RC Garage

varoittava esimerkki

Tilasin osia Hong Noriini yli kolme viikkoa sitten RC Garagesta ja eipä ole vielä niitä luukussani näkynyt, vaikka myyjän mukaan ne on postitettu jo ainakin kolme kertaa. Milloin mitäkin selityksiä ja postin mokia, ihan suoraan valehtelua ja lupausta ne nyt toimittaa, kun olen osia ystävällisesti ja kärsivällisesti kysellyt. Eli varoitusta muillekkin, ettei kyseinen firma välttämättä tilattuja tuotteita toimita, vaikka niin luvataan.

5

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18

      Maksoitko etukäteen? Jos maksoit, niin ei muuta kuin tekemään rikosilmoitus petoksesta, kun kerran ei tavaraa tule. Mikäli maksoit luottokortilla, niin reklamaatio luotonantajalle. Yritin katsoa tuolta nettisivuilta rc-garage.fi (tätähän tarkoitit), mutta ainakaan minulle ei auennut tuosta toimitusehdot kohdasta mitään tietoa, että olisin nähnyt miten ko firma pyytää maksun. Muutenkin voisin tähän varoittaa, että ÄLÄ KOSKAAN maksa etukäteen nettikauppoihin (tai yksityisillekään netissä) tuotteita. Käytä posti- tai matkahuoltoennakkoa tai luottokorttia, niin vähenee huijatuksi tuleminen.

      • lkmkbvsdmnksdm

        No en ihan noin itse menettelisi. Tavaraa tulee tilattua RC kaupoista kauden ollessa huipussaan n. 2 viikon välein. Kertaakaan ei ole jäänyt kamat tulematta. Tosin täytyy hieman tietää mihin kauppoihin kannattaa luottaa ja lukea foorumia, että mistä tavarat tulee perille asti. Jos tilaa harvemmin ja ei asioista tiedä, niin suosittelen postiennakkoa siinä tapauksessa. Maksaahan se ennakkokin joku 3 euroa ja monen tilauksen jälkeen saattaa olla jo monta kymmentä euroa.

        Näistä itse tilaillut paljon, ja aina tullut tavara perille. n. 50-200 euron ostoksia pääasiassa. Tänä vuonna n. 20 kertaa yhteensä näistä kaupoista:

        Racing Factory * * * * * (n. 15 kertaa kaikista tilauksista)
        Racers rc shop * * * * *
        Hobbyfactory * * * *
        Hobbylinna * * * *

        Aina maksettu etukäteen ja tavarat parhaimmillaan seuraavana päivänä noudettavissa postista.

        Rc-garagesta olen tosiaan kuullut huonoja kokemuksia, juuri tuollaisia ettei tavarat tule perille vaikka on kerrottu. Siitä kaupasta ei onneksi ole tullut mitään tilattua. Noista neljästä löytyy kyllä minulle kaikki tarpeellinen ja vähemmän tarpeellinen.


    • se on loppu.

      Rc-garage on epävirallisesti lopettanut topimintansa.

    • aavistus

      On varmaa menny Garage nurin ku ei sivut tunnu toimivan? Ja yleensähän tollaset toimitusvaikeudet viittaa siihen että on vähä vajetta firman tilillä... Ottaa vaa päähän ku menin jo rekisteröitymää sinne asiakkaak ku ajattelin et ne vaan päivittää sivujaan. Toistuvasti oon jo lähetelly kyselyjä et millon sivut taas toimii mut eipä oo vastausta tullu. Ja kohta kuhan ne on saanu asiakasrekisterinsä myytyä ni johan on taas posti täynnä SPÄMMIÄ...

      • aavistus

        Jaa tossahan toi jo todettiin, ihan oman viestin yläåuolella!!! Pitäis varmaa käydä hakee lasit ja käydä optikolla, vai oliks se toisinpäin ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe