen olevani peruna.

• James-95

"kuin valelisi kaatopaikkojen sontaa yllensä vailla mitään hyvää makua "

Sinullako on se ainoa ja oikea hyvä maku?

• Vitunmiskanäyttäähomolta

Pakko nostaa tää koska se on suht relevanttia edelleen. Nykyään pojat näyttää sellasilta saatanan pikku homppeleilts vielä lukiossakin... :D

• teininen

Eiköhän teidän ah niin tyylikkäiden aikuisten vanhemmat olleet aikoinaan ihan samaa mieltä teidän vaatteista. Eri sukupolvilla on erilaiset tyylit, hyväksykää asia.

• saaaaaatna

Owen ewi mieltä

• epämassa

Massamuoti on mitä on

• tietäväjust

No huhhuh. Kyllä mun mielestä nykynuoret pukeutuu 100x paremmin, kuin omassa nuoruudessa. Sillon kaikki käytti jotain ylisuuria huppareita ja lököttäviä farkkuja. Sehän oli hienoa aika se joo. Nyt jengi käyttää kauluspaitoja ja neuleita ym. sopivan kokoisia vaatteita. Ennen ei tosiaan ollut paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3578
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1113
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      50
      1102
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      865
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      89
      845
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      94
      707
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      50
      690
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      53
      688
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      680
    10. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      115
      638
    Aihe