minun ogelmani on se että en ole syönyt pillereitä 6 päivään koska jouduin lopettamaan ne haittavaikutusista eli migreeniä..mahakipua jne. syön yaz pillereitä mutta olen ollut 3 kertaa tämän kuuden päivän aikana sängyssä ja odottelen menkkoja joiden pitäisi alkaa nyt perjantaina 26.8 ja viimeisen pillerini söin 17.8 ja nyt mietin voinko olla raskaana ja mitä tehdä? Tiedän että olisi pitänyt käyttää muuta ehkäisyä mutta jotenkin se unohtui.. Olisi kiva jos joku auttaisi kertoisi voinko olla raskaana vai en ?
Voinko olla raskaana vai en?
-NuppE-
6134
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Eh... Eikö tuon nyt pitäisi olla ihan itsestäänselvyys, että ilman ehkäisyä on raskaus tietysti mahdollinen. Tiedät varmasti tuon itsekin, kun kerran väität tietäväsi, että olisi pitänyt käyttää muuta ehkäisyä.
ps. Et voi mitenkään tietä, koska kuukautisten pitäisi alkaa, koska sinulla ei ole ollut pillereiden aikana mitään kiertoa minkä perustella päätellä mitään. Menkat voivat alkaa koska tahansa tai olla kokonaan alkamatta.
niin kiitos.. epillereitä olin syönyt noin vuoden ennen kuin jouduin lopettamaan ne ja söin niitä 24 päivänä ja 4 lume tabletin aikana oli menkat eli 28päivää yheteensä.. tyhmäähän oli unohtaa ehkäisy mutta pelko on suuri... Milloinkohan pitäisi testata?
pillerit liuskan lopussa vai kesken liuskan? Tuliko tyhjennysvuoto normaalisti lopetuksen jälkeen? Kuukautiset ei välttämättä ala normaalisti pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta aikaisintaan kolmen viikon kuluttua tapahtuneesta voit tehdä raskaustestin luotettavasti.
siis loppuliuskasta.. ja ei ole tullut mitään vuotoa...Kipujakaan ei ole ollut ja perjantain niiden alka pitäisi mutta en tiedä.. jännittää aika paljon... ja kerran lopetin myös oksennus taudin takia loppuliuskasta koska oksensin noin 5päivää eikä mikään pysyny sisällä ja kuukautiset alkoivat parin päivän sisällä sillon mutta nyt ei mitään niin on vähän outoa ja pelottavaa... en tiedä mitä tehdä...mutta kiitos sinulle kumminkin auttaa jonkin verran huoleeni:)
sama ihminen olen sekoitin nimimerkkini:D -UppE- on toinen nimimerkkini muualla:)
moi, olen 15 ja mulla on alavatsa aika turvonnut ja myös menkka kipuja on ihan niinkuin aina enne menkkoja mutta menkat loppuivat noin. 4 päivää sitte ja taas kivut ja turvotus. syön meliane e-pillerietä, syönyt noin 4-5 kuukautta ja ottanut joka päivä saannölisesti, olen myös harrastanut seksiä ilman muita ehkäisyjä, mutta poikaystäväni ei ole päästänyt sisälleni. voiko kyse olla jostain tulehduksesta tai muusta vai mistä johtuu jos joku osaa sanoa, kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa.