VN 900 Custom

Savatar

Miten on... Sopisko Kawa 160cm naiselle? Harkinnassa on nimittäin isompi/tehokkaampi pärrä pienen/tehottoman ensipyörän jälkeen, ja kyseinen pyörä suorastaan hivelee silmää :P Haluaisin siis tietää, millanen se käyttäjien mielestä on ja pystyykö tällainen tumppi ajamaan sillä? Joten... Pliis! Antakaas tulla plussat ja miinukset.. Erityisesti haluaisin kuulla naisten kommentteja ja kokemuksia ko. pyörästä :)

9

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vn900 on lussu

      Oliko edellinen pyöräsi alle 40 hevosvoimainen?

      • Savatar

        No onhan se... Itseasiassa reilusti alle ja siksi hiven tehokkuutta ei olisi pahitteeksi!


    • vn900

      heip. Ostin kyseisen pyörän viime vuonna. ja olen ollu kyl tosi tyytyväinen. mukava on ajaa matkaa. Olen sil ajanut myös rautaperseen. suht helppo on hallita. vääntöö on riittävästi. sivu- , vastatuuli ei heiluta pyörää juuri lainkaan. Ainoo miinus on varmaan peruutus pyörän selässä jos on hieman ylämäkeä tai hiekkaa tussun alla. sen verran se painaa. Muuten loistava kapistus. Itse olen 165cm ja mies. Aikaisempi pyörä oli 1000 kyykky. Ja minusta ajettavuus ei paljoa siit eroa, paitsi et nyt ajamisesta voi nauttia koko sydämmellä.

      • Savatar

        Ei siis huono valinta ollenkaan?! Paino tosin voi tuottaa ongelmia, kuten kirjoitit. Ajan itse mieluusti pitkiä matkoja ja jotenkin ajattelin sen soveltuvan siihen erinomaisesti. Tankkikin on riittävän tilava. Kiitos kovasti vastauksestasi :) Pistetään pyörä vakavaan harkintaan...


    • munmielipide..,

      No ajeleehan tulla paremman puutteessa,tosin uskoisin jonkun 800cc suzukin olevan nappi peli sulle kooltaan, m tai c- malli, kannattaa tyypätä ainaskin , musta parempi pyörä tuo suitza,kokemusta on molemmista merkeistä,ainoa mikä suzukissa on kawaan verraten useimmin on tuo venttiilien säätöjen tarkastus, jos huoltokirjan mukaan tarkistelee.muuten laadukkaamman oloinen ja esim. huoleton kardaani veto. Kawa ihan hieno mutta "muovisen oloinen" ja yksilöissä eroja ruiskun toiminnan suhteen,joku nypyttää enempi kuin toinen,laihalla kulkevat, joten kannattaa vertailla.

      • Savatar

        Ahaa.. Nykyinen pyöräni on Suzuki ja kyllä se hyvä pyörä on. Sitä ei voi kiistää! Ehdottomasti katsastan nuo vaihtoehdot myös... Tiedä vaikka mieli muuttuisi Kawan suhteen :D Kiitos sinullekin vastauksestasi :)


    • Useampi vuosi takana

      Fyysisesti iso pyörä, missä istutaan melko matalalla. Pyörä on kohtullisen painoinen, kun verrataan hieman isompiin customeihin. Pyörä on melkoisen ketterä customiksi.

      Lehtien testeissä ainakin on sanottu, että pyörä sopii hyvin niin lyhyille kuin pitkille kuskeille. Itse olen pitkä kuski, mutta en näe ongelmaa etteikö jalat ylettyisi maahan lyhyemmälläkin kuskilla.

      Itse olin ennen ennakkoluuloinen koneen koon suhteen, koska nuo -90 luvun puolella olevat 800 olivat yleensä laiskan oloisia kierroskoneita ja vääntöä alkoi löytyä vasta reilusti yli 1000 customeista.

      900 muutti käsitykseni täysin, kone vääntää kunnolla ja sillä on todella hauska ajaa. Moderni ruiskukone, joka kestää vertailun paljon suurempiin takavuosien isoihin customeihin. Bonuksena tuo 900 on bensapihi, vaikka sillä ei moottoripyöräilyssä ole suurta merkitystä.

      Paljon enemmän olen 900:lla nauttinut ajosta kuin aikaisemmilla nakupyörillä, oli kyseessä sitten tuhansien kilometrien matka-ajosta tai mutkaisista vuoristoteistä.

      • Savatar

        Mukava kuulla, että olet ollut pyörään tyytyväinen. Itselläni ei hirveästi kokemusta vielä ole, mutta intoa sitäkin enemmän. Kun vaan tosiaan löytäisin sen itselle sopivan pyörän, jota ei tarvisi vaihtaa muutaman vuoden välein. Jostain syystä olen korviani myöten tykästynyt Customeihin... Tiedä sitte mikä niissä viehättää... Niin no! Mahtaisko olla se mataluus?! :D No ei... On niissä paljon muutakin.

        Ajan tosiaan paljon, joten kaikki edellä mainitsemasi ominaisuudet kuulostavat todella hyviltä. Menneen kesän reissu opetti, että pyörässä pitää olla hyvän ajoasennon lisäksi vääntöä, eikä ketteryyskään pahitteeksi ole. Sillä nimittäin tullaan ihan varmasti ajamaan myös niitä mutkaisia vuoristoteitä. Kiitos siis tiedoista! Taas ollaan hivenen viisaampia :)


      • vn900
        Savatar kirjoitti:

        Mukava kuulla, että olet ollut pyörään tyytyväinen. Itselläni ei hirveästi kokemusta vielä ole, mutta intoa sitäkin enemmän. Kun vaan tosiaan löytäisin sen itselle sopivan pyörän, jota ei tarvisi vaihtaa muutaman vuoden välein. Jostain syystä olen korviani myöten tykästynyt Customeihin... Tiedä sitte mikä niissä viehättää... Niin no! Mahtaisko olla se mataluus?! :D No ei... On niissä paljon muutakin.

        Ajan tosiaan paljon, joten kaikki edellä mainitsemasi ominaisuudet kuulostavat todella hyviltä. Menneen kesän reissu opetti, että pyörässä pitää olla hyvän ajoasennon lisäksi vääntöä, eikä ketteryyskään pahitteeksi ole. Sillä nimittäin tullaan ihan varmasti ajamaan myös niitä mutkaisia vuoristoteitä. Kiitos siis tiedoista! Taas ollaan hivenen viisaampia :)

        http://www.bikewalls.com/wallpaper/Kawasaki_VN900_Custom/312464431/1280x800.html

        -tuossa kuva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe