Ilmaisia parkkipaikkoja Porvooseen ja vähän äkkiä jos meinaatte että me hesan seuduilla töissä kävijät toisimme markkamme teille. En tosiaankaan aio maksaa parkkimaksuja asioinnistani. Piti sitten se länsirantakin tunkea niin täyteen taloja, että meni hyvä parkkialue. Hoidan kaikki ostokseni itäkeskuksessa. Vaihdoinpa kampaajankin sinne kun Porvoossa oli aina vaikea kiireessä löytää parkkipaikkaa. Jos ei kaupunkia raha kiinnosta, niin se siitä. Minä ostan ja maksan siellä missä homma toimii ja näin kertovat muutkin. Jouluostokset jo mielessä=).
PARKKIPAIKKOJA
22
5067
Vastaukset
- missä suo siellä vet
Samat sanat. Surkeeta on.Palkkani menee Helsinkin suuntaan täysin.
- hesaan hesaan
Sama täällä Forumin parkkipaikassa aina tilaa ja hyvä käydä käyttämässä keskustan palveluja, Kaisaniemenkin halli lähellä jos kauppatorille mieli.
- Porvoossa asioiva
hesaan hesaan kirjoitti:
Sama täällä Forumin parkkipaikassa aina tilaa ja hyvä käydä käyttämässä keskustan palveluja, Kaisaniemenkin halli lähellä jos kauppatorille mieli.
Aloittaja vaati ILMAISIA parkkipaikkoja, Forumissa on paljon korkeampi maksu kuin Porvoon keskustassa. Kyllä Porvoossakin on aina vapaita paikkoja, mutta maksuttomien paikkojen perässä täytyy jo lähteä ydinkortteleista pois.
Sinänsä olen samaa mieltä, että 2 e/h on Porvoon kokoiseen paikkaan liian korkea taksa. Mutta ajokustannukset Itikseen kattavat kyllä pienet pysäköintimaksut. Itse en jaksa millään lähteä säntäilemään tavaroiden perässä suurten kauppakeskusten ryysikseen. - sokkelo pv
Porvoossa asioiva kirjoitti:
Aloittaja vaati ILMAISIA parkkipaikkoja, Forumissa on paljon korkeampi maksu kuin Porvoon keskustassa. Kyllä Porvoossakin on aina vapaita paikkoja, mutta maksuttomien paikkojen perässä täytyy jo lähteä ydinkortteleista pois.
Sinänsä olen samaa mieltä, että 2 e/h on Porvoon kokoiseen paikkaan liian korkea taksa. Mutta ajokustannukset Itikseen kattavat kyllä pienet pysäköintimaksut. Itse en jaksa millään lähteä säntäilemään tavaroiden perässä suurten kauppakeskusten ryysikseen.On siellä Itiksessä,Foorumissa kyllä halvemmat hinnat tavaroissa kun Porvoossa ja ennenkaikkea tilaa. Porvoon keskusta on yksi sumppu ja liikennevalotki kulkevat varmasti EI-linjaa,jokaisessa saa pysähtyy mikä taas saastuttaa ilmaa mut egologinen ajattelu on kai vielä hakusessa. Porvoon hinnat kaupoissa ovat ns Porvoon lisän kanssa ja valikoima on aika suppea verrattavissa esim Itikseen. 2 e /tunti parkkipaikasta Porvoon kokoisessa on kyllä ylimitoitettu suhteessa . En edes vois ajatella ettäPorvoon keskustassa olisi ilmaisia parkkipaikkoja.Se olis jo ns erehdys
- peltilehmä
Sinänsä olen samaa mieltä, että 2 e/h on Porvoon kokoiseen paikkaan liian korkea taksa. Mutta ajokustannukset Itikseen kattavat kyllä pienet pysäköintimaksut. Itse en jaksa millään lähteä säntäilemään tavaroiden perässä suurten kauppakeskusten ryysikseen.Eihän tässä mihinkään säntäillä. Ajetaan työmatkoja ja matkan varrella poiketaan itikseen ostoksille, kun ei jaksa stressata parkkipaikkojen kanssa Porvoossa. Forumista mulla ei mitään kokemuksia.. Itiksen parkkipaikat ilmaisia.
- ex customer
Sinänsä olen samaa mieltä, että 2 e/h on Porvoon kokoiseen paikkaan liian korkea taksa. Mutta ajokustannukset Itikseen kattavat kyllä pienet pysäköintimaksut. Itse en jaksa millään lähteä säntäilemään tavaroiden perässä suurten kauppakeskusten ryysikseen.mm.silmälasiostokset liian vaikeita Porvoossa, autoa et saa mihinkään ruuhka-aikaan. Siis silloin kun pitäisi/pystyisi asioimaan.
