Jäin voitolle partypokerilla ja haluaisin siirtää rahat takaisin itselleni, mutta miksi se nostaminen on aina niin vaikeaa partylta. Ensinnäkin visakorttini on vaihtunut ja nostossa on vaihtoehtona vain vanhentuneen kortin numero. Nostin pikkusumman, enkä tiedä mihin se sittn mahtoi lähteä. Voiko se tulla visatililleni vaikka on vanhan kortin numero? Miten sen uuden kortin voi vaihtaa sinne.
No äsken kävin katsomassa uudestaan nostoa, niin nyt se käski ensin lähettää henkilötodistuksen, vasta sitten se voin pyytää nostoa. Miks se ei ole yhtä helppoa kuin tallettaminenkin? Olen joskus jo lähettänyt sinne henk.todistuksen, siitä on kyllä aikaa. Ja mitään ajokortista ei saanut silloinkaan peittää, kuten ensin kokeilin.
Niin ja kun aloin yrittämään nostaa rahoja, niin se teki heti uuden päivityksen. Joten kokemuksesta voin sanoa, että peli ei enää onnistu, joten parempi nostaa rahat pois kun on. Auttakaa vaan miten?
auttakaa nyt
kerrankin voitolle
4
191
Vastaukset
- kerrankin voitolle
Joo kiva kun vastasitte. Viimeiset parisataa on menossa. Kun toi nosto on niin vaikeeta. Sinne meni taas. Tallettaa voi siitä vaan, kukaan ei kysele mitään On se paskamaista!
- 10+1
turha syyttää muita jos itse on saamaton
- xxxxxxxxxxxx
haista sääki p.............p...............
- 3+2
kannattaa lopettaa pelaaminen jos ottaa noin koville
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782