16 henkeä neliössä - ahdasta on

vessat eivät riitä

Kaupungilla ei ole isompia vuokra-asuntoja. Kerrossängyt täyttävät makuuhuoneet eikä pöydille jää tilaa. Me vanhemmat yövymme olohuoneessa.

Miksei rakenneta isompia vuokra-asuntoj ja useampia vessoja ja kylppäreitä???

11

829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä se

on ajateltu niin, että jos joku perhe tarvitsee kartanon niin se perhe ITSE hommaa sen...

• .....

Eipä taida olla kysyntää suuressa mittakaavassa. Hintakin alkaa olla jo kova.

Pienet järkevästi neliöt hyödynnetyt asunnot ovat täällä kovinta huutoa. Pienet keittiöt, useampi huone, paljon säilytystilaa. Peruskorjauksissa kaksioita muutetaan pieniksi kolmioiksi suuren kysynnän vuoksi. Vuokrat nousevat koko ajan eikä kukaan haluaisi maksaa ns turhista neliöistä.

Kysy yksityisiltä markkinoilta isoja moni vessallisia asuntoja.

Miksi ylipätään pitää lapsia hankkia enemmän kuin asuntoon sopii jos ei ole mahdollista ostaa/rakentaa omaa riittävän isoa??
      Outo aloitus kaikenkaikkiaan...

• justjustjust

sopu sijaa antaa, heh. Ei sitten tullut mieleen aikaisemmin käyttää ehkäisyä? Eihän se ole kenenkään muun velvollisuus teille hommata isompaa asuntoa, miksi ette osta omaa? Niin tyypillistä!

• ....

Miksi ei rakenneta omaa taloa kun perhettä kuitenkin kasvatetaan koko ajan. Samalla rahalla jonka vuokraan kuluttaa maksaa omaa asuntoa. Ja kun itse rakentaa niin voi laittaa vaikka jokaiseen huoneeseen oman kylppärin.

• ;((((((((((

Provo mikä provo

• NÄINKIN PÄRJÄÄ

itse olen yhden lapsen yksinhuoltaja ja asutaan 191 neliön omakotitaloa. on mulla vielä sijoitusyksiökin, joka tuo mukavasti lisätuloja. kas kun et ole itse hankkinut suurta omistusasuntoa, kun kuitenkin on noinkin suuri perhe?vai teetkö lapsia vaan sen takia, että saat yhteikunnan tukia, kun ei tullut aikanaan kouluja käytyä, ja koko ansiotulo liittyy lapsentekoon?

• Huhhahhei

Pakko vastata tähän "näinkin pärjää"-kommenttiin....Ei helv- !! Ei kuule lasten "teolla" elä. Ehkä siihen suurperheellisyyteen on ihan muut syyt. Ymmärrä edes miten sun leuhkiminen omalla asunnollasi liittyy koko juttuun ?!?

• .....

No se kaupunki ei varmaankaan ole syyllinen siihen että olette päättäneet lisääntyä kuin eläimet. Ei hemmetti, kantakaa jätöksistänne vastuu ihan itse, omakotitaloja voi rakentaa, jollei p*rse kestä, niin voi voi, olisi kannattanut ajatella ennen kakaroiden väkertämistä.

• dfgdgäääädsdfsdf

Jospa voisit harkita parin lapsen adoptioon antamista?

• sdsädsd

Soita lastensuojeluun
      Jos kotisi ei ole tarpeeksi iso niin lapsesi pääsevät sijaiskotiin

• pirtale

Mun järkeen ei kertakaikkiaan mene tuo lapsitehtailu. Maailmankirjat ovat niin sekaisin, että loppu häämöttää.

Jos lapsirakkaus on ylitsepääsemätön juttu, niin ryhtykää sijaisvanhemmiksi. On niin paljon lapsia vailla aikuisen turvaa ja rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      147
      3252
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2995
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1966
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      78
      1592
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1014
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä