Katselen tässä Helsingin Uutisten mainoksia etusivulla ja huomaan että K Supermarket tarjoaa Pauligin kahvia 3.99 eurolla huomenna. Siinä sanotaan että etu on 28%. Tarkoittaako tuo etu vaan plussa kortin omistajia?
Kerran kävin K Supermarketissa ja ostin joukon ns. tarjouksia. Kotiin tultua katsoin laskua koska se oli mielestäni aika iso ja huomasin että kaikki tuotteet olikin normaalihintaisia tai kalliimpia kuin S-marketissa
Teen ostokset tavallisesti S-marketissa ja on vain s-etukortti.
K Supermarket ja kahvi
137
329
Vastaukset
- Mietticääs sitä
Jotkut etupäivät K.ssa oli. Makuvichy oli ainut halpa eli 1,5 lt 1,10 ,mitään muuta en huomannut.
- tii-na-...
ihaks totta määpäs rupeen sitä tässä nyt ihan miettimään oikeen tosissani onks herra koo tehny sulle jotain pahaa kun tunnut noin alentavasti kirjoittavan.
- K-kuiskaaja
tii-na-... kirjoitti:
ihaks totta määpäs rupeen sitä tässä nyt ihan miettimään oikeen tosissani onks herra koo tehny sulle jotain pahaa kun tunnut noin alentavasti kirjoittavan.
Ei totuus mitään alenna?
- tii-na-...
K-kuiskaaja kirjoitti:
Ei totuus mitään alenna?
moni muu huomaa muitakin ja paljonkin parempaa kun muissa kaupparyhmittymissä ei kaikki oo vannoutunutta osuuskaupan väkee mun mielestä kaikissa on hyvää mikä vaan sattuu millonkin kohdalle ja vaihtelu virkistää ja oisko tota rahaakin sit sen verran ettei tartte kalastella pelkkiä etuja.
- miten on?
tii-na-... kirjoitti:
moni muu huomaa muitakin ja paljonkin parempaa kun muissa kaupparyhmittymissä ei kaikki oo vannoutunutta osuuskaupan väkee mun mielestä kaikissa on hyvää mikä vaan sattuu millonkin kohdalle ja vaihtelu virkistää ja oisko tota rahaakin sit sen verran ettei tartte kalastella pelkkiä etuja.
Ai niinkuin? Köyhät vaan juoksee alennuksen perässä.
Kylläpä olet alentuva.
Kerron sinulle salaisuuden.
Ne on ne tosi rikkaat jotka pitää joka pennistä kiinni.
Sinä et siis ole sellainen?
Taidat muuten saada hyvän alennuksen omasta kaupastasi.
Kenties jopa ilmaiset ruuat? - näinhän se on
miten on? kirjoitti:
Ai niinkuin? Köyhät vaan juoksee alennuksen perässä.
Kylläpä olet alentuva.
Kerron sinulle salaisuuden.
Ne on ne tosi rikkaat jotka pitää joka pennistä kiinni.
Sinä et siis ole sellainen?
Taidat muuten saada hyvän alennuksen omasta kaupastasi.
Kenties jopa ilmaiset ruuat?Tietenkin kauppias ja koko lähisuku saa ilmaiset ruuat kaupasta.
- miten on?
näinhän se on kirjoitti:
Tietenkin kauppias ja koko lähisuku saa ilmaiset ruuat kaupasta.
Sitten onkin hyvä leimata muut köyhiksi.
Kuinka paljon jokaisen palkasta menee ruokabudjettiin?
1/3 osa?
Hieno palkanlisä jollei tarvitse sitä maksaa? - tii-na-...
miten on? kirjoitti:
Sitten onkin hyvä leimata muut köyhiksi.
Kuinka paljon jokaisen palkasta menee ruokabudjettiin?
1/3 osa?
Hieno palkanlisä jollei tarvitse sitä maksaa?hei haloo ilmastako luulette niitten ruokien kauppoihin tulevan nyt mua naurattaa suorastaan ääneen.
- tii-na-...
tii-na-... kirjoitti:
hei haloo ilmastako luulette niitten ruokien kauppoihin tulevan nyt mua naurattaa suorastaan ääneen.
kateus se on yks ikävimmistä ilmiöistä mää en oo kyllä koskaan kadehtinu kenenkään velkoja.
- hävikkihemmo
tii-na-... kirjoitti:
kateus se on yks ikävimmistä ilmiöistä mää en oo kyllä koskaan kadehtinu kenenkään velkoja.
Mutta irvistelet asiakkaittesi rahavaroja ?
Kaupan hävikkiin menee keveesti yhden perheen ruokaostot.
Kaupan verovähennyksiin menevät kulut ovat erit kuin yksityisperheen ostot.
Sinne häviää hävikkiin ? - tii-na-...
hävikkihemmo kirjoitti:
Mutta irvistelet asiakkaittesi rahavaroja ?
Kaupan hävikkiin menee keveesti yhden perheen ruokaostot.
Kaupan verovähennyksiin menevät kulut ovat erit kuin yksityisperheen ostot.
Sinne häviää hävikkiin ?hei haloo nyt rupee meneen jo vähän asian vierestä lue jos osaat mistä tää alko kirjoitin että mulla on varaa ostaa mistä vaan ja mää kirjoitan ihmisenä älykääpiö hoida sää omat hävikkis mää hoidan omani.
- rikas minä
tii-na-... kirjoitti:
hei haloo nyt rupee meneen jo vähän asian vierestä lue jos osaat mistä tää alko kirjoitin että mulla on varaa ostaa mistä vaan ja mää kirjoitan ihmisenä älykääpiö hoida sää omat hävikkis mää hoidan omani.
Niin teet
syöt kauppan laskuun
älä yritäkkään selittää että et niin tee - asiakas12
Et maksa
asiakas maksaa kaiken mikä kaupassa pyörii
syöt niiden köyhien asiakkaittesi laskuun
ei sinun taskustasi lähde 100-200 000 euron maksua kuukausittain
asiakkaat maksaa - köyhä asiakas
köyhät asiakkaat joita halveksit maksavat sinun palkkashekkisi kuukausittain ja kaupan liikevaihdon.myyjien palkat sinun ilmaiset ruokasi
jollei näin olis pitää sun ottaa vähintään 100-200 000 velka joka kuukausi vuodessa muutama miljoona ?
kauppa kannattaa vain jos se ottaa voittoa-köyhiltä
myytkö tappiolla tuskin ? - ..................
-kauppiaitten syy että ihmiset on niin köyhiä ja mistä se köyhtyminen tulee kumminkaan kukaan ei aja enää nelkyt tuhatta halvemmalla autolla myydäänhän tässä maassa nyt niin paljon muutakin kun ruokaa ja vaikka minkälaisilla korteilla. -kauppaisrouvalla menee sekaisin asiakkaiden rahat ja omat ei ihme
ja vielä halveksii asiakkaitaan - voi pyhä yksinkert..
.................. kirjoitti:
-kauppiaitten syy että ihmiset on niin köyhiä ja mistä se köyhtyminen tulee kumminkaan kukaan ei aja enää nelkyt tuhatta halvemmalla autolla myydäänhän tässä maassa nyt niin paljon muutakin kun ruokaa ja vaikka minkälaisilla korteilla. -kauppaisrouvalla menee sekaisin asiakkaiden rahat ja omat ei ihme
ja vielä halveksii asiakkaitaanOotsä pahasti sairas? Lopeta se kateellinen inkutus, ennenkuin sekoot tyystin!
Perusta oma kauppa, siitä kokeilemaan. - kateelle!
ja vielä halveksii asiakkaitaanPainu kirkon lounaalle ja jouluna Hurstin pojalle, äläkä ahdistele ahkeria yrittäjiä kateudellasi!
- tii-na-...
ja vielä halveksii asiakkaitaanoonhan jo sanonu moneen kertaan etten asiakkaitani halveksi vaan sinua ääliö ällöttävyys hanki elämä ettei tartte työkses vääristellä mun kirjoituksia jos ymmärrät hankkia kun et ymmärrä mitään kirjoituksiakaan ei oo mun syy että oot köyhä itehän oot sen aiheuttanu mutta älä siitä katkeruuttas mulle koko aikaa valita.
- `ääliö ällö
tii-na-... kirjoitti:
oonhan jo sanonu moneen kertaan etten asiakkaitani halveksi vaan sinua ääliö ällöttävyys hanki elämä ettei tartte työkses vääristellä mun kirjoituksia jos ymmärrät hankkia kun et ymmärrä mitään kirjoituksiakaan ei oo mun syy että oot köyhä itehän oot sen aiheuttanu mutta älä siitä katkeruuttas mulle koko aikaa valita.
Tämä ääliö ällöttävyys on asiakkaasi.
Miten nyt suu pannaan?
Sinun käytöksestäsi lähtee palaute keskusliittoon. - tii-na-...
`ääliö ällö kirjoitti:
Tämä ääliö ällöttävyys on asiakkaasi.
Miten nyt suu pannaan?
Sinun käytöksestäsi lähtee palaute keskusliittoon.voi pyhä yksinkertaisuus täähän on keskustelupalsta jossa jutellaan pääsääntöisesti kasvottomien ihmisten kanssa tämä paikka ei ole kaupan palvelutiski koita nyt rauhottua jos oot asiakas niin toivottasti ei tavata enää koskaan ainakaan siellä missä minun pitää asiakkaita palvella sää oot siis ihan kahjo ei voi mitään pistäppä palautetta että meidän kauppias se haukku mut kuuskyt plus palstalla salli mun nauraa =)))))) no jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia mutta arvaa mitä mää en usko sanaakaan sun kirjoituksistas meidän kaikki asiakkaat niin vakituiset kun kesä on tosi fiksua porukkaa ja heidän kanssaan on ilo työskennellä.
- siwaman
tii-na-... kirjoitti:
voi pyhä yksinkertaisuus täähän on keskustelupalsta jossa jutellaan pääsääntöisesti kasvottomien ihmisten kanssa tämä paikka ei ole kaupan palvelutiski koita nyt rauhottua jos oot asiakas niin toivottasti ei tavata enää koskaan ainakaan siellä missä minun pitää asiakkaita palvella sää oot siis ihan kahjo ei voi mitään pistäppä palautetta että meidän kauppias se haukku mut kuuskyt plus palstalla salli mun nauraa =)))))) no jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia mutta arvaa mitä mää en usko sanaakaan sun kirjoituksistas meidän kaikki asiakkaat niin vakituiset kun kesä on tosi fiksua porukkaa ja heidän kanssaan on ilo työskennellä.
Kerron sinne, että kauppias nimittelee asiakkaitaan
Ovat pipejä, kajoja, köyhiä, jne.
Kauppiaan tulee muistaa tietynlainen etiketti olipa missä tahansa.
Varsinkin sillon kun on antanut ymmärtää olevansa tietyn ryhmän kauppias ja muutoinkin mainostanut sen ryhmän tuotteita, antanut vihjeitä kauppapaikastaan.
Valitus käytöksestäsi on täysin aiheellinen - mustalaisnainen...
siwaman kirjoitti:
Varsinkin sillon kun on antanut ymmärtää olevansa tietyn ryhmän kauppias ja muutoinkin mainostanut sen ryhmän tuotteita, antanut vihjeitä kauppapaikastaan.
Valitus käytöksestäsi on täysin aiheellinenen oo koskaan minkään kaupparyhmittymän tuotteita täällä mainostanu sehän on kiellettyä ja mää kirjoittelen täällä huuhaapalstalla nimettömien kirjoittajien kanssa ja jos mulle keljuillaan mää keljuilen takaisin älä vääristele eiköhän tää asia oo jo käsitelty.
- salaiset kytät
siwaman kirjoitti:
Valitus käytöksestäsi on täysin aiheellinensiwman...Tuohon kauppaan sopisi juuri se salainen tarkkailija, joka hieman provosoisi kauppiasta, jonka esimies olisi lähettänyt sinne.
Tyttäreni on toiminut juuri sellaisena ja minäkin aikoinanin sain palkinnon, kun valitin erään pankin asiakaspalvelusta.
- ...
Mnaah.
Nuo etukortit on kyllä aina mainittu mainoksissa ja tarjouslapuissa kaupassa.
Mä katon lähinnä hintaa, se ja sama, paljonko bonuksia tai plussia muka saa. Kuitenkin kaikissa kaupoissa tarjoukset ja joissain ohjehinta edullisempi kuin joku etuhinta. Niillä plussilla sun muilla voi pyhkiä aanuksensa. Sellaisten systeemien pyörittäminen vaatii paljon rahaa ja se kulunki laitetaan sitten tuottteitten hintaan. Asiakas maksaa kyllä aina kaiken, omat alennuksensakin.
Ja niistä plussista jne, kyllä kauppiaat niistä voittonsa ottavat, markkinaosuuksista taistellessaan. Ne myy tavaraa vain tehdäkseen tulosta, ei jakaakseen mitään rahaa asiakkaille.
Tää nyt oli vähän rautalangasta väännettyä, mutta näin se nyt vaan on. Joopajoo, ostat paketin tarjouskahvia ja säästät muutaman kymmenen senttiä, samalla ostat muutakin, ylihintaan. Ei siinä kahvipaketin kanssa tarvitse ostaa kuin ylihintainen pitko, kauppiaat tienaa paljon paremmin ja liikevaihto vaan kasvaa.
Suositteleen Lidliä.
Ai niin, kahvi on kallis ulkomailta tuotu nautintoaine. miks sitä yleensä pitää juoda? Joisit sinäkin keskiolutta, se kannattaa kotimaista ohran viljelemistä, kotimaista panimoteollisuutta, kotimaista logistiikkaa, ja tietenkin, kotimaista kaupanalaa. Sekä on erittäin hysä tulonlähde verojen muodossa valtiolle. Oluen juominen isämmaallista. kahvin juominen suosii kehitysmaiden sortamista, riistokapitalismia ja tuottaa tuloja lähinnä kansainvälisille kahvimafioille.
=DW=- tii-na-...
eikös se niin oo että jokainen tekee töitä elääkseen eikä elättääkseen muita.
- ...
tii-na-... kirjoitti:
eikös se niin oo että jokainen tekee töitä elääkseen eikä elättääkseen muita.
K- kaupan muka itsellinen renkitorppari ei syö mun ruokapöydässä. Mä elätän itseeni, en "kauppiasta", elikäs siis mitään keskusliikettä. Rupla on tasan rupla mun kukkarossa, joittenkin tileissä se muuttuu muuttuu jaettavaksi osingoksi. Mä ostan niin halvalla kun saan, sehän kilpailun idea liikemaailmassa :DDD
=DW= - tii-na-...
... kirjoitti:
K- kaupan muka itsellinen renkitorppari ei syö mun ruokapöydässä. Mä elätän itseeni, en "kauppiasta", elikäs siis mitään keskusliikettä. Rupla on tasan rupla mun kukkarossa, joittenkin tileissä se muuttuu muuttuu jaettavaksi osingoksi. Mä ostan niin halvalla kun saan, sehän kilpailun idea liikemaailmassa :DDD
=DW=niin määkin teen töitä sen takia että mää elän mutta mää ostan sitä mistä mää tykkään enkä ostaessani ole koskaan ajatellut elättäväni ketään sillä ostoksellani vaan vaan tyydyttäväni oman tarpeeni koska erinäisiä asioita elämässä täytyy hankkia =)))))
- solioli
tii-na-... kirjoitti:
niin määkin teen töitä sen takia että mää elän mutta mää ostan sitä mistä mää tykkään enkä ostaessani ole koskaan ajatellut elättäväni ketään sillä ostoksellani vaan vaan tyydyttäväni oman tarpeeni koska erinäisiä asioita elämässä täytyy hankkia =)))))
Eikö sinun pitäisi kuitenkin ?
itket ettei köyhä asiakas elätä sinua irvailet jopa köyhyyttä ja hintavalintoja
miksi sinä et elätä toista yrittäjää
missä solidaarisuutesi on ? - tii-na-...
solioli kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi kuitenkin ?
itket ettei köyhä asiakas elätä sinua irvailet jopa köyhyyttä ja hintavalintoja
miksi sinä et elätä toista yrittäjää
missä solidaarisuutesi on ?bööööööööööö
- yrittäjä olen
tii-na-... kirjoitti:
bööööööööööö
että ei sitten solidaarisuutta
ei ollut vaikeaa arvata :(
- tii-na-...
plussa tarjoukset saa vaan plussa kortilla niinkun ässä tarjoukset vaan ässä kortilla kannattaa suosia sitä ässää kun se on niin halpa =))))))
- pöö-kortti
Vaan ei ole S-paikoissa tuollaista, että s-kortilla sitä sun tätä, kuten K.-kapupoissa.
K-ketjut hämää. - selvä ero
pöö-kortti kirjoitti:
Vaan ei ole S-paikoissa tuollaista, että s-kortilla sitä sun tätä, kuten K.-kapupoissa.
K-ketjut hämää.Ja yleinen hintataso on K-kaupoissa selvästi korkeampi kuin S-kaupoissa.
- tii-na-...
pöö-kortti kirjoitti:
K-ketjut hämää.kukaan mitään hämää tarjoukset on plussakortilla niin ne on ja piste mun mielestä on ihan turha vaahdota noista asioista vuos toisensa jälkeen ei oo kauppiaitten syy että ihmiset on niin köyhiä ja mistä se köyhtyminen tulee kumminkaan kukaan ei aja enää nelkyt tuhatta halvemmalla autolla myydäänhän tässä maassa nyt niin paljon muutakin kun ruokaa ja vaikka minkälaisilla korteilla.
- tii-na-...
selvä ero kirjoitti:
Ja yleinen hintataso on K-kaupoissa selvästi korkeampi kuin S-kaupoissa.
voi miten ihanaa osuuskauppa se on mikä kannattaa myymälänhoitajat kunniaan jihuuuuuu...
- pilkunnuhaisija
tii-na-... kirjoitti:
kukaan mitään hämää tarjoukset on plussakortilla niin ne on ja piste mun mielestä on ihan turha vaahdota noista asioista vuos toisensa jälkeen ei oo kauppiaitten syy että ihmiset on niin köyhiä ja mistä se köyhtyminen tulee kumminkaan kukaan ei aja enää nelkyt tuhatta halvemmalla autolla myydäänhän tässä maassa nyt niin paljon muutakin kun ruokaa ja vaikka minkälaisilla korteilla.
Älä yleistä
- pöö-kortti
selvä ero kirjoitti:
Ja yleinen hintataso on K-kaupoissa selvästi korkeampi kuin S-kaupoissa.
Hintatasokin on todella toinen, mutta eniten mua todellakin nyppii tuo, että nämä tarjoukset vain plussakortilla ja sitähän ei ole s-ketjuissa.
Molemmat kortit maksavat. K-kortin lopettaessa, et saa senttiäkään takaisin, S-kortissa saat taas kaiken takaisin.
( no joo...tyrkyjä toki K-ketju harrastaa, kuten paikallinen kauppias: tule meille asiakkaaksi, maksamme k-kortin puolestasi. No ihan ok...kaikki on kaupanteossa sallittua, mutta me ihmiset valitsemme) - tii-na-...
pilkunnuhaisija kirjoitti:
Älä yleistä
mut onhan se totta että se on oikeen lemppariaihe niin täällä kun muuallakin.
- pöö-kortti
tii-na-... kirjoitti:
voi miten ihanaa osuuskauppa se on mikä kannattaa myymälänhoitajat kunniaan jihuuuuuu...
Suomennatko? Halveksitko jotenkin myymälänhoitajia?
- tii-na-...
pöö-kortti kirjoitti:
Hintatasokin on todella toinen, mutta eniten mua todellakin nyppii tuo, että nämä tarjoukset vain plussakortilla ja sitähän ei ole s-ketjuissa.
Molemmat kortit maksavat. K-kortin lopettaessa, et saa senttiäkään takaisin, S-kortissa saat taas kaiken takaisin.
( no joo...tyrkyjä toki K-ketju harrastaa, kuten paikallinen kauppias: tule meille asiakkaaksi, maksamme k-kortin puolestasi. No ihan ok...kaikki on kaupanteossa sallittua, mutta me ihmiset valitsemme)on se sit hyvä että sää oot sen ässän valinnu taitaa mennä noilla koo kauppiailla sen verran hyvin kun ihmiset tuntuu olevan niille niin kateellisia ässässä kun ei oo kun se myymälän hoitaja niin se on paljon helpompi hyväksyä mutta maksaa se ruoka sielläkin ei ne ilmaiseksi jaa ;))))
- pöö-kortti
tii-na-... kirjoitti:
on se sit hyvä että sää oot sen ässän valinnu taitaa mennä noilla koo kauppiailla sen verran hyvin kun ihmiset tuntuu olevan niille niin kateellisia ässässä kun ei oo kun se myymälän hoitaja niin se on paljon helpompi hyväksyä mutta maksaa se ruoka sielläkin ei ne ilmaiseksi jaa ;))))
Kuten nikkini kertoo, omistan pöö-kortin eli en ässää, enkä koota, toki olen tutkinut kumpaakin ja myymälänhoitajien arvostan todella paljon, enemmän kuin opmistajia.
- tii-na-...
pöö-kortti kirjoitti:
Suomennatko? Halveksitko jotenkin myymälänhoitajia?
en mutta en oo vielä eläessäni tavannu yhtään mukavaa ja ystävällistä niitten ei nimittäin paljoo tarvii asiakaspalveluun panostaa kun niille ei olla kateellisia niinkun koo kauppiaille
- tii-na-...
pöö-kortti kirjoitti:
Kuten nikkini kertoo, omistan pöö-kortin eli en ässää, enkä koota, toki olen tutkinut kumpaakin ja myymälänhoitajien arvostan todella paljon, enemmän kuin opmistajia.
mää arvostan kauppiaita oon aina arvostanu jollain on sentään rohkeutta laittaa itsensä ja rahansa likoon sen puolesta että suomessa on kilpailua mutta ikävä kyllä sitä ei missään määrin kunnioiteta ihme kyllä vaikka ei olla enää venäjän vallan alla ;)))))
- visa vinkuu
tii-na-... kirjoitti:
en mutta en oo vielä eläessäni tavannu yhtään mukavaa ja ystävällistä niitten ei nimittäin paljoo tarvii asiakaspalveluun panostaa kun niille ei olla kateellisia niinkun koo kauppiaille
Monessako S-myymälässä olet käynyt?
Tiesitkö että S-kaupallaon S-pankki jolal on oma etukortti, oma pankkikortti, oma Visakortti ja ostotapaetu on aika hyvä?
Missä K-kaupan pankkikortti on? JA ostotapaetu? - kieroa peliä
visa vinkuu kirjoitti:
Monessako S-myymälässä olet käynyt?
Tiesitkö että S-kaupallaon S-pankki jolal on oma etukortti, oma pankkikortti, oma Visakortti ja ostotapaetu on aika hyvä?
Missä K-kaupan pankkikortti on? JA ostotapaetu?Meidän S-marketin myymälänhoitaja on ystävällinen ja avulias mies.
K-marketin kauppias huijaa minkä ehtii, ei laita tarjouksia näkyviin ja väittää etteivät ole tarjouksessa. - ...
kieroa peliä kirjoitti:
Meidän S-marketin myymälänhoitaja on ystävällinen ja avulias mies.
K-marketin kauppias huijaa minkä ehtii, ei laita tarjouksia näkyviin ja väittää etteivät ole tarjouksessa.Pikkukaupat on tollasia. Kesko on kova isäntä, kauppias pikkurenki. Yleensä kauppiaina on nuoria tai muuten kokemattomia, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin yrittäjiä.
Helpoin konsti on tilata tarjouskamaa liian vähän. Jos keskari on tarjouksessa lavallinen, sitten selitellään jotain ja janoinen asiakas ostaa sitten vierestä täyshintaisen laatikon. Sillä kauppias saa maksettua osinkonsa keskolle.
Osuuskauppojakin erilaisia. Vaikka ovatkin S- ryhmää kaikki. Niissä on ammattilaiset palkkajohtajat, siinä iso ero.
=DW= tii-na-... kirjoitti:
kukaan mitään hämää tarjoukset on plussakortilla niin ne on ja piste mun mielestä on ihan turha vaahdota noista asioista vuos toisensa jälkeen ei oo kauppiaitten syy että ihmiset on niin köyhiä ja mistä se köyhtyminen tulee kumminkaan kukaan ei aja enää nelkyt tuhatta halvemmalla autolla myydäänhän tässä maassa nyt niin paljon muutakin kun ruokaa ja vaikka minkälaisilla korteilla.
Kauppias ottaa nyt rauhallisesti ja ajelee vaikka ajankulukseen piikkiöön kattomaan mun 2500e rellua.
Tommosia autoja ole ku johtajilla ja ne ostaa kauppahallista.- mitä?
tii-na-... kirjoitti:
mut onhan se totta että se on oikeen lemppariaihe niin täällä kun muuallakin.
Mikä lemppari? aihe?
- niin niin***
pöö-kortti kirjoitti:
( no joo...tyrkyjä toki K-ketju harrastaa, kuten paikallinen kauppias: tule meille asiakkaaksi, maksamme k-kortin puolestasi. No ihan ok...kaikki on kaupanteossa sallittua, mutta me ihmiset valitsemme)Miksi S kaupoissa ei sitten saa alennuksia muuta kun kortilla :))
Olisin joskus jotain ostanut, mutten sitten ostanukaan kun ne tarjoukset oli S-korttilaisille. - omistajat
tii-na-... kirjoitti:
mää arvostan kauppiaita oon aina arvostanu jollain on sentään rohkeutta laittaa itsensä ja rahansa likoon sen puolesta että suomessa on kilpailua mutta ikävä kyllä sitä ei missään määrin kunnioiteta ihme kyllä vaikka ei olla enää venäjän vallan alla ;)))))
Esiinnyt mielelläsi kauppiaana.
Eikö totuus ole kuitenkin että kauppa on miehesi nimissä ? - -
omistajat kirjoitti:
Esiinnyt mielelläsi kauppiaana.
Eikö totuus ole kuitenkin että kauppa on miehesi nimissä ?Netin mukaan kyllä on Tiinan kauppa.
- tii-na-...
... kirjoitti:
Pikkukaupat on tollasia. Kesko on kova isäntä, kauppias pikkurenki. Yleensä kauppiaina on nuoria tai muuten kokemattomia, jotka kuvittelevat olevansa jotenkin yrittäjiä.
Helpoin konsti on tilata tarjouskamaa liian vähän. Jos keskari on tarjouksessa lavallinen, sitten selitellään jotain ja janoinen asiakas ostaa sitten vierestä täyshintaisen laatikon. Sillä kauppias saa maksettua osinkonsa keskolle.
Osuuskauppojakin erilaisia. Vaikka ovatkin S- ryhmää kaikki. Niissä on ammattilaiset palkkajohtajat, siinä iso ero.
=DW=ihan nyt yhteinen vastaus tälle ketjulle käyn tosi paljon ässässä mulla on se vihree kortti koo kauppa on kauppa pankit on erikseen se on hyvä että teillä on ässässä mukava myymälänhoitaja ja sun dw on ihan turha arvostella noin muka asiantuntevasti koo kauppiaita tai keskoo koska et tiedä hölkäsen pöläystä tilaussysteemistä tai muistakaan systeemeistä kauppaiaitten ja keskon välillä ja eiköhän kauppiaat paremmin tiedä minkä takia jotain tarjoustuotetta joskus ei ole saatavilla ssssssssss....
- tii-na-...
- kirjoitti:
Netin mukaan kyllä on Tiinan kauppa.
voi omistajat jos sää näin sanot niinhän se on oltava enkä mää tässäkään ole kauppiaana esiinyt tiinana kirjoittanu mielipiteitäni aiheesta plussa ja ässä.
- tii-na-...
mitä? kirjoitti:
Mikä lemppari? aihe?
yleensä tämä kaupankäynti kuinka kaupat rikastuu ja kuinka kauppiaat on ahneita paskiaisia kuinka kaikki on kallista mites muuten sähkö ja bensa sähköyhtiöt ei rikastu eikä huoltoasema kauppiaat ja abc on niin hyvä ja halpa.
- tii-na-...
koti-kiusattu kirjoitti:
Kauppias ottaa nyt rauhallisesti ja ajelee vaikka ajankulukseen piikkiöön kattomaan mun 2500e rellua.
Tommosia autoja ole ku johtajilla ja ne ostaa kauppahallista.tulisin mielelläni mutta nyt en pääse meidän vanha polo parka teki tenän vielä vanhemmalla kuplalla matka taituu niin hitaasti ja tota vanhaa golffia tarttee kun viedään hoitokotiin kuormaa ne tavarat ei mahdu siihen kuplaan ei oo vielä sen verta päässy rikastuun että olis saanu ostettua sen audin mutta parempia aikoja tässä odotellessa ;))))))
- hemmoherkku
tii-na-... kirjoitti:
yleensä tämä kaupankäynti kuinka kaupat rikastuu ja kuinka kauppiaat on ahneita paskiaisia kuinka kaikki on kallista mites muuten sähkö ja bensa sähköyhtiöt ei rikastu eikä huoltoasema kauppiaat ja abc on niin hyvä ja halpa.
Älä valita.
Olet ammattisi valinnut.
Täällä eivät valita muutkaan uravalinnasta
mene toiselle töihin jos nin herkkua on - tii-na-...
hemmoherkku kirjoitti:
Älä valita.
Olet ammattisi valinnut.
Täällä eivät valita muutkaan uravalinnasta
mene toiselle töihin jos nin herkkua onläpäti lässyn lässyn lää en oo tässä keskustellut omasta ammatistani vaan yleensäkki kaupparyhmittymistä näin vaan selvennykseksi sulle jos luetun ymmärtämisessä on jotain ongelmaa mulla lienee myös mielipide vapaus tällä palstalla teitä puskista huutelijoita tuntuu olevan tosi paljon liikkeellä tässä ketjussa.
- tippidaa
tii-na-... kirjoitti:
läpäti lässyn lässyn lää en oo tässä keskustellut omasta ammatistani vaan yleensäkki kaupparyhmittymistä näin vaan selvennykseksi sulle jos luetun ymmärtämisessä on jotain ongelmaa mulla lienee myös mielipide vapaus tällä palstalla teitä puskista huutelijoita tuntuu olevan tosi paljon liikkeellä tässä ketjussa.
Puskassa sinäkin ?
- ...
tii-na-... kirjoitti:
ihan nyt yhteinen vastaus tälle ketjulle käyn tosi paljon ässässä mulla on se vihree kortti koo kauppa on kauppa pankit on erikseen se on hyvä että teillä on ässässä mukava myymälänhoitaja ja sun dw on ihan turha arvostella noin muka asiantuntevasti koo kauppiaita tai keskoo koska et tiedä hölkäsen pöläystä tilaussysteemistä tai muistakaan systeemeistä kauppaiaitten ja keskon välillä ja eiköhän kauppiaat paremmin tiedä minkä takia jotain tarjoustuotetta joskus ei ole saatavilla ssssssssss....
Mikä on K- kauppiaan ja Franchise- yrittäjän välinen ero? Se, että K-kauppias kuvittelee olevan itsenäinen yrittäjä.
=DW= - tii-na-...
... kirjoitti:
Mikä on K- kauppiaan ja Franchise- yrittäjän välinen ero? Se, että K-kauppias kuvittelee olevan itsenäinen yrittäjä.
=DW=saitko nyt hyvän mielen edelleenkin sanon että älä kirjoita kun et tiedä systeemistä yhtään mitään onneks näitä sun tyyppisiä kaikkitietäviä tyyppejä on enää tosi vähän hanki faktaa ensin ja arvostelen sen jälkeen vasta.
- Villi ja Vapaa
Totta puhut, omalla suulla puhuminen loppuu heti kun nimi on paperissa. On tullut käytyä läpi kahden eri k-ketjun kurjimukset, tyhmä kun olin enkä kerrasta oppinut. Ikinä en nimeäni enää moisiin papereihin laita, itsenäisempää on olla jopa parjaamanasi myymälänhoitajana (siitäkin on kokemusta) kuin "kauppias" nimikkeellä Keskon orjana, oma omaisuus keskusliikkeelä panttina.
Villi ja Vapaa kirjoitti:
Totta puhut, omalla suulla puhuminen loppuu heti kun nimi on paperissa. On tullut käytyä läpi kahden eri k-ketjun kurjimukset, tyhmä kun olin enkä kerrasta oppinut. Ikinä en nimeäni enää moisiin papereihin laita, itsenäisempää on olla jopa parjaamanasi myymälänhoitajana (siitäkin on kokemusta) kuin "kauppias" nimikkeellä Keskon orjana, oma omaisuus keskusliikkeelä panttina.
joo anna jo olla puhu vaan omalla suulla mää kirjoitin vaitiolovelvollisuudesta rupee meneen jo pikkusen yli mukavaa päivän jatkoa.
- Villi ja Vapaa
Onneksi ei ennen vanhaan tarvinnut mitään vaitiolosopimuksia allekirjoitella, kuitenkin kauppiassopimuksen allekirjoittamisen jälkeen jokainen tiesi ettei ääneen saa tukkuria arvostella. Silloin aikanaan oli kyllä huomattavasti vapaampaa, Kesko oli silloin kauppiaitten parhaaksi toimiva keskusliike, eikä niinkuin nykyisin vain omaa tuloksen kasvua tavoitteleva yritys, jonka tuloksentekijöitä kauppiaat ovat aivan kuin muutkin keskolaiset, sillä erotuksella että usein "kauppiaalla" on lähes koko omaisuus panttina Keskolle osakkeet jotka hän on pakotettu omistamaan. Sitä en kyllä usko että tänäpäivänäkään tarvitsee allekirjoittaa semmosta sopimusta ettei "kauppiasuransa" jälkeen voisi tosiasioista puhua.
Teet ihan omat päätelmäsi kauppiasurani loppumisesta, sillä ei se mihinkään ole loppunut, en vaan ole enää kenenkään renki, eikö nimimerkkinikin sen jo kertonut. Villinä ja Vapaana ei tarvitse enää itse seistä sillä tiskin takana, vaan voi antaa luottohenkilöiden pyörittää rulettia, riittä vain kun perään vähän katsoo. Yhteistyö kyseisen keskusliikkeen kanssa loppui tosiaankin ihan omasta valinnastani, enkä päivääkään sitä ole katunut. Ketjutusten tiukentamisen myötä ei ollut enää mielekästä toimia omassa kiinteistössä keskon "kauppiaana"
K-kauppiaana ollessani ei asiamiesposteja tainnut edes olla, eikä niitä nykyäänkään taida olla muiden kuin pienien läskikauppiaiden myymälöiden yhteydessä, muut tuskin huolisivat ja moni läskikauppiaskin niistä kieltäytyy syynä huonon tuottavuus suhteessa työpanokseen. - Villi ja Vapaa
tii-na- kirjoitti:
joo anna jo olla puhu vaan omalla suulla mää kirjoitin vaitiolovelvollisuudesta rupee meneen jo pikkusen yli mukavaa päivän jatkoa.
noin se menee "kauppiailla", ei uskalleta edes keskustella asiasta, jos vaikka isoveli sattuu huomaamaan:))))
- tunnistettu'
Villi ja Vapaa kirjoitti:
noin se menee "kauppiailla", ei uskalleta edes keskustella asiasta, jos vaikka isoveli sattuu huomaamaan:))))
Ja sinulla virtaa ruskeaa nestettä päässäsi! Jäljet johtavat tiettyyn palstalaiseen joka pyrkii aina sanomaan viimeisen sanan. Säälittävä reppana olet.
- sateenkaarenvärit
tunnistettu' kirjoitti:
Ja sinulla virtaa ruskeaa nestettä päässäsi! Jäljet johtavat tiettyyn palstalaiseen joka pyrkii aina sanomaan viimeisen sanan. Säälittävä reppana olet.
hih, ruskean nesteen ystävänä taidat olla itse *tunnistettu' :))) tunnen muutaman joilla virtaa keltaista nestettä päässään, mutten yhtään ruskeen nesteen tyyppiä :))))
- B.S.E98
Siinä sen virheen teitkin.
Joku halu7si mainostaa S-kauppa ja tulit siitä pahaa puhumaan.
Hyvä kauppias loistaa omalla työllään.
Ei tarvitse muita haukkua. - tii-na-...
B.S.E98 kirjoitti:
Siinä sen virheen teitkin.
Joku halu7si mainostaa S-kauppa ja tulit siitä pahaa puhumaan.
Hyvä kauppias loistaa omalla työllään.
Ei tarvitse muita haukkua.mää en oo täällä puhunu omasta työstäni muilla se näyttää olevan kiintoisa keskustelunaihe olen kirjoittanut mielipiteitäni niinkuin muutkin missään säännöissä ei sanota että jonkun tietyn ammattikunnan edustajat eivät saisi kommentoida tiettyihin aiheisiin jos mua ruvetaan haukkumaan ja arvostelemaan olen myös oikeutettu antamaan takaisin menikö tajuntaan enempää en jaksa rautalangasta vääntää.
- mutta voi
- kirjoitti:
Netin mukaan kyllä on Tiinan kauppa.
Kiitokset tiedosta
sieltä se hummerityttö löytyi
kaksoisleuka on
- ROsaLiiin
Hanki plussakortti.
Tottakait edut on juuri plussa-asiakkaille, niinhän ne on edut s-marketissakin vain s-kortillisille.
Kesällä kerran makkaranhimossani menin valintataloon kun näin tosi hyvän makkaratarjouksen, en ostanut muuta, ja kassalla vasta tajusin että tässä tarvitaan bonuskorttia, ei syytä huoleen, sanoi kassa ja siinä täytettiin kyseinen kortti ja sain makkaranhimoni tyydytettyä tarjoushintaan.
Kannattaa hankkia kaikki kortit, senkun vain vilauttaa oikeaa korttia oikeassa kaupassa.
Korttien tarkoitus on tietenkin sitouttaa asiakkaat tiettyyn liikkeeseen ja houkutella lisätarjouksilla kauppaan sisälle. Hinnoissa ne bonukset sitten maksetaan.
Kaikkien korttien omistajana käytän vain tarjousedut, muuten on mukavaa olla vapaa ja ostaa se piimäpurkki milloin mistäkin.
S kaupat mainostaa 5% bonuksia, mutta yksinelävä ei kuluta kuukaudessa, että moisen edun saisi hyödykseen. Isoissa perheissä voi asia olla toisin.
Lidliä tietysti käyttäisin jos se vain olisi tuossa naapurissa mutta pari sataa kilometriä suojelee saksalaisten halvoilta hinnoilta.- ei ei ja ei
Ei ole s-ketjujen ruokakaupassa, että vain s-kortin omaavalle.
- niin niin''''
ei ei ja ei kirjoitti:
Ei ole s-ketjujen ruokakaupassa, että vain s-kortin omaavalle.
No ompas. K-korttilaisena en saanut ässille takoitettuja alennuksia.
- plussatar
Minulla on molemmat, siis S ja K- kortit, mutta K-kaupan olen valinnut pää-asialliseksi ostopaikakseni, koska siellä palvelu on parempaa, ainakin omalla paikkakunnallani.
- tietämätön?
Palasin Suomeen 6 vuotta sitten. Muistaakseni minun piti maksaa yli 30 euroa Hok- Elantoon jostakin liittymästä, eiköhän se ollut S-etukorttii.
Senjäkeen yritin ostaa jotakin Anttilasta ja minulle sanottiin että jos maksan heidän kortista 8 euroa muistaakseni, niin saan sen tavaran halvemmalla.
Ovatko nuo kortit nykyään ilmaisia?
En ole kovin tietoinen näistä asioista koska olen paljon töissä ulkomailla. - vihreä!!
Minusta tuo K-Supermarketin mainostus on huijausta.
S Marketissa kaikki asiakkaat maksavat saman mitä mainostetaan.
Tietenkään ei saa bonusta jos ei ole korttia mutta kaikki maksavat saman näkyvillä olevan hinnan tuotteesta.
K Marketissa yllätetään kassalla hinnasta jos on varannut oikean rahan tavarasta eikä huomannut sitä - vain etukortti pientä kirjoitusta. - meeriamanda
Edessäni on juuri tullut kaksisivuinen tarjouslehtinen, K Market :lta. Tarjouksia on laidasta laitaan...jokaisen tuotteen vieressä / alla on hinta. Sen alapuolella pienehköllä ; Ilman K - Plussa - korttia = oikea hinta. Näin jokaisen tuotteen kohdalla .
Pitäisikö lukea tarkemmin ne tarjoukset?
Esim. HK;n sin.lenk. 2 pkt 3,50...ilman korttia yksittäin 2,59 pkt. Joten on tuntuvaetu kortista.
Miehellä on S - kortti, ja eivät korttimme kelpaa toistemme ´kauppoihin´, tarjottu on :))ja arvaa mitä meeriamanda mää en ostais pakettiakaan hoo koon sinistä vaikka sais vaikka sais kymmenen paketti vitosella sen koomin oo maistanu koko makkaraa kun on muita sortteja tullu semmonen kortonkikuorinen paksu pötkö yäk yäk yäk vaikka kotona on kyllä opetettu ettei ruuasta saa sanoo yäk.
- meeriamanda
tii-na- kirjoitti:
ja arvaa mitä meeriamanda mää en ostais pakettiakaan hoo koon sinistä vaikka sais vaikka sais kymmenen paketti vitosella sen koomin oo maistanu koko makkaraa kun on muita sortteja tullu semmonen kortonkikuorinen paksu pötkö yäk yäk yäk vaikka kotona on kyllä opetettu ettei ruuasta saa sanoo yäk.
jaahans :)) Makuasioista ei käy kiistäminen, kuhan otin esimerkiksi menekin, sillä kyllä kyseistä lenkkiä useahko ostaakin :)
Uunimakkaraa reilulla juustolla ympättynä teen silloin kun ei kiinnosta yhtikäs tehdä ruokaa...ja ´menekki´ on taattua , joskus sorrun palan ottamaan...vaikka noita jauhomakkaroita välttelenkin!
Noita etikettejä nyt on sanomisistakin yllinkyllin :D menisi kovin vaikeeksi jos pitäisi jokaista sanaa pyöritellä ennenkuin sen sopivaksi voisi kirjoittaa, ja pah! meeriamanda kirjoitti:
jaahans :)) Makuasioista ei käy kiistäminen, kuhan otin esimerkiksi menekin, sillä kyllä kyseistä lenkkiä useahko ostaakin :)
Uunimakkaraa reilulla juustolla ympättynä teen silloin kun ei kiinnosta yhtikäs tehdä ruokaa...ja ´menekki´ on taattua , joskus sorrun palan ottamaan...vaikka noita jauhomakkaroita välttelenkin!
Noita etikettejä nyt on sanomisistakin yllinkyllin :D menisi kovin vaikeeksi jos pitäisi jokaista sanaa pyöritellä ennenkuin sen sopivaksi voisi kirjoittaa, ja pah!on kyllä edelleenkin varmaan yks suosituimmista makkaroista suomessa mut jotenkin mun mieleen ei vaan ole vaikka jauhomakkaran ystävä olenkin.
tii-na- kirjoitti:
on kyllä edelleenkin varmaan yks suosituimmista makkaroista suomessa mut jotenkin mun mieleen ei vaan ole vaikka jauhomakkaran ystävä olenkin.
"tii-na-"
Vaan minä poika kun S-Marketistani otan paketin Juhla Mokkaa niin halin sitä aina, ajatellen että tiina olisi sen pinoon laittanut, omin käsin, eikä rahanmeno tule mieleenkään :)
Makkarastakin tuli Tiina mieleen (?)
Jos hän käy joskus muuallakin kun Tammbereella...esim. Stadissa, niin käy hän myös Hakaniemenhallissa ja ostaa sieltä Hakalan Suomea pari kiloa.
Antaa paljaaltaan tai ottaa kuumana niin aina tulee mieheltä halia.
Sen rinnalla ovat vilhelmiinat ja kapanussit paperia.
Luonnonsuolellakin kun on hellitty.
hug
H.- vanha kunnon hkblöö
tii-na- kirjoitti:
on kyllä edelleenkin varmaan yks suosituimmista makkaroista suomessa mut jotenkin mun mieleen ei vaan ole vaikka jauhomakkaran ystävä olenkin.
Vaan ei tule se aito äidin sopan ja soossin maku muista makkaroista. Uunimakkaraksikaan ei muista makkaroista ole löytynyt haastajaa.
hunksz kirjoitti:
"tii-na-"
Vaan minä poika kun S-Marketistani otan paketin Juhla Mokkaa niin halin sitä aina, ajatellen että tiina olisi sen pinoon laittanut, omin käsin, eikä rahanmeno tule mieleenkään :)
Makkarastakin tuli Tiina mieleen (?)
Jos hän käy joskus muuallakin kun Tammbereella...esim. Stadissa, niin käy hän myös Hakaniemenhallissa ja ostaa sieltä Hakalan Suomea pari kiloa.
Antaa paljaaltaan tai ottaa kuumana niin aina tulee mieheltä halia.
Sen rinnalla ovat vilhelmiinat ja kapanussit paperia.
Luonnonsuolellakin kun on hellitty.
hug
H.iskelmä on best sanot mitä sanot =)))))
vanha kunnon hkblöö kirjoitti:
Vaan ei tule se aito äidin sopan ja soossin maku muista makkaroista. Uunimakkaraksikaan ei muista makkaroista ole löytynyt haastajaa.
makkarasoossi olis varmaan hyvä siitä mutten sitä tee oon luopunu näistä ruskeista kastikkeista äitin myötä.
- ostajan oma valinta
K-Plussakortti kannattaa omistaa tarjoustuotteiden ostoa varten. Käymme paikallisessa Koossa ostamassa vain hyvät tarjoustuotteet, muut tavarat ostamme S-Marketista, sillä siellä on yleishinnat edullisemmat ja lisäksi tulee vielä bonukset kun omistaa s-kortin.
Se taitaa myös Pauling olla alkanut käyttämään halvempaa kahvilaatua sekoituksiinsa, ainakin mun mielestä maku on muuttunut huonompaan suuntaan, lähemmäksi toisia halvempia merkkejä.- tii-na-...
mää oon sun kans ihan samaa mieltä että kaikki kortit kannattaa omistaa ja nimenomaan kannattaa ostaa tarjoustuotteita nehän on ostettavaksi tarkoitettu ainakin mää luulisin niin yks paikka josta täällä ei oo vielä keskusteltu ja jossa mää käyn melkein aina kun käyn kaupungissa niin minimani sielälä on tosi isot valikoikamat tarjouksista en tiedä kun oon ollu aina niin ronkeli mitä suuhuni laitan mutta ilman muuta jos sattuu oleen tarjouksessa se mitä meidän huushollissa käytetään niin toki ostan ja sit sieltä saa paljon muutakin samalla kertaa vähän niinkun prismoista ja sittareista ja aivan varmasti jos jotain extra herkkua haluan menen mestarin herkkuun kallista mutta taattua laatua.
- onpa kallista !!!
En tiedä mitä Helsingin Uutisissa mainostetaan kun semmonen ei täällä ilmesty, mutta meidän aluelehdessä on K-supermarketin mainos missä pressa maksaa tänään 3,99/500 gr kortilla tai ilman, max 2 pkt/talous. Se mikä jäi ihmetyttämään että normaali hinta on niillä 5,55, kun se paikallisella kioskilla on 4,60 ilman mitään rajoituksia ?????
- ...
Jaajaa.
Mitähän Keskolla sanovat kun pikku kyläkauppias alkaa luomaan ominpäin ryhmän brändiä ja haukkumaan kilpailijoita sosiaalisessa mediassa? Osa viesteistä jo poistettukin, tainnut tulla "neuvoja" ylhäältä :DDD
=DW=- tii-na-...
oot sääkin noin pipi ja naurettava no joo onhan se huomattukin lue nyt uudestaan ne mun kirjoitukset ja lakkaa vaahtoomasta siitä keskosta tää on aika paha tilanne täällä kun ei pysty pyytään poistoo mutta pitää varmaan soittaa ylläpitoon kun ei oo sitä seriffiä ja mistä sää tiedät mikä kauppias mää oon oonko yleensä ollenkaan määhän voin esiintyä jonain toisena te kaikki ootte täällä niin helposti hoopotettavissa ja edelleenkin sanon että mulla on täällä huuhaa palstalla oikeus omiin mielipiteisiini ja ihmettelen miksi minun kimppuuni aina hyökätään kun tulee kysymys koo kauppiaista kukaan muu kun ylläpito ei tiedä minun oikeeta henkilöllisyyttä.
- silmilläännäkijä
tii-na-... kirjoitti:
oot sääkin noin pipi ja naurettava no joo onhan se huomattukin lue nyt uudestaan ne mun kirjoitukset ja lakkaa vaahtoomasta siitä keskosta tää on aika paha tilanne täällä kun ei pysty pyytään poistoo mutta pitää varmaan soittaa ylläpitoon kun ei oo sitä seriffiä ja mistä sää tiedät mikä kauppias mää oon oonko yleensä ollenkaan määhän voin esiintyä jonain toisena te kaikki ootte täällä niin helposti hoopotettavissa ja edelleenkin sanon että mulla on täällä huuhaa palstalla oikeus omiin mielipiteisiini ja ihmettelen miksi minun kimppuuni aina hyökätään kun tulee kysymys koo kauppiaista kukaan muu kun ylläpito ei tiedä minun oikeeta henkilöllisyyttä.
Mun mielestä sä itse aina toitotat sitä mikä oot, tai mitä perheenjäsenesi ovat. Olette ton 50 Handen kanssa semmosia lörppäsuita, muut pitävät aika hyvin omat asiat ominaan eivätkä tuo niitä tänne palstoille.
Kuulut myös ryhmään toisten nimittelijät, tänäänkin keksit toista kymmentä nimittelysanaa kanssakirjoittajistasi :( ei ihme että saat kritiikkiä kirjoituksistasi. - x- tradeka
Arvostelihan ja haukkuihan se jo mahdollisia asiakaitakin tuolla alussa. Pitkä ja nousujohtoinen ura edessä liikeelämässä ja etenkin yrittäjänä
- tii-na-...
silmilläännäkijä kirjoitti:
Mun mielestä sä itse aina toitotat sitä mikä oot, tai mitä perheenjäsenesi ovat. Olette ton 50 Handen kanssa semmosia lörppäsuita, muut pitävät aika hyvin omat asiat ominaan eivätkä tuo niitä tänne palstoille.
Kuulut myös ryhmään toisten nimittelijät, tänäänkin keksit toista kymmentä nimittelysanaa kanssakirjoittajistasi :( ei ihme että saat kritiikkiä kirjoituksistasi.mää en oo edes koko kesänä kirjoitellu mutta näköjään syksy on pahaa aikaa taas näköjään alkoi tää ajojahti muistutan edelleen etten ole aloittanut ja uskon vakaasti että kirjoitusten takana on yksi ja ainoa ihminen viidestäkymmenestä viidestä puskasta mutta määhän jo sanoin että täällä palstallahan voi kuka vaan olla mitä vaan ei kannata kaikkia uskoa kyllä täällä moni muukin satuja kertoo.
- tii-na-...
x- tradeka kirjoitti:
Arvostelihan ja haukkuihan se jo mahdollisia asiakaitakin tuolla alussa. Pitkä ja nousujohtoinen ura edessä liikeelämässä ja etenkin yrittäjänä
yleisellä tasolla arvostelin yksityishenkilönä niinhän täällä monet muutkin tekee mitä se liike elämä muuten on mulla ei täällä kotona neljän seinän sisällä oo tietookaan sellasesta ja yrittäjä onko se jotain syötävää.
- häpeä jos osaat¨¨
x- tradeka kirjoitti:
Hölön pölö! Ihmisestä ei kirjoiteta se, kertoo paljon sivistyksestäsi!
- threesomet
tii-na-... kirjoitti:
mää en oo edes koko kesänä kirjoitellu mutta näköjään syksy on pahaa aikaa taas näköjään alkoi tää ajojahti muistutan edelleen etten ole aloittanut ja uskon vakaasti että kirjoitusten takana on yksi ja ainoa ihminen viidestäkymmenestä viidestä puskasta mutta määhän jo sanoin että täällä palstallahan voi kuka vaan olla mitä vaan ei kannata kaikkia uskoa kyllä täällä moni muukin satuja kertoo.
Väärässä olet.
Lasken yhtäkkiä puskia ainakin kolme - franchise
tii-na-... kirjoitti:
Me tiedämme.
Olet jakanut täällä tietojasi surutta.
Pelottaako.
Palaute keskustoimistolta?
Kun nimittelet asiakkaistasi? threesomet kirjoitti:
Väärässä olet.
Lasken yhtäkkiä puskia ainakin kolmeai niitä on kolme mää kun en tunnista enkä jaksa niin paljoo syventyä moiseen että huomaisin onko takana yks kaks vai kolme musta olis ihan kiva kun uskaltaisivat omilla nimmareillaan pistää tekstiä niin vois sitten varoo niin ei pääsis syntyyn moista härdelliä.
- Mersumies98
tii-na- kirjoitti:
ai niitä on kolme mää kun en tunnista enkä jaksa niin paljoo syventyä moiseen että huomaisin onko takana yks kaks vai kolme musta olis ihan kiva kun uskaltaisivat omilla nimmareillaan pistää tekstiä niin vois sitten varoo niin ei pääsis syntyyn moista härdelliä.
Älä viitsi esittää pyhää.
POuskasta sinäkin käyt muutaman ihmisen kimppuun. Valehtelet ja parjaat tukeutuen omiin kuvitelmiisi.
Olet Eufrosyne ja bemumies ja reiskakin varmaan - tii-na-...
kenen kirjoituksista ja mistä kirjoituksista en usko että teit ittes naurunalaiseksi säähän tässä oot keskoo arvostellu suurella äänellä ihan ite pääjohtajallekko pistit postia ;)))))
- lässynlässy olet
Voi reppana sua DW, koitahan pysyä 50 v sivulla, tympii sun kaikkitietävyys todella paljon! Ikävää ettei pidetä missään !
- Eufrosyne 10
Ihanko totta? Oletpa sinä hurjan rohkea .ensin kiusataan yhtä ja kun saadaan ihminen hermostumaan ollaa riekkumassa. Häpeä varjoasi lumppuri.
- tii-na-...
Mersumies98 kirjoitti:
POuskasta sinäkin käyt muutaman ihmisen kimppuun. Valehtelet ja parjaat tukeutuen omiin kuvitelmiisi.
Olet Eufrosyne ja bemumies ja reiskakin varmaanja kymmenen muuta.
- tii-na-...
franchise kirjoitti:
Me tiedämme.
Olet jakanut täällä tietojasi surutta.
Pelottaako.
Palaute keskustoimistolta?
Kun nimittelet asiakkaistasi?kuka on jakanu ja kenen tietoja ja kuka nimittelee asiakkaitaan hyvä on tunnistamaan jos tunnistaa omat asiakkaansa näitten kaikenmaailman nimmareitten takaa sää ja sun keskustoimistos missähän se mahtaa sijaita.
- Audi nainen,
Mersumies98 kirjoitti:
Olet Eufrosyne ja bemumies ja reiskakin varmaanSairastatko monetta vuotta jo luulotautia? Mersu on nykyin traktori, ei sen kummempi!
- eufrosyne 10
Mersumies98 kirjoitti:
Olet Eufrosyne ja bemumies ja reiskakin varmaanKuulehan nyt sinä mersumies, eikös sinulla olekkaan eskorttia?
Saanen mainita että minä en ole kuka tahansa tiina, minä olen eufrosyne 10.
Vakaavarainen ja uskollinen periaateilleni minä en siedä kenenkään kiusaamista. - eufrosyne 10
Tulisikohan sinusta mies jos ottaisin sinut lihaksikkaitten reisieni lämpöön?
Tuskimpa ,hiiri on hiiri . - tii-na-...
no hyvä että sait meneen perille perästä kuuluu.
- tii-na-...
tii-na-... kirjoitti:
no hyvä että sait meneen perille perästä kuuluu.
jään tässä odotteleen kuinka pitkälle sää vielä meet tossa nettikiusaamisessa =DW= itsehän sää oot tässä suurin elkein hakkunu koko ajan keskoo ja nyt sää haukut mua mustalaiseks nää rupee oleen jo sellasia asioita jotka selvittää poliisi.
- tii-na-...
lässynlässy olet kirjoitti:
Voi reppana sua DW, koitahan pysyä 50 v sivulla, tympii sun kaikkitietävyys todella paljon! Ikävää ettei pidetä missään !
tolla dee weellä on varmaan nyt seonnu lopullisesti live elämä ja nettielämä.
- meeriamanda
Eufrosyne 10 kirjoitti:
Ihanko totta? Oletpa sinä hurjan rohkea .ensin kiusataan yhtä ja kun saadaan ihminen hermostumaan ollaa riekkumassa. Häpeä varjoasi lumppuri.
Todella upea olet Eufrosyne , noin se kiusaajien homma etenee... säälittäviä reppanoita kateudessaan!
- Reima Kyylänen
Mersumies98 kirjoitti:
Olet Eufrosyne ja bemumies ja reiskakin varmaanEt kai sä Mersumies tarkoita tolla reiskalla minua Reima Kyylästä. Enhän minä mikään tyttö ole. Sitäpaitsi toi Tiina oli kerran mulle ilkeä.
Ja minä kun olen pitänyt sinua esikuvanani ja miehen mallina.
- kauppias minäkin
Ei nuo jutut oikein hyviltä kuullosta, oottepa sitten kauppiaita, tai asiakkaita. Nelosen annan tuosta käytöksestä
ETTE AINAKAAN IHMISTEN PALVELIJOIKSI SOVI!- tii-na-...
ei nyt kumminkaan pidä sekoittaa live elämää ja tämmöistä huuhaa palstaa uskalsin täällä ässien välissä sanoa diggaavani enemmän koota niin johan taas ärähdys kävi ja eihän täällä palvella täällähän pääsääntöisesti nautitaan hässäkästä ja tapellaan täähän on keskustelupalsta eihän tää oo kenenkään työpaikka ja siitähän se lähtee niin metsä vastaa kun sinne huudetaan mutta täällä tietyt tyypit viettää sitä aikaansa niin paljon että todellisuus on hämärtynyt.
- meeriamanda
tii-na-... kirjoitti:
ei nyt kumminkaan pidä sekoittaa live elämää ja tämmöistä huuhaa palstaa uskalsin täällä ässien välissä sanoa diggaavani enemmän koota niin johan taas ärähdys kävi ja eihän täällä palvella täällähän pääsääntöisesti nautitaan hässäkästä ja tapellaan täähän on keskustelupalsta eihän tää oo kenenkään työpaikka ja siitähän se lähtee niin metsä vastaa kun sinne huudetaan mutta täällä tietyt tyypit viettää sitä aikaansa niin paljon että todellisuus on hämärtynyt.
Älä välitä, kateus saa ihmiset sekoilemaan! Ja K-kauppa on todellakin parempi kuin S...minulle!
Ei uskoisi et tämänikäisistä löytyy noin pahansuopaisuutta mitä ketjussa saa lukea?
Olisitte eläneet paremmin ettei nyt tarvi kitkuttaa viimosen euron kanssa!
Epäilen et ei monia ole, sama kitkerän katkeran oloinen ihminen sua mollaa, olisikohan lääkkeet jäänyt ostamata, kun on ollut tärkeämpääkin ? :DDD - tii-na-...
meeriamanda kirjoitti:
Älä välitä, kateus saa ihmiset sekoilemaan! Ja K-kauppa on todellakin parempi kuin S...minulle!
Ei uskoisi et tämänikäisistä löytyy noin pahansuopaisuutta mitä ketjussa saa lukea?
Olisitte eläneet paremmin ettei nyt tarvi kitkuttaa viimosen euron kanssa!
Epäilen et ei monia ole, sama kitkerän katkeran oloinen ihminen sua mollaa, olisikohan lääkkeet jäänyt ostamata, kun on ollut tärkeämpääkin ? :DDDmunkin mielestä tää on aivan uskomatonta aikuisilta ihmisiltä mutta minkäs sille voi mutta ehkä se sit helpottaa joittenkin elämää kun saa oikeen annattaa ja ihan jopa rupes meneen uhkailuksi kiusa se on pienikin kiusa mut sit kun se rupee meneen uhkailun puolelle se ei oo enää kellekkään hauskaa kyllä mää oon kuullu että nettikiusaus voi mennä vaikka kuinka pitkälle ja siitähän on todella paljon kirjoiteltukkin.