- Rentoa elämää...
peltilehmä kirjoitti:
Eihän tässä mihinkään säntäillä. Ajetaan työmatkoja ja matkan varrella poiketaan itikseen ostoksille, kun ei jaksa stressata parkkipaikkojen kanssa Porvoossa. Forumista mulla ei mitään kokemuksia.. Itiksen parkkipaikat ilmaisia.
Meikäläinen ajelee rauhallisesti Porvoossa Näsin S-marketin tai Tarmolan K-Supermarketin ilmaisille parkkipaikoille ja tekee töiden jälkeen ostokset ilman ruuhkaa. Aina on väljiä parkkipaikkoja oven lähellä ja kaupoissa lyhyet kassajonot. Ah, sitä mukavuutta ja rentoa tunnelmaa! Ei kiinnosta isojen kauppakeskusten ryysikset.
- nettomaksaja
Teidän senteillä ei ole mitään merkitystä Porvoon taloudelle. Paitsi ne mitä teille tukena syötetään.
- kiiiiiiiiiriiiiii
nettomaksaja taitaa nauttia meidän veronmaksajien palveluita tukena.Porvoseen se vero pöljä maksetaan ,paikka jossa asutaan vaikka työpaikka olisi Siperiassa. Voiko joku olla noin aivoton, varmaan alkuasukas.
- jaksan maksaa
Minulle ei parkkimaksut edusta minkäänlaista osaa autonpito ja polttoainekustannusten rinnalla. Aina jos ostan Porvoosta niin säästyneillä polttoainekustannuksilla pitää viikon maksullisilla paikoilla.
- peltilehmä
jaksan maksaa kirjoitti:
Minulle ei parkkimaksut edusta minkäänlaista osaa autonpito ja polttoainekustannusten rinnalla. Aina jos ostan Porvoosta niin säästyneillä polttoainekustannuksilla pitää viikon maksullisilla paikoilla.
Lukisit, ennenkuin vastaat. TYÖMATKALLA ne ostokset hoidetaan, EI ajella erikseen ostoksille.
- yksinkertaista väki
Ei ne ehdi lukea kun niiden elämässä ei ole muuta kuin Porvoo, osa ehkä Sipoossa käynyt.
- peanuts
Silloinhan on yhdentekevää onko parkkipaikat Porvoossa ilmaisia tai maksullisia kun on töissä ulkopaikkakunnalla ja tekee ostokset siellä.
- Taloudellinen
peanuts kirjoitti:
Silloinhan on yhdentekevää onko parkkipaikat Porvoossa ilmaisia tai maksullisia kun on töissä ulkopaikkakunnalla ja tekee ostokset siellä.
Samaa mieltä! Itse kylläkin ajan mieluusti sieltä muualta Porvooseen tekemään ostokset ilman ruuhkaa. Ilmaisia paikkoja on ihan tarpeeksi Porvoossakin. Yleensä en käytä maksullisia parkkipaikkoja, kun ilmaisiakin on olemassa.
- peltilehmä
peanuts kirjoitti:
peanutsille: Voi pyhä jysäys! On kyse siitä halutaanko muualla töissäkäyvien ostoksista kertyvät rahat Porvooseen vai ei. Ei ole mitään ongelmaa pysähtyä ostoksille työmatkan varrella ja halvemmat hinnatkin. Olisi vaan ehkä Porvoolaisille kauppiaille mukavaa saada meidät asiakkaiksi.
Taloudelliselle: Niitä ilmaisia parkkipaikkoja ei todellakaan ole tarpeeksi. En ikinä käy esim. cittarissa Porvoossa. Mahdoton yhtälö töitten jälkeen. - Jalat kunniaan
Taloudellinen kirjoitti:
Samaa mieltä! Itse kylläkin ajan mieluusti sieltä muualta Porvooseen tekemään ostokset ilman ruuhkaa. Ilmaisia paikkoja on ihan tarpeeksi Porvoossakin. Yleensä en käytä maksullisia parkkipaikkoja, kun ilmaisiakin on olemassa.
Ilmaisia parkkipaikkoja löytyy myös Porvoosta, jos jaksaa muutaman kadunkulman kävellä. Cittarin alla on hyvä pitää puoli tuntia K-korttia vilauttamalla.
Mutta on aivan eriasia, että täältä ei kannata ostoksia tehdä koska hinta taso on esim. pääkaupunkiseutua kallinpaa vaikkapa ruuassa. Bensaa/diseliä voi ostos reissulla ostaa myös huokeammalla.
Samoin se, että tällä hetkellä kaupungissa ei ole keskustassa kuin yksi toimiva ruokakauppa eli Citymarket. Ihmettelen suuresti, että S-market saa ja koko Sokos toimia siellä rakennus pölyn sekä aivan selvän homeen hajun seassa. Mitä mahtaa löytyä hedelmien, paistettujen leipien, itse pakatun lihan pinnallalta ja kaikkialta muualta. Samoin miten siellä voi olla ihmisiä töissä???? Itse äännestä ahnetta Oslaa jaloillani eli en osta. - mietippä muita
Jalat kunniaan kirjoitti:
Ilmaisia parkkipaikkoja löytyy myös Porvoosta, jos jaksaa muutaman kadunkulman kävellä. Cittarin alla on hyvä pitää puoli tuntia K-korttia vilauttamalla.
Mutta on aivan eriasia, että täältä ei kannata ostoksia tehdä koska hinta taso on esim. pääkaupunkiseutua kallinpaa vaikkapa ruuassa. Bensaa/diseliä voi ostos reissulla ostaa myös huokeammalla.
Samoin se, että tällä hetkellä kaupungissa ei ole keskustassa kuin yksi toimiva ruokakauppa eli Citymarket. Ihmettelen suuresti, että S-market saa ja koko Sokos toimia siellä rakennus pölyn sekä aivan selvän homeen hajun seassa. Mitä mahtaa löytyä hedelmien, paistettujen leipien, itse pakatun lihan pinnallalta ja kaikkialta muualta. Samoin miten siellä voi olla ihmisiä töissä???? Itse äännestä ahnetta Oslaa jaloillani eli en osta.Reippaile sinä kun tuota aikaa näyttäisi liikenevän. Itse en ehdi kun lapset ja kotihommat odottaa töitten jälkeen. S-market Näsi on muuten ainoa paikka jonne voi joskus pistäytyä, ei kuitenkaan juhlapyhien alla.
- no problem
peltilehmä kirjoitti:
peanutsille: Voi pyhä jysäys! On kyse siitä halutaanko muualla töissäkäyvien ostoksista kertyvät rahat Porvooseen vai ei. Ei ole mitään ongelmaa pysähtyä ostoksille työmatkan varrella ja halvemmat hinnatkin. Olisi vaan ehkä Porvoolaisille kauppiaille mukavaa saada meidät asiakkaiksi.
Taloudelliselle: Niitä ilmaisia parkkipaikkoja ei todellakaan ole tarpeeksi. En ikinä käy esim. cittarissa Porvoossa. Mahdoton yhtälö töitten jälkeen.Töissä kun on klo 16:sta tai yli ja siitä kun kerkeää Porvooseen niin parkkipaikatkin ovat jo ilmaisia. Katso ajat lisäkivestä.
- Anti-home
Jalat kunniaan kirjoitti:
Samoin se, että tällä hetkellä kaupungissa ei ole keskustassa kuin yksi toimiva ruokakauppa eli Citymarket. Ihmettelen suuresti, että S-market saa ja koko Sokos toimia siellä rakennus pölyn sekä aivan selvän homeen hajun seassa. Mitä mahtaa löytyä hedelmien, paistettujen leipien, itse pakatun lihan pinnallalta ja kaikkialta muualta. Samoin miten siellä voi olla ihmisiä töissä???? Itse äännestä ahnetta Oslaa jaloillani eli en osta.Aivan samaa olen miettinyt minä...Ihmisten terveydellä pelataan.Home ongelma on vakava asia.
Ahneutta ennenkaikkea!
- laitakaupungin asukk
Jos on varaa pitää autoa täytyy varata joku kolikko parkkimaksuja myös, muuten voi unohtaa autoilun.
Maksuttomat paikat tuppaavat olemaan pitkäaikaispysäköinti käytössä eikä niille saa kiertoa aikaiseksi millään muulla kuin rahalla. - kunta-aktivisti
Asiallista kunnallista keskustelua. Puhetta riittää ja juttu juoksee. Kännykänkin voit voittaa www.kuntani.fi sivuilla.
- D12an
Ainakin yksi asia on minulle selvinnyt, porvoolaiset ovat kaikkien winettäjien äitejä. Kauheeta valitusta - kaikki aina niin pielessä. Nyt vähän positiivisuutta peliin tai saatte sydärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525