Meinasimme mennä kaverini kanssa ajamaan ehkä tammikuussa Route 66 ja vuokraamme auton, elikkä chicago- L.A väli elikkä voiko chicagosta vuokrata auton ja jättää L.A:han? ja mitä uskotte paljon tulee maksamaan n. 2viikon auton vuokraus?? Kiitos vastaajille etukäteen :)
VOISIKO JOKU KERTOA??!!
4
123
Vastaukset
- route60idaho
route 60 on parempi ensin sama reitti mutta pidempi.
- 9
Kivat ilmat taallapain tammikuussa autoiluun.
t.chicagolainen - 3
Route 66 ei ole enaa olemassa, patka siella toinen taalla. Aika vanhoja matkaoppaita taidatte lukea siella Suomessa.
Googleta 'lake shore snowstorm 2010' niin saat vahan kuvaa siita millaiset ilmat voivat sattua missa tahansa matkan varrella. Chicagosta voi tietysti vuokrata auton ja jättää se Los Angelesiin. Kahden viikon vuokra tammikuussa on pikkuautosta alle 300 € ja täysikokoinen jenkkiauto oli 350 €. Tämän lisäksi hintaan tulee auton jättömaksu toiseen paikkaan. Rannalta rannalle mentäessä tämä jättömaksu on useimmilla vuokraamoilla 500 $ tienoilla. Nyt kun matka on lyhempi, hintakin voi olla halvempi, mutta minä en osaa hintaa sanoa..
Itse en lähtisi tammikuussa, Chicagossa voi tulla lunta metrikaupalla huonolla tuurilla, eikä Kalliovuorillakaan ole aina herkkua edes kesäaikaan saati tammikuussa.
Kuten tuossa toinen kirjoittaja sanoi, Route 66 on jäänyt lähes kokonaan uusien teiden alle, mutta kyllähän sitä silti voi seurata suurinpiirtein reittiä noudattaen. Itse lennän Chicagoon ensi viikolla ja tarkoitus on ajella ympäri maata 5 viikon ajan, Route 66:llakin ollaan jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1626483
- 521882
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441610- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491009Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897