Täällä kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä kirjekavereita etsii 22,-vuotias nainen Pirkanmaan Tampereelta. Asun yksin viiden kissani kanssa. Päivät kuluu aika pitkälti töissä. Vapaa-ajalla tykkään lukea kirjoja, kuunnella musaa, käydä elokuvissa/vuokrata elokuvia, valokuvata, nähdä ystäviä ja perhettä, käydä parilla baarissa tai ottaa ihan vain pari saunakaljaa saunapäivänä (tai kavereiden kesken joskus.)
Olen hauska, huumorintajuinen, rehellinen, luotettava, osaan puhua itsestäni mutta myös kuunnella mitä sinulla on sanottavaa. Elämä ei todellakaan ole ollut helpoimmasta päästä mutta niistä on selvitty voittajana.
Olisi hienoa saada pitkä aikainen kirjeystävä jonka kanssa voisi vaikka nähdä joskus sitten kun olisimme tutustuneet eka s-postien kautta. Olisi myös hienoa kun olisi joka kuuntelisi ne surut ja ilot ja toki vastavuoroisesti minä kuuntelisin sinun murheesi surusi ja hyvät päiväsi.
Jos tämä nyt yhtään tuntui ilmoitukselta mihin voisit kuvitella vastaavasi niin s-posti on: [email protected] :)
Kirjeystävät kadoksissa (Tre)
where are they?
1
149
Vastaukset
- HopLopp
Miksi tai miten noin nuori kelpuuttaa kaiken ikäisiä, kokoisia ja näköisiä, etenkin siis ikäisiä?
Itse olisin nelikymppinen liikunnasta pitävä eläinrakas tapaus. Omia lemmikkejä ei kuitenkaan nurkissa pyöriviä villakoiria lukuun ottamatta ole. Kauniit muistot kuitenkin lapsuuden kodin kissasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604