Valinnan vaikeutta

innostus

Soramonttu yms.
maastoajoon olen suunnitellu ostavani jonku suht. edullisen rc truggyn. Eli kannattaisko ekaksi autoksi joku Himoto, HBX vai Traxxas? bubjetti ois joku 100-200€ enempää en viittis ekaan tuhlata jos ei sitte innostus jatku. Tietysti ei mitään ihan ala-arvoistakaan viitsi, jos koko aika saa varaosia tilailla. Traxxasseja ei kovin alle 200€ näytä löytyvän mutta kait sekin on maksettava jo muut on huonoja.

5

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jämpti on niin

Jos noista merkeistä pitää valita niin ehdottomasti traxxas.

• innostus

Joo, Himoto Eamba, Viper ja Python olen harkinnut, samoin kuin HBX Vast Bonzer ja Traxxas Stampede ja Grave Digger. Mutta Traxxas on muita ylivoimaisesti kallein, joten tuo Himoto laatu olisi ihan kiva tietää. Jos on jotain kokemuksia kirjoittaisitteko?

• jabnfiuanegi

Soramonttu ajeluihin olis varmaankin rustleri ihan mukava vehje. Laparenkaat alle ja 3s lipo ja karvaton mottorisetti alle, niin johan liikkuukin.

http://www.youtube.com/watch?v=gCxx28oXNJw

Varaosia saa tuohon rustleriin suomesta, ei tarvi ulkomailta tilata.

Kärryt, jotka oikeasti kestää aivan mieletöntä mälläystä/paiskomista, maksaakin sitten jo melko paljon. Xraylla ja hobaolla on ainakin joku truggy malli, joka soveltuu paremmin hiekkaleikkeihin.

Nimim. ei yhtään muoviosaa Xraysta rikkonut.

• innostus

Entä Team c ja Acme?

• anfgnaeigji

Team C:stä olen kuullut myös hyviä kokemuksia. Euro rc:llä myydään ainakin. Ja saa varaosat suomesta. Team C Mad rat ollut jollakin kokeilussa ja hyvä peli ollut. Ei niissä kai mitään huonoa ole.
      Acmesta ei mitään hajua, mutta itse ostaisin Team C:n mielummin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      71
      2388
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1460
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1447
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      255
      1425
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1252
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      380
      1222
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1215
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      344
      1156
    Aihe