...
kovalevyä
Kokeilin äsken kellottaa mun kovalevyä ja sain mun 500gb western digitaalin kellotettua 750gb. Lämmöt vaan vähän nous aika reiluksi mutta kyllähän ne nyt tuulettimillla alas saa.
kellotin mun....
9
376
Vastaukset
- .-.ö.--''''\
...
- Black Edition
Jaa. Paljonko laitoit kerrointa ja volttia? Entä nostitko sata väylän leveyttä myös?
- ;D
Veikkaisin 7,5 kertoimeksi ja väylä 100 jos oli black. Muuten varmaan nosti väylän 150. Onkos parempiakin kellotettavia? Meneekö joku vielä paremmin.
- Ohase kätsyä
Kätevää, säästää isot rahat kun ostaa pienen kiintolevyn ja kellottelee sen vaikka 2 teraan.
- Näkyykskello
Mä Tuun Kellottaa Sua:
http://www.youtube.com/watch?v=QAZnm1XJeTM - atk123
Ei ymmärrä, kovalevyjen hinnat on muutenkin alhaisia, lyhentää nyt elinikää pelleilemällä.
- CPU ratio
Et näköjään ymmärrä et. Melkein kaikki muut osat koneessa on kellotettavissa tai säädettävissä muttei kovalevy. Aloitus oli trolliksikin eika alkeellinen 1/5 tähden arvoinen.
- Nörde Kellokoskelta
Minä kellotin aktiivikaiuttimiani nostamalla voltit 560 ja taajuuden 120Hz. Nyt alkoi erottaa musiikista sellaisiakin ääniä joita ei normaalilaitteilla huomaa :)
- jumankautajuunääspäi
Aaaarght, miksi jotkut yrittää olla vitsikkäitä vaikka eivät ole :[]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571848Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18897- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74648- 65543