Kärkikauppa netissä

susi22

En suosittele tilaamaan tuotteita ko sivujen kautta ainakaan. Naapurini erehtyi tilaamaan ja väärinhän koko homma meni. Aluksi toimitus kesti viikkoja eikä kukaan viitsinyt vastata kyselyihin. Lopulta tilattu kone saapui mutta väärä sellainen. Kovan taistelun jälkeen tuli oikea kone kyllä. Hinnoittelu on harhaanjohtavaa, sillä vertailin niitä keski-Suomen alueella muutamassa isommassa rautakaupassa ja usein sai halvemmalla ja myös palvelun kautta

Muilla vastaavia kokemuksia?

10

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööö...

      Ei Suomesta mitään sähkötyökaluja kannata ostaa. Hintavertailua kannattaa tehdä ja katella Englannista koneet.

    • Keskisuomalainen2011

      Mitä naapurisi tilasi? ja miksi naapurisi ei itse valita asiasta?

    • Tyytyväinen asiakas

      Niin ja ainahan näitä "anonyymejä" valittajia löytyy... Itse olen tilannut Kärkikaupasta jo 4 kertaa ja tilaan jatkossakin. Toimitukset ovat olleet nopeita, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia.

    • Kullervo66

      Mulle napsahti vahvistus samantien, vaikkei eletty edes virastoaikaa. Ja tilattu kone pamahti kotiin nopsaan. Ei mitään valittamista.

    • joobajoo

      naapuris osti ja sit sä vertailit ostoksen hintoja pitkin maakuntaa? :D hohohooo

    • kuppias

      Eka hiljasta monta päivää ja sitten 4 vastausta parin tunnin sisään, ekat vastaukset muutaman minuutin sisään. Oiskohan kauppias ite...

    • Rakentaja rami

      Briteistä koneet. Ei mitään järkeä kustantaa rautakauppojen saunailtoja. Esim Bosch poravasara gbh 2-26 suomessa 320-330 ekee, briteissä 210 eunukkia.

    • fergverv

      Nii ja ulkomailta kun tilaa niin rahti maksaa vitusti ja toimitusaika on kaks viikkoo?? jos tarviin koneen heti niin ostan sen kyllä suomesta.

    • Vältän Kiinalaista

      Saksasta olen ostanut kaikki uudet ja käytetyt sähkötyökalut muutaman rungon Usasta. Saksasta tulee 9-19euron postikuluilla asti.Monia isojakin liikkeistä on jotka lähettävät koko eurooppaan.Ja noilla postikuilla tulee 15-20kg paketti.

      Suomessa rautakaupat "isot" on yleensä pörssiyhtiöitä en todellakaan maksa extraa samasta tuotteeesta.Ehkä silloin jos Suomessa olisi työkalutehdas joka tekisi maailman laadukkaimpia työkaluja sähkötyökaluja alusta loppuun 100% Made in Finland.

      Koetan jättää Kiinassa ja Taiwanissa tehnyt tuotteet ja työkalut kauppaan.
      Vaikka olisi laadukkaita.

    • Ei_kannata

      Jos tarvitsee koneen nopeasti, niin en voi suositella ainakaan kärkikauppaa. Viimeviikon keskiviikkona tein tilauksen, vasta eilen tuli postin ennakkoilmoitus, että posti odottaa pakettia. Eikö tänäänkään vielä ole arvon henkilökunta saanut vietyä etopakettia postiin. En ole missään suomalaisessa verkkokaupassa tavannut vielö näin hidasta palvelua. Taidan palauttaa koneen ja käydä kivijalkakaupasta ostamassa koneen. Ei hotsita tukea huonoa ja hidasta palvelua. Sitä en tiedä, miten itse paikan päällä kärkikaupan myymälässä homma toimii, mutta verkkokauppapuoli tökkii ja pahasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe