Inarin kunnassa , Sevettijärven rannalla myytävänä mökki. Oma ranta, oma tontti, kalastusoikeudet 7 eri järveen. Sähköt, kalustettu, tie perille, heti valmis omaan käyttöön. Norjan upeat maisemat ja merikalastuspaikat lähellä. Ks. kuvat ja muut tiedot www.nettiasunto.com id 41917
Hinta: 75000
Yhteystiedot: Eeva Hannula p. 040-5023901 [email protected]
O: Mökki
12
699
Vastaukset
KÄYKÖ VAIHTO ? Kauhajoki ->> Kahden huoneiston Ok-talo = 75 m2 85 m2 = 160 m2. Saneeraustyö: 85 m2 asunto on valmis, toinen 75 m2 vähän kesken. http://www.nettiasunto.com/kauhajoki/36348 >> Toinen asunto myyntiin, tai vuokralle, jolloin asuminen olisi ilmaista...jäisi vielä taskurahaakin. Tee välirahasta ehdotus.
v.kanervo... Puh. 040-8345782- mökkiä kaipaava
vieläkö kohde myynnissä?
Kohde on edelleen myynnissä, vaikka se on otettu pois tuolta nettiasunnon sivuilta.
- Mökkiä kaipaava
Missä päin Sevettijärveä sijaitsee?
Mökkiä kaipaava kirjoitti:
Missä päin Sevettijärveä sijaitsee?
Noin 5 km Sevetin keskustasta Näätämöön, Norjan rajalle päin.
- mökkiä kaipaava
Laittaisitko kuvia mökistä?
[email protected] Hei, laitan heti, ku saan uusia kuvia. Edelliset kuvat ovat koneessa, joka on ilmeisesti pysyvästi rikki, mut yritän tässä käydä ottamassa uusia kuvia. Terkuin Eeva
- mökkiä kaipaava
Toivottavasti saat kuvat lähetettyä mahdollisimman pian,
meillä toinen mökki harkinnassa kaamasen seudulla.
- mökkiä kaipaava
Kiitos, niitä odotellessa!
Laitoin jotain kuvia tuleen, sain mökin omistajalta ne kuvat.
- Mökkiä kaipaava
Olisiko mahdollista saada niitä kuvia, "normaalissa muodossa"?
- anne.mirjam
Hei,
kuvat tuli mutta en saa niitä auki,
jos voisit laittaa pdf tai jpeg muodossa?
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352639- 612258
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512181Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201859- 861632