Hei. Haluaisin tietää sinulta mitä näet minulle ja mun elämäntilanteestani?
Olen työkyvyttömyys eläkkeellä, ja olen hakennut velkasaneerausta. Tulenko saamaan sen? Ja näetkö minua ulkomailla asumassa?
Mietin sitä, jos hakisin jonnekkin lämpimään työhön ja saisin olla kylmän ajan poissa Suomesta?
Toteutuuko ajatukseni?
Kiitos..
Keskiyö/Ennustajasi
4
58
Vastaukset
- Keskiyö
Hei
tuo nimimerkkisi olisi "insecure" :-)
sinun elämäsi on tällä hetkellä kuin käsilaukku, joka on pullollaa kaiken maailman lappuja ja reseptejä. ne pitäisi laittaa järjestykseen.
tuo velkasaneeraus on vakava asia ja sen hoitoon menee aikaa. olet siellä jonossa satojen muiden kanssa, joten malttia tarvitaan.
älä hötkyile vielä ulkomaiden kanssa, kun kotimaassa on niin paljon selvitettävää. eihän se olisi reiluakaan, että saisit suomessa niin paljon anteeksi ja sitten lähtisit pois auttavan käden alta.
en ainakaan näe sinua yksin ulkomailla. sinun unelmasi on vielä heikko, koska et ole tehnyt mitään realistista sen eteen. tiedätkö jo minkä alan työtä tahdot tehdä? ja miten käy sosiaaliturvan, jos lähdet? se on hyvin tärkeä asia, josta sinun on otettava selvää.
kaikki on mahdollista, mutta älä lähde sinisilmäisesti talvea pakoon. moni on lähtenyt ja tullut häntä jalkojen välissä takaisin.- "Insecure":)
Kiitos vastauksestasi.
Papereita tosin laitan kuntoon, lääkereseptejä myöten:)
Heikko on unelmani, se on totta. En ole tehnyt mitään realista asian eteen, kunhan mietin ja unelmoin, jotta jaksan arjen koukerot.
Tuntuu vaan niin raskaalta kaikki, terveys ja elanto.. En lähde pakoon, jään kiltisti odottelemaan mitä tuleva näyttää..
Kiito sinulle ja kaikkea hyvää kun jaksat vastata meille kysymyksiimme - insecure me.
Hei taas. Näetkö minua kaverin kanssa kaukomatkalla?
Kenties kihlajais tai häämatkalla??
Hei
voi sinua romantikkoa, onneksi haaveet pitävät pään veden pinnalla.
oletkohan jo ottanut ensimmäisiä askeleita unelmaasi kohti? sinun pitäisi opetella englantia tai espanjaa, jos todella tahdot lähteä suomesta.
sellainen kielikurssi olisikin hyvä asia, siellä tapaat muita ulkomaille lähtijöitä. taas yksi paikka lisää tavata se kumppani!
en nyt näe sinua kaukomatkalla, mutta sinä voisit varautua kieliopintojen myötä kaikkeen mahdolliseen.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446