Olemme lähdössä Coraya Bay:hin marraskuussa. Kohde on suomalaisille suhteellisen uusi, joten esim. tältä keskustelupalstalta en paljon infoa löydä. Ulkomaalaisista sivustoilta kylläkin, mutta olisi mukava kuulla suomalaistenkin mielipiteitä. :D
Haussa tietoa hotelleista, merestä/uimismahdollisuuksista, vesipuistosta, jne jne.. Kaikki info on tervetullutta.
Hotellina meillä Solaya Resort ja all inclusive.
Coraya Bay
8
853
Vastaukset 8
- gsdgs
Eikö kukaan ole käynyt kyseisessä kohteessa?
- henz
täälläkin ollaan suuntaamassa joulukuussa samaan kohteeseen joten kokemuksia kaivataan!! :D
- -t
me kans ollaan menossa sinne vasta joulukuussa joten muakin kiinnostaa.. meillä hotellina vaan dar el madina...
- ???
Kertokaahan kokemuksia te ketkä olette käyneet kyseisessä paikassa... :)
- coraya
Täälläkin kokemuksia kaivataan! 2.3 olis lähtö kyseiseen paikkaan :)
- Ihmettelen minä
Niin, hakukin tuottaa ainoastaan 17 osumaa.
Jos matka on jo hankittu, mitä hyötyä noista tiedoista on? Muuttaako niiden saanti jotenkin käyttäytymistä? Miten nyt matkan jälkeen?
Miten ihmeessä suomalaiset turistit mahtoivat pärjätä ennen nettiÄ!- ???
En ole vielä varannut matkaa siksi kyselen... ;)
- ihmettelen vain
Hohhoijaa. Ei kannata mitää kysellä täältä ku aina joku urpo tulee vikisemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510