susta tuntuu nyt?
Miltä
19
266
Vastaukset
- I<3u
Ikävä, melkoinen yllätys vai mitä tän palstan huomioon ottaen. Harmittaakin ohuesti, tai enemmänkin.
- mikä sua harmittaa?
ja ketä ikävöit??
- seharmittaa
mikä sua harmittaa? kirjoitti:
ja ketä ikävöit??
Päästin hänet menemään tai oikeastaan ajoin pois. So big mistake.
- miksi sä niin
seharmittaa kirjoitti:
Päästin hänet menemään tai oikeastaan ajoin pois. So big mistake.
menit tekemään???
- stupido.
miksi sä niin kirjoitti:
menit tekemään???
Olin järjellä ajattelevinani ettei se voi onnistua. Pelkoa ehkä en tiedä. Jättimäinen virhe
- koska tajusit
stupido. kirjoitti:
Olin järjellä ajattelevinani ettei se voi onnistua. Pelkoa ehkä en tiedä. Jättimäinen virhe
että se oli virhe ja aiotko korjata sen?
- stupido.
koska tajusit kirjoitti:
että se oli virhe ja aiotko korjata sen?
Heti kun hän ei enää ollutkaan siinä. Korjaaminen ei ole mun käsissä. Hyvät yöt.
- sun käsissä
stupido. kirjoitti:
Heti kun hän ei enää ollutkaan siinä. Korjaaminen ei ole mun käsissä. Hyvät yöt.
on vain ajaa toinen pois?
outoa logiikkaa. - millä tavalla
seharmittaa kirjoitti:
Päästin hänet menemään tai oikeastaan ajoin pois. So big mistake.
ajoit hänet pois? Oliko hänellä tunteita?
- .iy ä+
Harmittaa, kaduttaa, nolottaa... Haluaisin kadota maan sisään, olin liian herkkäuskoinen.
Mutta näin elämä opettaa kylmällä tavalla. Yritän kyllä ottaa opikseni. En katsele sua enää silmiin, että ikäväni alkaisi helpottaa.
Toivon sulle kaikkea hyvää, mutta haluaisin antaa sinulle yhden ystävänneuvon, kaikella kunnioituksella.- Niin kerro
vaan?
- .iy ä+
Niin kerro kirjoitti:
vaan?
Kehoittaisin valitsemaan tarkasti, isompaa suosittelen!
- Mistä kohtaa?
.iy ä+ kirjoitti:
Kehoittaisin valitsemaan tarkasti, isompaa suosittelen!
Tykkään nimittäin monenlaisesta.
- 13+16
.iy ä+ kirjoitti:
Kehoittaisin valitsemaan tarkasti, isompaa suosittelen!
Vai isompaa suosittelet. ;D
- .iy ä+
Mistä kohtaa? kirjoitti:
Tykkään nimittäin monenlaisesta.
Joka kohdasta, kaikin puolin.
- .iy ä+
13+16 kirjoitti:
Vai isompaa suosittelet. ;D
Jep, olisipa turvallista käpertyä niin ison ja nallekarhumaisen miehen kainaloon.
Elämä hymyilee. Mielen ja paikan vapaus on hieno asia :)
- rätisee
levarista neula kulunu.
- Ei hattummalta
Aika hyvä ja luottavainen olo tulevaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625