Kärkikauppa netissä

susi22

En suosittele tilaamaan tuotteita ko sivujen kautta ainakaan. Naapurini erehtyi tilaamaan ja väärinhän koko homma meni. Aluksi toimitus kesti viikkoja eikä kukaan viitsinyt vastata kyselyihin. Lopulta tilattu kone saapui mutta väärä sellainen. Kovan taistelun jälkeen tuli oikea kone kyllä. Hinnoittelu on harhaanjohtavaa, sillä vertailin niitä keski-Suomen alueella muutamassa isommassa rautakaupassa ja usein sai halvemmalla ja myös palvelun kautta

Muilla vastaavia kokemuksia?

10

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööö...

Ei Suomesta mitään sähkötyökaluja kannata ostaa. Hintavertailua kannattaa tehdä ja katella Englannista koneet.

• Keskisuomalainen2011

Mitä naapurisi tilasi? ja miksi naapurisi ei itse valita asiasta?

• Tyytyväinen asiakas

Niin ja ainahan näitä "anonyymejä" valittajia löytyy... Itse olen tilannut Kärkikaupasta jo 4 kertaa ja tilaan jatkossakin. Toimitukset ovat olleet nopeita, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia.

• Kullervo66

Mulle napsahti vahvistus samantien, vaikkei eletty edes virastoaikaa. Ja tilattu kone pamahti kotiin nopsaan. Ei mitään valittamista.

• joobajoo

naapuris osti ja sit sä vertailit ostoksen hintoja pitkin maakuntaa? :D hohohooo

• kuppias

Eka hiljasta monta päivää ja sitten 4 vastausta parin tunnin sisään, ekat vastaukset muutaman minuutin sisään. Oiskohan kauppias ite...

• Rakentaja rami

Briteistä koneet. Ei mitään järkeä kustantaa rautakauppojen saunailtoja. Esim Bosch poravasara gbh 2-26 suomessa 320-330 ekee, briteissä 210 eunukkia.

• fergverv

Nii ja ulkomailta kun tilaa niin rahti maksaa vitusti ja toimitusaika on kaks viikkoo?? jos tarviin koneen heti niin ostan sen kyllä suomesta.

• Vältän Kiinalaista

Saksasta olen ostanut kaikki uudet ja käytetyt sähkötyökalut muutaman rungon Usasta. Saksasta tulee 9-19euron postikuluilla asti.Monia isojakin liikkeistä on jotka lähettävät koko eurooppaan.Ja noilla postikuilla tulee 15-20kg paketti.

Suomessa rautakaupat "isot" on yleensä pörssiyhtiöitä en todellakaan maksa extraa samasta tuotteeesta.Ehkä silloin jos Suomessa olisi työkalutehdas joka tekisi maailman laadukkaimpia työkaluja sähkötyökaluja alusta loppuun 100% Made in Finland.

Koetan jättää Kiinassa ja Taiwanissa tehnyt tuotteet ja työkalut kauppaan.
      Vaikka olisi laadukkaita.

• Ei_kannata

Jos tarvitsee koneen nopeasti, niin en voi suositella ainakaan kärkikauppaa. Viimeviikon keskiviikkona tein tilauksen, vasta eilen tuli postin ennakkoilmoitus, että posti odottaa pakettia. Eikö tänäänkään vielä ole arvon henkilökunta saanut vietyä etopakettia postiin. En ole missään suomalaisessa verkkokaupassa tavannut vielö näin hidasta palvelua. Taidan palauttaa koneen ja käydä kivijalkakaupasta ostamassa koneen. Ei hotsita tukea huonoa ja hidasta palvelua. Sitä en tiedä, miten itse paikan päällä kärkikaupan myymälässä homma toimii, mutta verkkokauppapuoli tökkii ja pahasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4350
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2210
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      556
      1718
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1441
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1157
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1088
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    8. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      918
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      888
    Aihe