Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kumpi ruotsalainen?

jompi kumpi

jos puhutaan uudesta 6x2 taka-teli autosta, kumpi volvo vai scania? itselläni vain scaniasta kokemusta eli kiinnostais polttoaine talous? eli mitkä moottori versiot kummaltakin merkiltä on ne nuukan miehen mallit? nouseeko volvon teli kuormalla niinku kanian, vai pitääkö ostaa "norjanteli" paketti? saako volvon ajotietsikas näkyy vaakan niinku scaniassa? säännöllisesti rymytään asvaltin ulkopuolella, kumpi ketterämpi? volvo ois halvempi ostaa ja halvempi huolto soppari, mut taas täälä pohjanmaan lakeuksilla huollon pisteet menee scanialle....

7

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhiohol

      Ehdottomasti kanja ja suora putki!
      Paljon miehekkäämpi!

      • Sisu Rock

        Lapsellista... !!!


    • tukkirekka

      Ohan se, kaania paljon teinimpi.

    • skoone vabis

      äläs ny kehu,124 aika huono peli.Ostettiin ko.malli ja Fh 12 yhtä aikaa.Volvo
      meni paremmin.Kaniasta vaihdettin kone,jatkuvasti pikku vikaa.Huono talvi
      auto! sivu ikkunat jäässä.kylmä.korkeampi kulutus. veto huonompi.
      Pakosarjan pultitkin katkeili.ED temppuili.Karsea peli...että semmoista

    • Skoone vabis.Teille on varmaan ostettu 124 -470 koneella??,
      se on epäonnistunut malli.näissä on 12litranen moottori,
      minun oli 420,se on ihan eri kun samasta koneesta otetaan
      enemmän tehoja ulos.

    • compund my ass

      Ei ne tehot vaan se tapa millä niitä puristetaan.
      Liian ufo tekniikkaa nämä compoundit normielämään.

      • Setäää

        Välittäjä setä
        1.9.2011 17:12
        0
        Eli olen tyhjänpäiväinen suunsoittaja, jolla ei ole vielä edes kivekset laskeutuneet!
        Pelin henkin on erittäin selvä, sinä kerrot kuka olet, minä lähetän sopimusluonnoksen jossa on minunkin tiedot. Sopimus viilataan molempia osapuolia (varmasti ja mukavasti) tyydyttävään kuntoon. Tulet sovittuna aikana sovittuun paikkaan ja taivutat sen putkesi ehtojeni mukaisesti. Ja lopputulos on, että olet tienannut luvatun rahamäärän. Varmasti nautit!

        P.S. Olet silmissäni luuseri ellet tartu tarjoukseen! Jos olet alle 17 vuotta saat vielä tikkunekun ja vähän ekstraakin meikäsedältä.

        Hei hei taivutelluin terveisin
        Välittäjä-setä


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe