eli mulla on tet talvella, ja nyt pitäis hakea paikkaa. sen tiedän jo mihin haluisin, mutta miten sinne pääsen? okei, tiedän että pitää olla iloinen ja kertoa nimi ja tet ajankohta yms.. mutta muita hyviä vinkkejä miten en mokaa ja kun olen vähän ujo kaikille vieraille ekalla tapaamisella, niin miten välttysin siltä punastumiselta ja sössötykseltä ja änkyttämiseltä?? haluisin tehä hyvän vaikutuksen jo heti alusta... olen siis kosmetologikouluun pyrkimässä tettiin.. ja ketä minun pitää kysyä kun haluun kysyy sitä paikkaa?
miten pääsen tettiiiin !?
tet paikkaa hakemas!
2
120
Vastaukset
- koulutustarkastaja
Olisikohan näistä linkeistä apua TET-paikan hakuun? Periaatteessa voit siis käyttää samoja keinoja kuin työpaikan haussa:
www.avosto.net/a-ura/opas/opas3.htm
www.aarresaari.net/pdf/tyohakemusmalli.pdf
www.ijkk.fi/boost/Employment_G/Employment 2.8.html
www.mol.fi/toimistot/vantaa/Tyonhakuopas.pdf
www.duunit.net/tyonhakuopas- tet paikkaa hakemas!
kiitos ! noista oli paljon apua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812