Serkkutyttö halluaa olla kanssani ja tehdä lapsia. Kellään kokemusta näin serkustentai muuten samaa verta olevien suhteista ja yhteisistä lapsista?
Lapsi serkun kanssa?
10
1160
Vastaukset
- ei sheriffiä
Ilmoita asiaton viesti
- levee ahteri
Mitä srrkumpi, sen herkumpi;)
Nämä on hys hys- asioita.
Pääasia että saa vauvan jonkun kans) - vinkkelitär
itsellä ei tuttava piirissä ole serkukset naimisissa keskenään, mutta tiedän avioparin jotka ovat serkukset.
ei liene mitään ongelmaa...
surkeita vastauksia oot kyllä saanu.
mitä ite tunnet?
jos asiassa on omalta osaltasi jotain moraalisesti väärin, ei itsesi takia kannata omaa elämäänsä likoon laittaa vain sen tähden kun toinen niin haluaa.
Jos asia on omasta mielestäsi ok, mikä estää? muiden mielipiteet? Onko suhde tärkeämpi tähän ihmiseen? vaiko se että muu suku ajattelee teistä? Oletko valmis siihen että jonain päivänä hän ehkä saattaa jakaa tämän haaveen, ja olla rakastunut johonkin toiseen? mietiskele nämä kysymykset päässäsi enennuin teet ratkaisua suuntaan ja toiseen. - TAKAPAJU
ei serkukset saa mennä naimisiin. Ja saattaa sukurutsatuissa lapsissa huonolla tsägällä tulla jos millaista geenivirhettä. Mutta ainahan suomessa on ristiinnussittu ja siitä merkkinä ovat lapsettomuus ja runsaat mt-ongelmat ja sisäänäinlämpeävyys -suomessa asiat niin vitun hyvin, MUKA.
- näin se on
Sori vaan, mutta ihan Suomen lain mukaan serkukset SAAVAT mennä keskenään naimisiin.
- Anonyymi
Serkukset saavat mennä Suomessa naimisiin!
- ei rutz
joo sen kyllä huomaa kun katselee naamatauluja ja kylähulluja, että serkut saavat mennä naimisiin ja nussia lapsia maailmaan. Pitää heikosti mennä jos serkku pitää ottaa...voi herra isä:) heh heh
- <3
Voi luoja mitä ahdasmielisyyttä!
serkukset SAA toki mennä naimisiin ja SAA tehdä lapsia.
Minkäs teet jos rakastut omaan serkkuun? Siinä ei tartte huonosti mennä. itselläni monet suhteet kaatunu ja tällä hetkellä olen ikionnellinen oman serkkuni kanssa, oman sielunkumppanin jota olen etsinyt vuosikaudet, joka onkin koko ajan ollut lähelläni.- täh täh hahhaaa
ei vittuuuu...pientä rahaa, heh, oman serkun kans kimpassa, ei elämä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394