Olen muuttanut Loviisaan kuukausi sitten ja kaipaisin tietoa sekä karaoke- ja tanssipaikoista, autatteko kiitos ?
Vastaukset 9
- JP
Karaokea löytyy Ziltonista
Uusi karaokevetäjä JP Helsingistä.
Myös tanssia löytyy perjantaina ja lauantaina - JP
Karaoke ilta on keskiviikkoisin.
- Dekkari.
Tämä oli Ziltonin ilmainen mainos !
- Hohohoo!
Dekkari. kirjoitti:
Tämä oli Ziltonin ilmainen mainos !
Tarviiko Ziltonin mainostaa tai yleensä yhdenkään Loviisalaisen juottolan? Mene takaisin kyttäämään naapureitas, täällä kaikki OK!
- Liiisa3
Loviisassa on vain yksi karaokepaikka nimeltään Zilton, siellä on erittäin mukavaa ammattitaitoinen vetäjä, hyvää laululista ym. Siellä voi myös tanssia.
- tanssituttaa
Loviisaan on saatava aikuisille suunnattuja tanssi-iltoja ! Ei aina huvittaisi ajaa Helsinkiin , Kotkaan tai Kouvolaan.
Miten tieto menisi eteenpäin- fedup
Eipä muutamalle ihmiselle kannata järjestää, kyllä niitä on yritetty, mutta kun ei kiinnosta tarpeeksi.. sen takia ei kai rakennettu Gurling halliakaan ;)
- Anonyymi
Onko ziltonissa karaokea tänään ja mistä mihin?
- Anonyymi
Porvoo on myös lähellä Loviisaa.
Porvoon kaduilla usein ohjelmaa.
Siellä lauletaan, iloitaan, juodaan ja tanssitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480