- meeriamanda
tii-na-... kirjoitti:
munkin mielestä tää on aivan uskomatonta aikuisilta ihmisiltä mutta minkäs sille voi mutta ehkä se sit helpottaa joittenkin elämää kun saa oikeen annattaa ja ihan jopa rupes meneen uhkailuksi kiusa se on pienikin kiusa mut sit kun se rupee meneen uhkailun puolelle se ei oo enää kellekkään hauskaa kyllä mää oon kuullu että nettikiusaus voi mennä vaikka kuinka pitkälle ja siitähän on todella paljon kirjoiteltukkin.
Ethän sä ´tyttöpieni´ole muuta tehnyt kun puolustanut omaa kaupparyhmittymääsi!
Se ettet kitise etkä alistu näiden kiusaajien takia, veetuttaa heitä eniten!
Olisitte itse käyneet kouluja enempi ei tarvisi kadehtia toimeentulevia!
Voin kertoa ettei yrittäminen ole todellakaan 7 -4 , muistan kun alkuvaiheessa
Kotipalveluyritystämme, nukuin parituntia ja eikun menoksi...taas parintunnin työrupeaman päästä kotiin, nukuin jos ehdin...aina valmis! Soli pakko, toisella osakkaalla oli paripientä lasta, mun oli mentävä...kissu ei kovin moittinut :))
Satoi tai paistoi, oli lunta kinoksina tai ei...mää menin, tiedän mitä on päästä alkuun yrittäjänä. Ittelle tein, joskin joskus mietin et olisiko kannattanut pysyä laivan yökerhossa baarimestarina?
Me pärjäsimme ja neljälle itsemme lisäksi maksoimme työehtosopimuksen mukaista palkkaa hieman enempi. Se vei vuosia, vaan se kannatti!
Kivikkoinen oli tie, se opetti paljon, minun rakkauteni iäkkäisiin ei ole hiipunut vieläkään, eniten inhoan näitä ´mulle kuuluu´ ihmisiä! - tii-na-...
meeriamanda kirjoitti:
Ethän sä ´tyttöpieni´ole muuta tehnyt kun puolustanut omaa kaupparyhmittymääsi!
Se ettet kitise etkä alistu näiden kiusaajien takia, veetuttaa heitä eniten!
Olisitte itse käyneet kouluja enempi ei tarvisi kadehtia toimeentulevia!
Voin kertoa ettei yrittäminen ole todellakaan 7 -4 , muistan kun alkuvaiheessa
Kotipalveluyritystämme, nukuin parituntia ja eikun menoksi...taas parintunnin työrupeaman päästä kotiin, nukuin jos ehdin...aina valmis! Soli pakko, toisella osakkaalla oli paripientä lasta, mun oli mentävä...kissu ei kovin moittinut :))
Satoi tai paistoi, oli lunta kinoksina tai ei...mää menin, tiedän mitä on päästä alkuun yrittäjänä. Ittelle tein, joskin joskus mietin et olisiko kannattanut pysyä laivan yökerhossa baarimestarina?
Me pärjäsimme ja neljälle itsemme lisäksi maksoimme työehtosopimuksen mukaista palkkaa hieman enempi. Se vei vuosia, vaan se kannatti!
Kivikkoinen oli tie, se opetti paljon, minun rakkauteni iäkkäisiin ei ole hiipunut vieläkään, eniten inhoan näitä ´mulle kuuluu´ ihmisiä!kiitos kauniista sanoistasi kunnioitan kaikkia yrittäjiä ja varsinkin pienyrittäjiä siinä oppii tietämään mitä on työnteko ja työtähän tarvii tehdä että elää mut mikäs sen mukavampaa kun saa tehdä sitä mitä haluaa ja mikä tuntuu omalta.
- lintu lentää..
tii-na-... kirjoitti:
"nautitaan hässäkästä ja tapellaan"? Alat kuulostamaan jo linnulta, joka lensi Hollantiin, niiiiin kansainväliseksi ihmiseksi, että ei ole meistä moiseen!
- Kävin ostamassa
Kyllä sen saa ilman korttia.
- mustalaisnainen...
oikeen nyt perehdyin tohon alkuun ja se oli toi mun toinen vastaus mistä kaikki lähti siinä kehuin että kaikissa kaupparyhmittymissä on mun mielestä hyvää sit mää sanoin että mulla on sen verran rahaa ettei tartte kalastella pelkkiä tarjouksia jossain sit kirjoitin että kummin tykkään enemmän koo kaupasta niinkun monet muut kirjoitti että tykkää ässästä myöskin olen kirjoittanut kunnioittavani kauppiaita mikä on luonnollista koska olen kasvanut yrittäjäperheessä ja näitten kirjoitusten keskellä koko ajan mun kimppuun hyökättiin ja taas kerran mun olis pitäny alistua lukemaan paskaa jota mun päälle syydetään tää oli alussa ihan hauskaa heittää herjaa ja kirjoittaa mitä sattuu mutten taas muistanu että tää on jonkun elämä koska tää ei oo mun elämä mun puolesta tää saa olla nyt tässä tältä osin atsotaan pitääkö palata vielä asiaan tosissaan.
- Eufrosyne 10
Elä sie roosa hermostu, katohan ku se on silviisiin et ei myö hermoilla, mustilaiset nimittäin.
Myö tehhään kauppaa ,ostat sie pitsilöitä vai kellooko kaipaat?
Voitas myö povatakkin noil valkolaisil, sanottais mis kaupas parraat tarjoukset olis.
- roosa...
mää katon aamulla korteista ja pistän tulemaan kartan kanssa ;)))))
- ...
Osui ja upposi, taas kerran. :DDD
Hai!
=DW=- mustalaisnainen...
perästä kuuluu.
- Eufrosyne 10
Ei ei se mennyt niin, esität huumorimiestä mutta peuhaat plussien ja miinusten kanssa.
Kovin säälittävältä tunnut näin pikaisen tutustumisen perusteella.
Olisit mies kuten hunksi punksini. - mustalaisnainen...
Eufrosyne 10 kirjoitti:
Ei ei se mennyt niin, esität huumorimiestä mutta peuhaat plussien ja miinusten kanssa.
Kovin säälittävältä tunnut näin pikaisen tutustumisen perusteella.
Olisit mies kuten hunksi punksini.hatsansaa on niin ihana kun kaikki miehet täällä ottas pikkusenkin oppia hänestä niin homma pelais.
- ...
mustalaisnainen... kirjoitti:
hatsansaa on niin ihana kun kaikki miehet täällä ottas pikkusenkin oppia hänestä niin homma pelais.
Hienoa!
Suomessa 5,3 miljoonaa asukasta ja mustilaisia kymmenen tuhatta.
Kyllä nyt täytyy kaikki asiat laittaa mustilaisen hoidettaviksi, sittenhän se homma pelaa!
=DW= - taikinaihoinen
mustalaisnainen... kirjoitti:
hatsansaa on niin ihana kun kaikki miehet täällä ottas pikkusenkin oppia hänestä niin homma pelais.
haknksi vie naiset . muita mukavia huumorimiehiä,fiksuja sellaisia kuin hankski ja ehkä kolmiojalka ei palstalla ole.
- :////
taikinaihoinen kirjoitti:
haknksi vie naiset . muita mukavia huumorimiehiä,fiksuja sellaisia kuin hankski ja ehkä kolmiojalka ei palstalla ole.
Makunsa kullakin.
- rinkulakaula
@ taikinaihoinen
naisena olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta lisäisin listaan vielä
kotona kiusatun kaverin. - ..blondi..
Ajaniina-=DW= ja mitä kaikkia nikkejä hänellä vielä onkaan. Mies vai nainen? Vaiko sekasikiö? Kotona kiusattu häkin varmaan koska trollaa täällä jatkuvasti.
- ,
Niinkö kuvittelet? :))))))
- ...blondi...
, kirjoitti:
Niinkö kuvittelet? :))))))
Sattumalta tiedän, olen hänen hyvä ystävänsä.
- ,
...blondi... kirjoitti:
Ja minä olen joulupukki.
- Burnette Mies
...blondi... kirjoitti:
Nainen on. Olen pannut.
-merkille ! - ++++
Burnette Mies kirjoitti:
Nainen on. Olen pannut.
-merkille !Taitaa päivän pannut olla sunkin ainoat pannut.
- ..blondi..
Burnette Mies kirjoitti:
Nainen on. Olen pannut.
-merkille !Aavistin jotenkin. Suurin osahan sitä on pannut.
...merkille.
Näin hän on minulle kertonut luottamuksella. Minähän olen luotettava.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110