RC Garage

varoittava esimerkki

Tilasin osia Hong Noriini yli kolme viikkoa sitten RC Garagesta ja eipä ole vielä niitä luukussani näkynyt, vaikka myyjän mukaan ne on postitettu jo ainakin kolme kertaa. Milloin mitäkin selityksiä ja postin mokia, ihan suoraan valehtelua ja lupausta ne nyt toimittaa, kun olen osia ystävällisesti ja kärsivällisesti kysellyt. Eli varoitusta muillekkin, ettei kyseinen firma välttämättä tilattuja tuotteita toimita, vaikka niin luvataan.

5

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18

      Maksoitko etukäteen? Jos maksoit, niin ei muuta kuin tekemään rikosilmoitus petoksesta, kun kerran ei tavaraa tule. Mikäli maksoit luottokortilla, niin reklamaatio luotonantajalle. Yritin katsoa tuolta nettisivuilta rc-garage.fi (tätähän tarkoitit), mutta ainakaan minulle ei auennut tuosta toimitusehdot kohdasta mitään tietoa, että olisin nähnyt miten ko firma pyytää maksun. Muutenkin voisin tähän varoittaa, että ÄLÄ KOSKAAN maksa etukäteen nettikauppoihin (tai yksityisillekään netissä) tuotteita. Käytä posti- tai matkahuoltoennakkoa tai luottokorttia, niin vähenee huijatuksi tuleminen.

      • lkmkbvsdmnksdm

        No en ihan noin itse menettelisi. Tavaraa tulee tilattua RC kaupoista kauden ollessa huipussaan n. 2 viikon välein. Kertaakaan ei ole jäänyt kamat tulematta. Tosin täytyy hieman tietää mihin kauppoihin kannattaa luottaa ja lukea foorumia, että mistä tavarat tulee perille asti. Jos tilaa harvemmin ja ei asioista tiedä, niin suosittelen postiennakkoa siinä tapauksessa. Maksaahan se ennakkokin joku 3 euroa ja monen tilauksen jälkeen saattaa olla jo monta kymmentä euroa.

        Näistä itse tilaillut paljon, ja aina tullut tavara perille. n. 50-200 euron ostoksia pääasiassa. Tänä vuonna n. 20 kertaa yhteensä näistä kaupoista:

        Racing Factory * * * * * (n. 15 kertaa kaikista tilauksista)
        Racers rc shop * * * * *
        Hobbyfactory * * * *
        Hobbylinna * * * *

        Aina maksettu etukäteen ja tavarat parhaimmillaan seuraavana päivänä noudettavissa postista.

        Rc-garagesta olen tosiaan kuullut huonoja kokemuksia, juuri tuollaisia ettei tavarat tule perille vaikka on kerrottu. Siitä kaupasta ei onneksi ole tullut mitään tilattua. Noista neljästä löytyy kyllä minulle kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen.


    • se on loppu.

      Rc-garage on epävirallisesti lopettanut topimintansa.

    • aavistus

      On varmaa menny Garage nurin ku ei sivut tunnu toimivan? Ja yleensähän tollaset toimitusvaikeudet viittaa siihen että on vähä vajetta firman tilillä... Ottaa vaa päähän ku menin jo rekisteröitymää sinne asiakkaak ku ajattelin et ne vaan päivittää sivujaan. Toistuvasti oon jo lähetelly kyselyjä et millon sivut taas toimii mut eipä oo vastausta tullu. Ja kohta kuhan ne on saanu asiakasrekisterinsä myytyä ni johan on taas posti täynnä SPÄMMIÄ...

      • aavistus

        Jaa tossahan toi jo todettiin, ihan oman viestin yläåuolella!!! Pitäis varmaa käydä hakee lasit ja käydä optikolla, vai oliks se toisinpäin ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe