Onko liikaa?

kjukka

Elikkä onko lämmöt liian korkeita?

Emolevy 42 astetta ja prossu 75 astetta

AMD Athlon64 3000 , Asus K8V-F, Ati All in wonder 9800 pro

Kyseiset lämmöt on mitattu muutaman tunnin pelisession jälkeen.

9

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -d-

      joo onha toi 75 jo aika korkee, suosittelisin tehokkaampaa jäähyä.

    • Helvet

      Sanoo prossu poks, ne lämmöt alas ja äkkiä

    • HitManxx

      On joo liikaa.
      Kone toimii kyllä mutta prossan ikä lyhenee ja ootas kun helteet saapuvat nousee lämpö 10 asteella. Muistaakseni AMD tietyt prossat kestää ylärajaan 92 astetta mutta toiminta on jo epävarmaa.
      Asenna uusi tehokkaampi cooleri eli isompi siili ja tuuletin ja varmista myös että kotelossasi on muukin ulos puhaltava hyrrä kuin virtalähteen.

    • Anon.

      koita asentaa vesijäähy tai kompurajäähy.

      • Friikki

        [Off Topic]
        Tässä se syy miksi vaihdoin Intelliin. Lämmöntuotto puolet siitä mitä amd:llä. Pelatessa lämmöt nousee max 40 asteeseen. Maksaahan se hiukan enemmän kuin amd mutta säästää kevyesti sen rahan tuuletuksen virittelyssä. Ja on kone oikeasti hiljainen...
        [/Off Topic]


      • vertailu
        Friikki kirjoitti:

        [Off Topic]
        Tässä se syy miksi vaihdoin Intelliin. Lämmöntuotto puolet siitä mitä amd:llä. Pelatessa lämmöt nousee max 40 asteeseen. Maksaahan se hiukan enemmän kuin amd mutta säästää kevyesti sen rahan tuuletuksen virittelyssä. Ja on kone oikeasti hiljainen...
        [/Off Topic]

        http://www.computerbase.de/artikel/hardware/prozessoren/energieverbrauch_prozessoren/2/

        Tuolla on vähän vertailtu intelin ja amd:n todellista lämmöntuottoa. Intel on järkyttävä kiuas amd:hen verrattuna.
        Lisäksi intelin lämmönkesto tai toimintalämpötila on matalampi kuin amd:llä, joten tuulettimen pitää olla aikamoinen imuri massiivisella siilillä.


      • Huh huh

      • ööö
        vertailu kirjoitti:

        http://www.computerbase.de/artikel/hardware/prozessoren/energieverbrauch_prozessoren/2/

        Tuolla on vähän vertailtu intelin ja amd:n todellista lämmöntuottoa. Intel on järkyttävä kiuas amd:hen verrattuna.
        Lisäksi intelin lämmönkesto tai toimintalämpötila on matalampi kuin amd:llä, joten tuulettimen pitää olla aikamoinen imuri massiivisella siilillä.

        Tuossa artikkelissa puhutaan kylläkin energian kulutuksesta... Verbrauch = kulutus

        Kulutus onkin sitten hieman eri kuin lämmöntuotto...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe