Mitä musiikkia te kuuntelette?

musiikkimakukullakin

92

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trhrth

      kuuntelet paskaa....

      • Zethos

        Ei noin voi edes sanoa...


    • JK

      ISLELMAMUSIKKIA

    • Hyvää settiä
    • Joku joka vfefefefee

      Pitbullin ja Don omarin musiikit on hyviä. JA trhrth...et ymmärrä musiikkia YHTÄÄN! itte kuun telet jotain mummoille ja papoille tarkoitettua musiikkia -.-

    • snöwwy
      • ,,tekken 6 yeahh

        Kuka vittu kuuntelee soundträckejä?


      • 456456456456
        ,,tekken 6 yeahh kirjoitti:

        Kuka vittu kuuntelee soundträckejä?

        no mitä vitun väliä sillä musiikilla loppujen lopuksi on jos siitä vaan pitää?

        miks toi henkilö ajattelis näi: no tää soundträcki on iha kiva mut ku yks tyyppi suoli24sesta sano et se on noloo nii emmä uskalla.


    • fafaw23t4y89opååïjum

      Reggaeta,Psychedeelistä rockia ja rockia/heviä

    • Paskamusiiki

      HYI VITTU!

    • -

      Pelkästään Elvistä.

    • osjsjdzasihxu

      Rammstein ja Amorphis

      • soadisthebest

        SYSTEM OF A DOWN !!!


    • iheartmusic

      mä kuuntelen kaikkkeeee! rokkii, poppii, hevii, räppii, soulii, r&b:tä, dubsteppii ja muuta:D mä ELÄN musiikille♥ oon tyttö, 15v, jos kinosti:)

    • moimoivain

      Tässähän tulee ja listasta puuttuu vaikka kuinka :D Pelle Miljoona, Ratsia, Korroosio, Maukka Perusjätkä, Sensuuri, Problems?, Hassisen kone, Eppu Normaali, Hurriganes, Rauli Badding Somerjoki, Topi Sorsakoski, Agents, irwin Goodman, Hector, Danny, Kirka, Tapio Rautavaara, Hanoi rocks, Tiktak, Pmmp, Juice Leskinen, Tehosekoitin, Dingo, Paul Anka, Abba, Elvis..... kuuntelen vanhempaa musiikkia pääosin. Suomalaista punkkia 70-80-lukujen taitteesta, vanhempaa rokkia, iskelmää, discoa.. Ei oo iskenyt uudempi NRJ kama oikein, en saa niistä irti sitä fiilistä, mitä saan vanhemmasta musiikista . Ja vaikken oo eläny silloin kun kuuntelemani musiikki oli pinnalla, niin jotenkin kummasti se silti tuo muistoja ja vie mut ajatuksissa johonkin muutama vuosikymmen taaksepäin... vaikea selittää :D

      • ????????????????????

        wata ...............................................


      • ...

        Luulin jo lukevani omaa vanhaa viestiäni, mutt sitte tulin tohon eppu normaalin kohalle.. Ihanaa löytää joku toinen Ratsia fani, ittelläni ollu jo monta vuotta suosikkina.. Hui mikä järkytys...... Onneks ees joku näyttää tajuuvan musiikista jotain :D


    • 70-luku on rautaa

      hengenheimolainen täällä. kuuntelen 70-luvun kaikkia rokin ala-lajeja ja muutenkin kaikkea 70- luvun musiikkia. siinä vuosikymmenessä on uskomaton fiilis,mitä nykyajan musiikissa ei vain ole.kuuntelen isäni lempibändejä,joita hän kuunteli minun ikäisenäni. Kaikki alkoi siitä, kun olin isovanhemmillani kylässä, ja siellä siivottiin varastoa. siellä oli kaikenmoista rojua, mutta silmiini osui iso pahvilaatikko,jonka avasin. siellä oli kaikki c-kasetit jotka setäni ja isäni olivat nauhoittaneet 70-luvulla. siellä oli julisteita,joissa oli esim: Mud, gary glitter ja slade. kaikki vanhat lp:t ja sarjakuviakin oli myös. sitten kotona laitoin kasetin dekkiin, ja ensimmäiseksi soi tämä biisi: http://www.youtube.com/watch?v=KVtTYOSnY38 . Olin aivan innoissani. sitten siinä oli sladea ja mudia ynnä muita mahtavia bändejä. Lista olisi aivan liian pitkä kirjoitettavaksi, joten vain fiilistelen tässä. Kaverit kysy kerran, että mistä musasta pidän, niin räkäset naurut siitä seurasi. mutta yksi kaveri mulla on joka kuuntelee samaa musiikkia. Itse soitan rumpuja ja ystäväni soittaa sähkökitaraa. vielä basisti puuttuu. Siinä 70-luvussa on vain joku ihmeellinen fiilis, ja minä myös usein näen unta siitä, että olen koulussa ja hehkutan kavereitteni kannssa kaikkia bändejä. Nykymusiikki ei vain tee minuun vaikutusta.

      • 70-luku on rautaa

        Ja olen myöskin vain 12 vuotta vanha, joten vaikka jotkut aikuiset väittää,että nykyajan kersat kuuntelee paskaa, niin on niitä poikkeuksiakin.


    • can i get this dance?

      Oon 16v tyttö. Alottajan musiikki on täyttä p.askaa. Mite ees kehtas kertoo kuuntelevasa tollasta? Mie kuuntelen musiikkii 60-70 luvulta mut yhtä paljo myös nykyajan uutta musiikkia sellasta omalaatusta. Vaik oonkii rockin ystävä ni kyl välillä akustinekii puree ku oikee surettaa:)

      • Meigälääne

        Meitsi kuuntelee aina klassista musiikkia. En tykkää rock tai pop musiikista. Tulee pää kipiäksi. Mut Bach ja Hädel on mun lemppareit.


      • Mikseri.net
        Meigälääne kirjoitti:

        Meitsi kuuntelee aina klassista musiikkia. En tykkää rock tai pop musiikista. Tulee pää kipiäksi. Mut Bach ja Hädel on mun lemppareit.

        Säälittävää kuunnella massapaskaa! Mä kuuntelen eurotrancee ja muuta elctroo


    • noloooo
    • La Mariposa

      Kuuntelen kaikkea laidasta laitaan. iPodistani löytyy samaan aikaan synfonista hevimetallia (Within Temptation) ja teinipoppia, jota kuunnellessa ei voi muuta kuin tulla hyvälle tuulelle (One Direction) :D

      • La Mariposa

        *sinfonista. Menee suomi ja englanti vähän sekaisin..


    • poiuyt

      rock ja raskasta pääasiassa.. Nyt soi Maiden

    • 17v poika

      Rock, Hevi, Metalli.. ja tässä esimerkkejä


      Black Sabbath, DIO, Whitesnake, Rainbow, Van Halen, Ozzy Osbourne, Disturbed, Sentenced, Sepultura, SoilWork, Klamydia, Kylähullut, Norther, Children Of Bodom, Dimmu Borgir, Behemoth, Blackguard, Diablo ja lista jatkuu

      Klassinen on hyvää myös (Mozart, Bach, Vivaldi...) Näiden herrojen kappaleista saa tehtyä hyviä metalliversioita, joita voi sitten soitella kitaralla

    • yks poitsu vaan

      Mohombia, koska se on niin seksikäs :)

      T. 16v. poika

    • minä

      ite kuuntelen Thrash metallia

      • thrashredder

        näin se menee ja pitääki mennä \m/


    • -

      avenged sevenfold, slipknot, system of a down, disturbed, bring me the horizon ja kaikkea tämmöstä :D

    • ...

      Just tällä hetkellä kovimmassa soitossa on ollut Five Finger Death Punch,System Of A Down,Dream Theater ja Mushroomhead. Eli metallia! \../

    • %/+(&&'/3%

      Sehän on täysin makuasia mitä musaa kuuntelee

    • virtuaalinäppäimistö
      • randomhemuli kakstuhatta

      • La_Mariposa

        No hyi vittu jtn Lovexii *oksentaa päivän makaronilaatikon*


      • 70´s

        Niin ja sitte vielä se reckless love, glam rokkia kun se soittaa.


    • musiclovesu94

      Jaa ku kerran kysyttiin ni mä voisin hetitää muutaman sitten.

      - Ruger Hauer
      - Skrillex
      - Bullet For My Valentine
      - My Chemical Romace
      - Juju
      - Flux Pavillion
      - Lana Del Rey
      - Adele
      - Volbeat
      - Pariisin Kevät
      - Pendulum
      - LMFAO
      - Jukka Poika
      - Christina Perri
      - Avenged Sevenfold
      - Armin Van Buuren
      - Foster The People
      - Green Day
      - Oasis
      - AC/DC
      - Chisu
      - Anberlin
      - Coldplay
      - Deadmau5
      - Guns N Roses
      - Haloo Helsinki
      - Hurts
      - Linkin Park
      - Red Hot Chili Peppers
      - Rise Against

      Joitain randombiisejä, en niitä jaksa tänne laitella, ja tuosta listasta luultavasti puuttuu jotain mutta ei se mittään. :)

      T. tyttö17

    • Poika 14weeee

      Eikö kukaan kuuntele Core Metallia? Ite kuuntelen kaikkea heviä, metallia ja sen ala-lajeja, paitsi Siantappoa. Myös jotkut randomit Skrillexin kipaleet menee välillä. Myös paljon Jazzia, Bluesia, Countrya. Klassinenkin on iha jees, etenkin videopeleissä on usein helvetin hyviä sävellyksiä. Lopettakaa muitten musiikkimaun haukkuminen, toisille nyt vaa maistuu paska. Tällä hetkellä soi: Trivium - Built to Fall

      Ps. Kannattaa checkailla kaikkia baaribändejä ja muita tuntemattomia bändejä, ne on välilä helvehhhhhrhtrdhyviä.
      Rumpuja soittelen harrastuksena

    • onelastbreath

      mä kuuntelen näitä:suicide silence,bring me the horizon,dead by april,attack! attack!
      ,linkin park,kirka,marilyn manson,klamydia,mistreat,slipknot ja kaikkee tommost

    • Coldplayeri

      Kuuntelen lähinnä Coldplayta ja Pariisin kevättä, ja muuta vähän samantyylistä. ;)
      Kaiken maailman bilemusakin menee satunnaisesti, mutta en läheskään kaikesta siihen kategoriaan kuuluvasta pidä ollenkaan.

    • Kuuntelen:

      Kuuntelen mm. seuraavia genrejä: rock, rockabilly, punk, electro, trance, drum'n'bass, psytrance, reggae, rap, metal (melodic death-, death- ja folk metal ja mahd. jotain muutakin välillä).

    • jokuku

      Mä kuunteleen LMFAOa :)

      • musicman.....

        Asiallista!!!!!!!!!!!!!!


    • motocrossaaja14v

      Dubsteppiä ja electropoppia :) Suosikit skrillex, knife party ja jeffree star

      • dj12v

        Electro, house, dubstep... kyl mainstreamki kelpaa. Ps. Ei kukaa voi sanoo et vaik Pitbull (itse en kyl paljoo kuuntele) on "paskaa". Jokasel on oma musamaku.


    • mosher yhrä yhrä

      Goregrindiä

    • asdfghjklöä

      Silloin harvoin kuin musiikkia kuuntelen, se on ac/dc:ta. Ainakin sen vanhemmat biisit on hyviä.

    • Rednik

      Kaikkea mikä on Rock N Roll! Flo Ridan biisi Good Feeling on hyvää. East side rap on myös iha hyvää. Plus TUPAC SHAKUR!!! Best rapper evör nevör ...

      • mitähä??

        Miten toi Rock N Roll on tonne eksyny???


    • Parawhorealways

      1# Paramore
      Avenged sevenfold, papa roach, good charlotte, M83, soundtrackkejä tomandandy:ltä ,a perfect circle,nickelback, green day, story of the year.
      Tossa nyt ainaki jotain.
      Ja oon tyttö, 14v. :D

    • post-grunde

      nickelback ja three days grace on parhaat!

    • RECKLESS LOVE
    • Mudiikkimied
      • Bob marlaey jeee

        Bob marley


    • Sjhiads

      Tekno ja Rap

    • Glam4ever

      Black Veil Brides
      Hanoi Rocks
      Aerosmith
      Mötley Crüe
      Muddy Bones
      Dingo
      Ratsia
      Pelle Miljoona
      Hassisen Kone
      Tehosekoitin
      Juice Leskinen
      The Ramones

      Siinäpä ne parhaat :33 ei missään järjestyksessä, ei pysty laittaa..

    • oon 14 vuotias tyttö ja kuuntelen rockia, heviä, technoa ja dubstepin kaikkie puolia. en tajuu mitä vikaa siinä on etten kuuntele pelkästää jtn vitun homopoppia -.- siis kyll kuuntelen myös kaikee tollast mut kuka jaksaa kuunnella pelkästää jtn mitä nrj:tä tai voicee ku ne kuulostaa yleensä nii samalta :D (en valita) mut kaikki vaa dissaa ku kuuntelen noit, onks siin jtn väärää teidän mielestä? :)

    • MusiikkiÄijäää

      Noh aluks sanon että kuunnelkaa mitä kuuntelette. Ite sanon oman mielipiteeni ja yms. No kuuntelen aika paljon räppiä mutta en mitään cheekkiä tai muuta petriä (paitsin petrin vanhempia biisejä ne ei oo pelkkää sitä viinapillu hommaa) sitten kuuntelen Stepaa, NWA ja kaikkea jännää mitä vaan löytyy. Ja alko naurattaa kun luin jotain kommentteja ''ite varmmaan kuuntelet jotain papoille tarkoitettua msiikkia!!!111!!! vittu vittu'' jotain tollasta niin jos ajattelee sitä ''papoille tarkoitettua musiikkia'' niin he ketkä sitä kuuntelivat silloin kun sitä tehtiin eivät kyllä olleet mitään pappoja. En tiedä kokemuksesta mutta kyllä oon kuullut ihmisiltä ja itekkin kuuntelen olavi virtaa joskus.

    • Ironmaidenfani

      Metalliva,iron maiden,avenged sevenfold,petri nygärd sit gg caravan - on se hienoo on hyvä ;)

    • Minä vain <3

      Ei tartte nauraa sitte, mut mä kuuntelen Glee-musiikkia ^^. Kurtin (Chris Coloferin

      • Minä vain taas <3

        *Colferin xdxd

        Joo, saatte nauraa ku nauran itelleniki C:


    • khyy

      Kendrick lamar. se on paras. kannattaa tsekata.

    • tyttö_14_v

      Avenged Sevenfold, Metallica, Slipknot, Children Of Bodom, Stam1na, Guns n Roses, Machine Head, Rob Zombie, Rammstein, SOAD, Motley Crue, Murderdolls, Joan Jett, Pantera, Alice Cooper, Arch Enemy, BLS..

      Tos on nyt pieni osa siitä mistä tykkään =)

    • 11#

      Skrillex,Ukf Dubstep ja joskus eminemiä kantsii kuunnella Ukf dubstep - Louder T:11v Poika

    • Lapland,madness

      Power metalia, heavy metalia, hard rockia.

      • Lapland,madness

        nii, ja folk metalia tietenkin!


    • FaLlInGvEiL

      Kaikkee... Mut tossa muutama lemppari:
      -Falling In Reverse
      -Black Veil Brides
      -Motörhead
      -Pantera
      -The Dubliners
      -The Prodigy
      -Dimmu Borgir
      -The Pogues
      -Guns N Roses
      -Sepultura
      -Judas Priest
      -Amebix
      -Nirvana
      -Madness
      -Marilyn Manson
      -Nine Inch Nails
      -Skrillex
      -Kaaos
      -Rattus
      -Kohu-63
      -Jean Michael Jarre
      -Lama
      -UB40
      -Bob Marley
      -The Monkees
      jne. jne.

    • blondeasd

      Vanhempaa rockmusiikkia kuten Queen, Alice Cooper, Kiss, Warrant, Guns 'n' Roses, David Bowie, Mötley Crüe, Europe, Bon Jovi jne
      Lisäksi uudempaa, samaa tai samantyyppistä tyylisuuntaa edustavaa musiikkia; the Ark, Reckless Love, the Rasmus, Stala & So ...
      Että siinä (:

    • kaikki menee,paitsi nykyajan poppipaska... täs o muutamii hyvii mun mielest
      Avenged sevenfold

      • huomatkaashaiba

        JOKU SKRILLEX OIKEESTI???????????????????????????
        siis ei vittu goodluck paina nappia diidudududududurärär-rä skrillex musaa


    • 212111

      Kuuntelen ite vähän kaikennäköstä musaa. Nyt löysin uudestaan Linkin Parkin, jota kuuntelin varmaan joskus 5-6 vuotta takaperin teininä. Täytyypä sanoa, että tää näiden uus albumi on todella mukaansatempaavaa tavaraa, suosittelen!

      En sit tiiä oonko jotenki erikoinen 17v poika, mut kuuntelen metallimusaa, poppia, kaikenlaista rokkia, ja tykkään myös Rihannasta, Britneystä ja näistä poppareista.. 8D Kaverit ihmetelly viimesimpii noista, mut kukin tallaa tyylillään.

    • lookofl

      Oldies, elikkäs ylipäätään kaikki tuolta 60-luvulta ysärille. Pop-, rock-, disco-, yms. musiikki on mukavaa kuunneltavaa. Ja tiiän että monikaan 16-18-vuotias ei kuuntele tällaista mutta moneen lähtöön riittää poruukkaa.

      http://www.youtube.com/watch?v=1VgnkQOtB7Y&feature=related

    • Erillaista musiikkia kuten: Rap, Techno, Dubstep, Metal & Heavy (Suht. Harvoin, mutta silti joskus) Elikkä itteeni iskee tuollainen elektrooninen musiikki eniten.

    • Arvaa

      Ennen kuuntelin heviä, mut nyt kuuntelen koko ajan esim. charles wright, war, eminem ja kaikkea nwa ja muuta sellasta. ja stepaa joskus

    • One Direction fani98

      One Directionii ja oon poika

    • 16v poika

      Hurriganes, Matti ja Teppo, Albert järvinen . suomi rokkia

    • Joku poika -97

      Siis mitä ihmettä? Missä Coldplay? Bongasin vaan yhen postauksen, joka kuuntelee Coldplayta, mutta siinäki oli -2.

      Tässä järjestyksessä nää omat:
      1.Coldplay!
      2.Radio Aalto
      3.Perus suomalaisia kappaleita, jotka kaikki tuntee (vanhat ja uudet kappaleet)
      4.Jotkut 70-luvun rock kappaleet, joita isoveljeni kuuntelee

    • 1.reggae
      2.rap
      3hiphop
      4.heavy
      5.rockia
      6.poppia
      7.pop.rock
      jne...

    • acdcblackveilbrides

      heviä:
      maiden
      metallica
      black sabbath

      Rockia:
      ac dc
      adelitas way
      3 days grace
      guns n roses

      emoa:
      escape the fate
      black veil brides
      olen puhunut,olen 13 ja tyttö

    • huippuiii
    • jonzu2
    • Rap, rimmaus ja rock

      Mul ois kysymys....... Tietääkö kukaan jotain hyvää rap biisiä tai rock:kii tai rimmaavaa? Mikä on teidän mielestä tosi tosi hyvä kappale?
      Sellainen joka saa sinut fiilikseen saa olla soundtrack tai duudsonit tuli taloon gumball rallin biisejä iha mitä vaan!

    • gegrshrhrjhrh

      LOREEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Queen freddie

      Queen on paras forever ! Ja freddie paras laulaja kaikki hirvee purkkapoppi niinku 1d,jb,robin nicki minaj... On jotain ...!

    • 77877

      Yrittääkö nykyajan teinijonnet olla jotenkin kovia kun kuuntelevat jotain rääkymismetallia?

    • Lil craic

      mä kuuntelen kaikkea irlantilaisesta kansanmusiikista One Directioniin ja myös 60,70,80 luvun musiikkia. Silloin osattiin tehdä hyviä biisejä (:

    • Wixu.

      Kuuntelen ainoastaan 2 artistia ja yhtä bändiä.

      Jennifer Lopez, Justin Bieber, Backstreet Boys.

      Kaikki mun sukulaiset kaverit ihmettelee et miten mun ikänen tyttö (12) tykkää esim. Jennifer Lopezizsta? Se on mulle ihan sama et mitä muut ajattelee, se on mun musiikkimaku, ja jos joku toinen ei tykkää ni sit ei. Ei oo mun asia.

      Elikkäs, tykkään Pop,R&B,Akustista varsinkin JLolta ja JBeeltä. Acapellaa... :)

      Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull

      http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A

      Justin Bieber - Nothing Like Us

      Backstreet Boys - Everybody

      Tois oli mun lempibiisit noilta mun lempi artisteilta.
      Jos ootte sattunu huomaamaan et tän keskustelun aloittaja ei kysynyt että mikä on paskaa, vaan kysyi että mitä kuuntelette. Arvelen että tän keksustelun tarkotus ei oo haukkuu vaan kertoo mielipitees.

      Ja ihan sama, mitä sanottte mun musiikkimausta, se on mun musiikkimaku ja mä tykkään niistä. Eli, ei tartte tul valittaan -.-

    • Anonyymi

      Mä kuuntelen tätä (taulut)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe