Siljan sivujen mukaan Commodore-emäntä auttaa pöytävarausten kanssa. Eli saakos Commodore-matkustajat varattua pöytiä Promenaden ravintoloihin? Kiinnostaa se El Capitan-ravintola, voiko siihen varata pöytää esim. seuraavalle illalle jo etukäteen?
Vai mitä se sitten meinaa, että auttaa pöytävarausten kanssa?
Comon pöytävaraukset
10
1623
Vastaukset
- Neuvoja.
Kysy varausta siltä emännältä Hän osaa kyllä asian.
- VastausCruisailijall
Hei!
Silja Serenaden/ Silja Symphonyn El Capitan- ja Happy Lobster -ravintoloihin ei voi tehdä ennakkoon pöytävarauksia vaan ainoastaan juuri sillä hetkellä, kun olet menossa syömään ks. ravintolaan selviää, että onko ravintolossa vapaana yhtään pöytää. :( - no sitä se meinaa
"Vai mitä se sitten meinaa, että auttaa pöytävarausten kanssa"
Se meinaa, että commodore-emäntä tekee puolestasi varauksen halutessasi. Niihin ravintoloihin, joihin varauksia ylipäätään voi tehdä. Ja edellyttäen, että ravintolassa on tilaa. Jos tilaa ei ole, ei commodore-emäntä voi muuta kuin pahoitella.- Just näin
Niinhän se menee. Jotkut "ottavat selvää" ja koettavat sitten itse selviä ja manailevat huonoa palvelua.
Toiset menevät ja kysyvät ja antavat henkilökunnan hoidella asiat ja ovat tyytyväisiä.
- dfgd
puhuu tavarasta niiqu ois päässy koittaan... mikä hiton como?
- Commodore.
Como on hellittely nimitys Commodore-Luokan hyteille, joita on Silja Symphony ja Silja Serenade laivoilla.
Usein käytetään myös Commo- lempinimeä kun puhutaan Commodore-luokan hyteistä. Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä. - Kurnu II
Commodore. kirjoitti:
Como on hellittely nimitys Commodore-Luokan hyteille, joita on Silja Symphony ja Silja Serenade laivoilla.
Usein käytetään myös Commo- lempinimeä kun puhutaan Commodore-luokan hyteistä. Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä.No kyllä on äitylin rakkailla lapsilla taas ongelmat.
- varaukset
Kurnu II kirjoitti:
No kyllä on äitylin rakkailla lapsilla taas ongelmat.
Hyttiemäntä yleensä onnistuu tekemään varaukset, joitakin pöytiä pidetään vapaana nimenomaan hyttiemännän varauksia silmällä pitäen. Mutta pihvi- ja äyriäisravintolaan ei varauksia tosiaan oteta.Siellä on vaan jonotettava vapaata pöytää. Itse olen kovasti myös asiaa harmitellut. Vaihtoehdot varatessa Bon Vivant, Maxime ja Buffet. Toki varaus helpoin tehdä itse jo matkaa varatessa. Miksi siihen hyttiemäntää tarvitsee? Tai tietysti jos mieli muuttuu paikan suhteen.
- Just näin
varaukset kirjoitti:
Hyttiemäntä yleensä onnistuu tekemään varaukset, joitakin pöytiä pidetään vapaana nimenomaan hyttiemännän varauksia silmällä pitäen. Mutta pihvi- ja äyriäisravintolaan ei varauksia tosiaan oteta.Siellä on vaan jonotettava vapaata pöytää. Itse olen kovasti myös asiaa harmitellut. Vaihtoehdot varatessa Bon Vivant, Maxime ja Buffet. Toki varaus helpoin tehdä itse jo matkaa varatessa. Miksi siihen hyttiemäntää tarvitsee? Tai tietysti jos mieli muuttuu paikan suhteen.
Sitten se on kai vain henkilön karismasta kiinni. Minä olen tiedustellut emännältä pariinkin kertaan, voisiko hän huolehtia varauksesta nimenomaan Happy Lobsteriin ja aina on onnistunut.
- dfgd
Commodore. kirjoitti:
Usein käytetään myös Commo- lempinimeä kun puhutaan Commodore-luokan hyteistä. Rakkaalla lapsella on monta lempinimeä.yleensä näitä hellittelynimityksiä käyttää "asiantuntijat", joilla ei oo hajuakaan mistä puhuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733