Tilasin osia Hong Noriini yli kolme viikkoa sitten RC Garagesta ja eipä ole vielä niitä luukussani näkynyt, vaikka myyjän mukaan ne on postitettu jo ainakin kolme kertaa. Milloin mitäkin selityksiä ja postin mokia, ihan suoraan valehtelua ja lupausta ne nyt toimittaa, kun olen osia ystävällisesti ja kärsivällisesti kysellyt. Eli varoitusta muillekkin, ettei kyseinen firma välttämättä tilattuja tuotteita toimita, vaikka niin luvataan.
RC Garage
5
370
Vastaukset
- 18
Maksoitko etukäteen? Jos maksoit, niin ei muuta kuin tekemään rikosilmoitus petoksesta, kun kerran ei tavaraa tule. Mikäli maksoit luottokortilla, niin reklamaatio luotonantajalle. Yritin katsoa tuolta nettisivuilta rc-garage.fi (tätähän tarkoitit), mutta ainakaan minulle ei auennut tuosta toimitusehdot kohdasta mitään tietoa, että olisin nähnyt miten ko firma pyytää maksun. Muutenkin voisin tähän varoittaa, että ÄLÄ KOSKAAN maksa etukäteen nettikauppoihin (tai yksityisillekään netissä) tuotteita. Käytä posti- tai matkahuoltoennakkoa tai luottokorttia, niin vähenee huijatuksi tuleminen.
- lkmkbvsdmnksdm
No en ihan noin itse menettelisi. Tavaraa tulee tilattua RC kaupoista kauden ollessa huipussaan n. 2 viikon välein. Kertaakaan ei ole jäänyt kamat tulematta. Tosin täytyy hieman tietää mihin kauppoihin kannattaa luottaa ja lukea foorumia, että mistä tavarat tulee perille asti. Jos tilaa harvemmin ja ei asioista tiedä, niin suosittelen postiennakkoa siinä tapauksessa. Maksaahan se ennakkokin joku 3 euroa ja monen tilauksen jälkeen saattaa olla jo monta kymmentä euroa.
Näistä itse tilaillut paljon, ja aina tullut tavara perille. n. 50-200 euron ostoksia pääasiassa. Tänä vuonna n. 20 kertaa yhteensä näistä kaupoista:
Racing Factory * * * * * (n. 15 kertaa kaikista tilauksista)
Racers rc shop * * * * *
Hobbyfactory * * * *
Hobbylinna * * * *
Aina maksettu etukäteen ja tavarat parhaimmillaan seuraavana päivänä noudettavissa postista.
Rc-garagesta olen tosiaan kuullut huonoja kokemuksia, juuri tuollaisia ettei tavarat tule perille vaikka on kerrottu. Siitä kaupasta ei onneksi ole tullut mitään tilattua. Noista neljästä löytyy kyllä minulle kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen.
- se on loppu.
Rc-garage on epävirallisesti lopettanut topimintansa.
- aavistus
On varmaa menny Garage nurin ku ei sivut tunnu toimivan? Ja yleensähän tollaset toimitusvaikeudet viittaa siihen että on vähä vajetta firman tilillä... Ottaa vaa päähän ku menin jo rekisteröitymää sinne asiakkaak ku ajattelin et ne vaan päivittää sivujaan. Toistuvasti oon jo lähetelly kyselyjä et millon sivut taas toimii mut eipä oo vastausta tullu. Ja kohta kuhan ne on saanu asiakasrekisterinsä myytyä ni johan on taas posti täynnä SPÄMMIÄ...
- aavistus
Jaa tossahan toi jo todettiin, ihan oman viestin yläåuolella!!! Pitäis varmaa käydä hakee lasit ja käydä optikolla, vai oliks se toisinpäin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067