Onko vakiomopon tehoilla niin kauheasti väliä? Onko se mielestänne pieni teho, jos 2-tahtimopossa on tehoa 1,6 kW?
Mopon tehot
25
9539
Vastaukset
- Janne.
Kyse on vain väännöstä. Skoottereissa teho-erot huomaa siinä vaiheessa kun mennään ylämäkiä. Joku sanoi että paljon pienempitehoinen Citymarketin malli Solifer ei vedä hyvin. Sen sijaan laadukkaampi ja paljon kalliimpi Piaggio jossa on yli 3kw vetää paremmin hyytymättä.
- rieju on hyvä
Itselläni on Rieju MRT 50 Motard Europa, jossa on tehoa tuo 1,6kW, porukan mielestä se kiihtyy laiskasti...
Siksi ajattelinkin ottaa holkin pois, koska mielestäni liikkeellelähtö on todella laiska, mutta muuten kumminkin ihan ok mopo.
- Jaska78.
Minkä v*tun holkin? Älä nyt taas väitä että alat tekemään siitä laitonta!
Anna sen holkin olla pölvästi äläkä kuuntele niiden muiden mesoamista. Jos se sinusta on hyvä, niin älä anna niiden muiden muuttaa mieltäsi ( kuten moni antaa ). Nuoret kun on apinoita niin porukassa tyhmyys tiivistyy.
Ei se voi olla mitenkään se Rieju "todella laiska lähtemään", sitä en usko. eli p*skapuhetta. Mopon ei tarvi olla raketti.
Ostat sitten isompana MP:n ja tapat sillä itsesi, jos nopeus kiehtoo.
Omasta mielestäni on parempi pitää koivet maassa ja edetä pikkuhiljaa, vaikka pitäisi nuo kattotiilet joskus vaihtaa, mutta ei uskalla. Halmekin sanoi aikoinaan että "mua ei ole tehty apinaksi kiipeilemään".
Eli maassa maan tavalla.- Kurko23
Suomessa lähes kaikki pyörät on laittomia mopot kulkee yli 45 ja monesti yli 60 kevareisaa 11Kw ei pidä vaan kotarit husset ynm noin 20Kw ja A2 pyöriä paljon missä yli 35Kw
- nääin
Kurko23 kirjoitti:
Suomessa lähes kaikki pyörät on laittomia mopot kulkee yli 45 ja monesti yli 60 kevareisaa 11Kw ei pidä vaan kotarit husset ynm noin 20Kw ja A2 pyöriä paljon missä yli 35Kw
Mikä sun pointtis täsä oli? Kotarit ja husset on kuristettu alle 11kw kunnes omistaja ottaa ne kuristukset pois. Sama mopoissa ja a2.
- Mursutin
Kyllä ne kuristetu mopot on ihan saatanan laiskoja. Hommatkaa skootteri mikäli vakioilla haluaa kruisia, ne menee tarpeeksi sulavasti variattorin avulla.
- Anonyymi
Just tälläsia kommentteja ei kukaan kaipaa näillä forumeilla, muutenkin jos joku haluaa virittää mopansa ei se sulle kuulu eikä vaikuta sun elämääs millään tavalla ni pidä vaa möly mahassas, ja jos se ottaa näin paljon hermoon ni pysy kokonaan poissa näistä foorumeista ja mene takas sinne facebookin puskaradioon valittamaan muille sun kaltaisilles.
- Blacksniper
vittu sul on LUUMU LAAMA BBQ :----DDD Onko se joku kiinalainen ku tehoo vähemmän ku ruoholeikkuris :D Mun PV kerää tehoi piikil semmonen 6 heppaa ja jättää tommoset lelut
- dfv4
Mun husse kerää tehoi piikil semmonen 35 heppaa ja jättää tommoset lelu peeveet...
- Trololololololololol
dfv4 kirjoitti:
Mun husse kerää tehoi piikil semmonen 35 heppaa ja jättää tommoset lelu peeveet...
Mun pappatunturi kerää tehoi piikil semmoinen 50 heppaa ja jättää kaikki lelu husset...
- sdfg4
Trololololololololol kirjoitti:
Mun pappatunturi kerää tehoi piikil semmoinen 50 heppaa ja jättää kaikki lelu husset...
V*tun hauska vitsi Hermanni...
- Anonyymi
Ruohonleikkureissa on yleensä 10-40 hp.
- Jaska78.
kurittomat vintiäiset mussuttaa yhteen ääneen pullamössöharrastuksiaan... ja isi maksaa eikö niin? prööm prööm?
- Blacksniper
Jaska78. Sori jos sun äiti ei antanu sun ostaa sitä mopoo... kyl se pahalta tuntuu ku et saanu koskaan mopolla ajaa mut älä oo muille siitä kateellinen!
- Jaska78.
Kyllä osui ja upposi :)
- kolehtimopo
Kerätään kolehti ja jaajolle mopo.
- HDSA9UJN
Mulla on Gilera SMT jossa kilowatteja rekkarin mukaan 2.1kw mut tuo on niin vanhaa tietoa että.. Nykyään en kilowateista tiedä mut koneesta tulee noin 15-16 heppaa kun 73cc pytty, isompi kaasari, tehoputki ja muuta pientä.. Voin sanoa että ota se holkki vittuun tai poraa edes muutama reikä nii kiihtyy ja kulkee vähän paremmin ;)
- Jason78.
Ja taas maailma paranee?
- esfsfsdfsddddddddddd
nojuu kyllä se on aika pieni teho jos niin sanotaan, mutta näin on vain täällä suomessa, autot ei tykkää mopoista koska mopot menee liian hitaasti ja poliisit ei tykkää koska mopot menee liian kovaa ja poliiseillä ei oo muuta tekemistä.näin on kaikilla vakio mopoilla.me asutaan suomessa ja näin se vaan on =(
- qwertyasd
''virimopedilla'' ajeltu jo 2 vuotta, eikä ykskään poliisi ole vielä tähän mennessä vaivautunut pysäyttämään, ja ei, en asu maalla.
- 5115
Kyllä se on Valentino Rossikin aloitellut pienillä vehkeillä ja sitten kun taito lisääntyy voi siirtyä isompiin.
- Kurko23
Niin Rossikin alottanut varm 85-180cc pyörällä
- Jutustelija1
Kurko23 kirjoitti:
Niin Rossikin alottanut varm 85-180cc pyörällä
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Anonyymi
On se aika vähä tuo 1,6 kw
- Anonyymi
Ei oo suuri merkitys tehon määrällä kuhan ei ylitä rajaa (2,6kw muistaakseni) 1,6kw on sopiva määrä vkio mopoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760