Minkä on n. 100v vanhan kulmakaapin arvo. Kaappi on kooltaan 180cm/60cm ja kaipaa maalausta.
Kannattaako kaappi säästää.
100 vuotiaan kulmakaapin hinta
2
340
Vastaukset
- h poijåuo jåu oi
Kuka sen tietää. Kaappeja monenlaisia ja monekuntoisia. Ikä ei itsessään tee mitään harvinaiseksi antiikiksi. Ja jonkun vanhan kaapin hinta on ostajan käsitys asiasta, myyjä nyt tahtoo mitä tahtoo.
Periaatteessa mitään ei kuitenkaan kannata hävittää, niitä kun ei valmisteta enää lisää vaan uudet on sitten replicoita. Mullakin joitan 1800- luvun kehnohkoja ja tavanomaisia kaappeja tms mööpeleitä varastossa. Ei niitä viitsi hävittää kun ne on papan tekemiä Ja net on siis käytössä tuolla ulkorakennuksessa, varastokaappeina. - kääks99
Alkuperäisellä pintakäsittelyllä kaappisi on aina arvokkaampi,kuin itse suditun maalin kanssa. alä vaan ala maalata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726303- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32889Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769