Haluatko saavuttaa rahaa ja kunniaa? Haluatko päästä rankinglistojen ykköseksi? Rahamaa.fi on mainiota ajanviettoa, siellä tapaat todella mukavia ihmisiä, ja ilmapiiri on rento. Rahamaassa on paljon erillaisia pelejä; online ja ei, mistä voit saada "euroja" Rahamaahan. Itse olen kyseisen pelin aloittanut tämän vuoden(2011) maaliskuusta lähtien, kaverini Jynde kertoi minulle kyseisestä sivusta. Sivua uudistetaan yhtä mittaa, foorumeillakin on aktiivisuutta. Suosittelen kaikkia edes kokeilemaan tätä peliä, jos ei peli-ilon takia, niin mukavan yhteisön ja ystävällisten ihmisten takia. Rahamaasta minut löytää nimimerkkinä Ilma. Kokeilkaa ihmeessä ;) > http://rahamaa.fi/ <
-Ilma
Rahamaa.fi
RahamaaIlma
3
1564
Vastaukset
- ei toimi
ei tällä koneella pysty menemään tohon? tulee vaan tämä osoite ei ole käytössä :/ muuten verkko toimii.
- Rahakaija
Ei mullakaan kyllä toimi. Muistan pienempänä pelasin, mutta nyt löysin vaan jonkun oudon kielisen. Linkki ei siis toimi mullakaan.
- Anonyymi
Rahamaa on kyllä rahalaakso viroksi ja minne lie kadonnu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086